Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Kaffebryggaren?

Datorn?

Sen kan du ju knäppa av tv:n fär att luras lite när nån sitter och kollar. :)

Datorn och Teven tror jag inte funkar. Fick själv en sån rolig fjärrkontroll för några minuter sedan faktiskt, och det funkar inte till stereon, så jag tror tyvärr inte att det funkar till datorn eller teven då.. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Datorn och Teven tror jag inte funkar. Fick själv en sån rolig fjärrkontroll för några minuter sedan faktiskt, och det funkar inte till stereon, så jag tror tyvärr inte att det funkar till datorn eller teven då.. :blink:

Kan du lägga upp en bild på en sån du menar?

Min polare har en sån, om de är samma vill säga, å den funkar till tv:n å likn. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur öppnar man en video-fil som man nästan har tankat klart med ett torrentprogram? Med DC brukar det gå att klicka på den ofärdiga-filen och se på det som är nerladdat.

Beror helt på vad det är för fil.

Om det är .r01, .r02 osv får du vänta tills det är klart.

Är det MPG ska det gå att spela i någon mediaspelare så hoppar den bara över delarna som inte finns (har jag för mig).

Är det AVI kan du använda till exempel AviPreview (se till att kopiera filen och använda programmet på kopian bara, kan hända att den ändrar lite i filen).

Är det något annat format vet jag inte, prova.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror helt på vad det är för fil.

Om det är .r01, .r02 osv får du vänta tills det är klart.

Är det MPG ska det gå att spela i någon mediaspelare så hoppar den bara över delarna som inte finns (har jag för mig).

Är det AVI kan du använda till exempel AviPreview (se till att kopiera filen och använda programmet på kopian bara, kan hända att den ändrar lite i filen).

Är det något annat format vet jag inte, prova.

Tackar, tackar. :)

Det är en avi-fil, så jag ska prova AviPreview, hoppas det funkar.

Edit: Det funkade tyvärr inte. ='(

Kanske måste man ha några speciella codec. Jag tankade AVICodecPackPlus2, men det gjorde ingen skillnad.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu funkar ljudet (och bilderna)... När kör sidan från datorn, men inte från hemsidan på nätet :)

Vad kan det bero på?, allt ligger på rätt ställe enligt koden, riktigt skumt.

BODY {

background: black url(woot/IamDavej.jpg) no-repeat;

background-position: 270px 250px;

}

<embed src="woot/k.wav" hidden="true" autostart="true" loop="true">

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...