kattälskaren Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Allt som leder information från hjärnan ut i kroppen bryts av, så du kan ju tänka dig vad som sker. Den förlängda ryggmärgen börjar även precis där, så du blir rätt mycket fucked upp om du mot all förmodan skulle överleva. Hur lång tid tar det innan man dör? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Är det någon skillnad mellan satsumas, mandariner och clementiner? Det jag lärde mig när jag gick Hotel och Restaurang var att clemntiner är mindre än satsumas och mandariner och är inte lika sur till smaken. Skillnaden mellan satsumas och mandarin är att satsumas inte innehåller kärnor, det gör en mandarin. Redigerad 29 oktober, 2006 av Kiedis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Vilken tid, kanal och dag går tv-programmet Punk'd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Vilken tid, kanal och dag går tv-programmet Punk'd? http://www.mtv.se/overdrive.php?StoryId=51 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jag har inte alltid velat veta detta, men vad betyder IMO som många här skriver? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jag har inte alltid velat veta detta, men vad betyder IMO som många här skriver? In my opinion- enligt min åsikt, har jag för mig iaf ? Rätta img om jag har fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 In my opinion- enligt min åsikt, har jag för mig iaf ? Rätta img om jag har fel Du har så rätt så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Hur fort åker en t-bana vanligt vis och varför kör dom så sakta ibland? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Hur mycket har dom tjänat på tv-serien "The Simpsons" egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Säg någon sida där man kan uploada bilder som t.ex. silentwhisper (gratis) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 (redigerad) Säg någon sida där man kan uploada bilder som t.ex. silentwhisper (gratis) www.imageshack.us fan... sidan är nere. Redigerad 30 oktober, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Varför trodde man att datorer/klockor/annat skit skulle sluta funka vid milleniumskiftet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Vart har den gamla vardagssnack-tråden försvunnit ? Brukade inte den finnas i papperskorgen ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Vart har den gamla vardagssnack-tråden försvunnit ? Brukade inte den finnas i papperskorgen ? Tyckte mig läsa någonstans att Hultenius råkade radera den helt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Tyckte mig läsa någonstans att Hultenius råkade radera den helt. Men då hade han en backup på den, om du menar den som står i Forumändringar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Men då hade han en backup på den, om du menar den som står i Forumändringar. Ja det var där jag läste det, det var länge sen jag läste det så jag kommer inte ihåg exakt vad som stod i den tråden mer än att han råkade radera den (vardagssnack) tråden ....men för att svara på din fråga nu då...jag vet inte vad som hände med den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Varför trodde man att datorer/klockor/annat skit skulle sluta funka vid milleniumskiftet? För att datorer osv går upp till 99 sedan börjar de på 0 igen. De var inte säkra på om datorerna kunde förstå att det var ett nytt år eller om de trodde det var 1900 igen... Eller nått sådant. Farsan som är datatekniker förklarade det för mig den gången, men jag minns inte riktigt. Ska ringa och fråga exakt hur det var när jag kommer hem. Vänta på ett mer detaljerat svar vid 17:00. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Varför trodde man att datorer/klockor/annat skit skulle sluta funka vid milleniumskiftet? Din vän Wikipedia har svaret. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Sitter här i den elaka snön (eller ja, det är snö ute) och har ont i halsen så börja grisa halstabletter (fishermansfriend, salmiak, über god ^^) och börja då funderar på hur halstabletter funkar... nån som vet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Hur fort åker en t-bana vanligt vis och varför kör dom så sakta ibland? Vet ej hur fort de åker men tror de åker sakta ibland för att skapa mer mellanrum mellan de själva och t-banan framför. Brodd: Halsonda är bakterier i halsen och halstabletter tar död på dem, tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts