Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Det finns det ingen som vet. Men alla tror att alla andra vet, och ingen vill verka utanför, så alla säger att dom vet. Jag kryper omkring i era hjärnor!!! Är du verkligen en snubbe med afrokrull som älskar rödvin och osten X-O? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Är du verkligen en snubbe med afrokrull som älskar rödvin och osten X-O? Om du vill att jag ska vara det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Om du vill att jag ska vara det... Skåda din nya image! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Hur vet man att exakt alla människor ser i första person och att dom inte är onda robotar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag har en känlsa av att bara jag lever och att alla andra är gubbar i ett massivt dataspel för giraffer! Stämmer det!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Jag har en svår fråga, varför accepterar inte Godfather mig på MSN? Redigerad 26 november, 2005 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag har en svår fråga, varför accepterar inte Godfather mig på MSN? Huh? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Huh? Ja, MSN.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ja, MSN.. Jag har bytt MSN... enbom8@gmail.com är den nya Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moviemaker Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Hur vet man att alla människor ser färger lika? Det gör man inte.. alla ser rött som rött, grönt som grönt osv, fast inte färgblinda. Enda skillnaden är att du ser en LITE,LITE,LITE,LITE annorlunda grön än vad jag gör liksom osv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Engelska ordet "thus", när använder man detta ord? (Ge gärna exempel på meningar.) Låter som en böjning, vad är det en böjning av? Och vad betyder det? I lexicon står det att det betyder "så". Men endå hör jag ordet sällan.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Engelska ordet "thus", när använder man detta ord? (Ge gärna exempel på meningar.) Låter som en böjning, vad är det en böjning av? Och vad betyder det? I lexicon står det att det betyder "så". Men endå hör jag ordet sällan.. Det é antagligen så om det nu står så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Det é antagligen så om det nu står så. My tv is broken, thus Iam going to buy a new one. Låter lite lustigt.. (Min engelska är inte särskillt bröd heller, som ni märkt..) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 My tv is broken, thus Iam going to buy a new one. Låter lite lustigt.. (Min engelska är inte särskillt bröd heller, som ni märkt..) Engelsmännen kanske inte använder ordet i samma situationer som vi svenskar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Engelsmännen kanske inte använder ordet i samma situationer som vi svenskar? Asch, ge exempel ffs! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Asch, ge exempel ffs! Till exempel, "Man brukar säga blablabla". Hur sjutton översätter du det till engelska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Till exempel, "Man brukar säga blablabla". Hur sjutton översätter du det till engelska? Precis likadant dom kan ochså säga blabla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Precis likadant dom kan ochså säga blabla Är din IQ likvärdig med din kroppstempratur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Precis likadant dom kan ochså säga blabla Jag syftade på ordet "Man". Ibland blir jag riktigt orolig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Till exempel, "Man brukar säga blablabla". Hur sjutton översätter du det till engelska? Jag syftade på ordet "Man". Ibland blir jag riktigt orolig. ...Förvirrande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts