Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Stabilisera.

Vad menar du med din fråga egentligen?

Allso, om man kör tex moppe i spår så att bakhjulet blir o komma i ett annat spår och du håller kvar gasen där du hade den så blir hjulet till slut att rätta till sig så att moppen blir rak igen, hoppas ni förstår annars får jag väl vissa mina paintskillz eller fråga nån motorcykel kunnig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allso, om man kör tex moppe i spår så att bakhjulet blir o komma i ett annat spår och du håller kvar gasen där du hade den så blir hjulet till slut att rätta till sig så att moppen blir rak igen, hoppas ni förstår annars får jag väl vissa mina paintskillz eller fråga nån motorcykel kunnig :)

Hoppas dina paintskills är bättre än dina språkkunskaper. Jag fattar fortfarande inte vad du försöker säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allso, om man kör tex moppe i spår så att bakhjulet blir o komma i ett annat spår och du håller kvar gasen där du hade den så blir hjulet till slut att rätta till sig så att moppen blir rak igen, hoppas ni förstår annars får jag väl vissa mina paintskillz eller fråga nån motorcykel kunnig :ermm:

Alltså, om man kör tex moppe i spår så att bakhjulet kommer i ett annat spår och du håller kvar gasen i samma läge så rätar bakhjulet till sig så att moppen blir rak igen.

Tror det är det som han menar med frågan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, om man kör tex moppe i spår så att bakhjulet kommer i ett annat spår och du håller kvar gasen i samma läge så rätar bakhjulet till sig så att moppen blir rak igen.

Tror det är det som han menar med frågan

Men hans mening är ju ingen fråga, det är mer ett påstående ?

RavenE, det är idag de går runt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trådbundet nätverk?

Icke trådlöst nätverk?

Just det ja. Korkad fråga ja vet men har man hjärnstopp så har man.

---

Undrar fortfarande om man kan bränna mp4 filer till DVD-skivor och sen kolla på det i en DVD.

---

Skulle precis ladda upp en avatar... när jag gör det kommer detta upp:

post-10034-1162669973_thumb.jpg

Fixade det nu men jag skulle gärna vilja veta varför de kommer upp.

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och mina kompisar singlade lite slant, och nu är vi inte säkra på vilken sida av en-kronorsmynten som är krona, och vad som är klave.

Vilken sida av dom olika myntslagen är krona, respektive klave?

Varför heter det nätverkskabel, och trådlöst nätverk?

Krona är sidan med en krona på ju :ermm:

Klave är ansiktet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[O][T]' date=Nov 4 2006, 21:41' post='794575]

Antagligen hade du någon filändelse som inte är tillåten....

Vad var det exakta namnet på bilden och vad var det för filändelse?

BOT

lolkeklv5.jpg

Jag hade dock ändrat den från GIF då. Jag ändrade tillbaka till gif sen så funkade det perfekt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man har fått t.ex 10 års fängelse, vad får man ha i cellen då?

Tv? Eller bara en säng?

På svenska anstalter finns det både tv och radio av vad jag har sett. Tydligen ska det finnas digital-tv också, då fem svenska interner sände ett brev till Jay Leno för några månader sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På svenska anstalter finns det både tv och radio av vad jag har sett. Tydligen ska det finnas digital-tv också, då fem svenska interner sände ett brev till Jay Leno för några månader sen.

Sen om dom slår sönder sin tv får dom väll en ny för att det är lag på att dom ska ha tv i cellen eller nåt sånt har ja hört, är det sant? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...