felshoe Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Kaffebryggaren? Datorn? Sen kan du ju knäppa av tv:n fär att luras lite när nån sitter och kollar. Datorn och Teven tror jag inte funkar. Fick själv en sån rolig fjärrkontroll för några minuter sedan faktiskt, och det funkar inte till stereon, så jag tror tyvärr inte att det funkar till datorn eller teven då.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Varför är bussar fyrkantiga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Varför är bussar fyrkantiga? Nja helt fyrkantiga är de ju inte. Vilken form skulle de ha annars, menar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Datorn och Teven tror jag inte funkar. Fick själv en sån rolig fjärrkontroll för några minuter sedan faktiskt, och det funkar inte till stereon, så jag tror tyvärr inte att det funkar till datorn eller teven då.. Kan du lägga upp en bild på en sån du menar? Min polare har en sån, om de är samma vill säga, å den funkar till tv:n å likn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Letar efter tråden där en norrman postade en stunt film. Tyckte mig sa att Tackelberry postade den länken i "årets nomineringar" och norrmannen kallade sig Daffy men jag hittar inga post av honom!? Skulle vilja se stuntfilmen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Letar efter tråden där en norrman postade en stunt film. Tyckte mig sa att Tackelberry postade den länken i "årets nomineringar" och norrmannen kallade sig Daffy men jag hittar inga post av honom!? Skulle vilja se stuntfilmen. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=40675 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Vad skriver man på "farsdagskorten"? Grattis på farsdagen, ha en bra farsdag......?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Man firar inte fars dag eftersom att det är nästan lika löjligt som att fira namnsdag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Konstigt, då det t.o.m går reklam om det, men det är klart, det är ju inte precis fest Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=40675 Tusne tack kebab! mr_tobbe: Kalrt som korvspad att man gör. DimpZ: Skriv: Garrtis på farsdag. Kram DimpZ! Så skriver jag. Eller inte DimpZ, skriver Vice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Kan du lägga upp en bild på en sån du menar? Min polare har en sån, om de är samma vill säga, å den funkar till tv:n å likn. Jag målade lite på paint, hittade ingen bild på den. Hoppas du ser några likheter iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Hur öppnar man en video-fil som man nästan har tankat klart med ett torrentprogram? Med DC brukar det gå att klicka på den ofärdiga-filen och se på det som är nerladdat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Hur öppnar man en video-fil som man nästan har tankat klart med ett torrentprogram? Med DC brukar det gå att klicka på den ofärdiga-filen och se på det som är nerladdat. Beror helt på vad det är för fil. Om det är .r01, .r02 osv får du vänta tills det är klart. Är det MPG ska det gå att spela i någon mediaspelare så hoppar den bara över delarna som inte finns (har jag för mig). Är det AVI kan du använda till exempel AviPreview (se till att kopiera filen och använda programmet på kopian bara, kan hända att den ändrar lite i filen). Är det något annat format vet jag inte, prova. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Kod för att en låt ska starta & loopa när man öppnar sin hemsida? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Kod för att en låt ska starta & loopa när man öppnar sin hemsida? <bgsound src="ljud.wav" loop="infinite"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 <bgsound src="ljud.wav" loop="infinite"> Nae, det vill inte fungera Har fått 2 andra kod-förslag som inte heller går Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Nae, det vill inte fungera Har fått 2 andra kod-förslag som inte heller går <embed src="ljud.wav" hidden="true" autostart="true" playcount="1000"> (playcount="-1" kan funka, prova) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Beror helt på vad det är för fil. Om det är .r01, .r02 osv får du vänta tills det är klart. Är det MPG ska det gå att spela i någon mediaspelare så hoppar den bara över delarna som inte finns (har jag för mig). Är det AVI kan du använda till exempel AviPreview (se till att kopiera filen och använda programmet på kopian bara, kan hända att den ändrar lite i filen). Är det något annat format vet jag inte, prova. Tackar, tackar. Det är en avi-fil, så jag ska prova AviPreview, hoppas det funkar. Edit: Det funkade tyvärr inte. ='( Kanske måste man ha några speciella codec. Jag tankade AVICodecPackPlus2, men det gjorde ingen skillnad. Redigerad 11 november, 2006 av L_Voll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Nu funkar ljudet (och bilderna)... När kör sidan från datorn, men inte från hemsidan på nätet Vad kan det bero på?, allt ligger på rätt ställe enligt koden, riktigt skumt. BODY { background: black url(woot/IamDavej.jpg) no-repeat; background-position: 270px 250px; } <embed src="woot/k.wav" hidden="true" autostart="true" loop="true"> Redigerad 11 november, 2006 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Hittade ingen tråd som passade bättre, så det fick bli denna. Är det någon som har/vet en guide till Sony Vegas? Gärna på Svenska. Redigerad 11 november, 2006 av Lajnux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts