BroDD Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Kan man färga skägg med hårfärg? Testa? Tror knappast det är FARLIGT, är väll i princip samma sak som att färga håret på huvet.. Du kan ju raka om det blir fult Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Testa? Tror knappast det är FARLIGT, är väll i princip samma sak som att färga håret på huvet.. Du kan ju raka om det blir fult Mjo sant, men jag vill inte raka bort det, då ser jag mycket yngre ut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Mjo sant, men jag vill inte raka bort det, då ser jag mycket yngre ut Jaha? Men TRIMMA går bra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Jaha? Men TRIMMA går bra? Vad är du arg för då? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Kan man färga skägg med hårfärg? Absolut. Du kan färga allt hår med hårfärg... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Absolut. Du kan färga allt hår med hårfärg... T.o.m rövhår? Har en fråga, Varför blixtrar det om tåget när det åker? Är det för att elektronerna studsar mellan ledaren och tråden (vajern) Redigerad 29 oktober, 2006 av chucky.swe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Vad är skillnaden mellan sympati och empati? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Vad är skillnaden mellan sympati och empati? http://susning.nu/Sympatisera http://susning.nu/Empati Sympati, känna likadant som någon annan. Empati, förstå hur någon känner, men man behöver inte känna likadant. Redigerad 29 oktober, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Vad är skillnaden mellan sympati och empati? Tar direkt ifrån wikipedia Sympati är en känslomässig samhörighet med en annan person. Ofta innebär det att en person upplever ledsamhet, inte på grund av egen bedrövelse utan för att någon annan person som denne är välvilligt inställd till är ledsen. Empati betecknar förmågan att ha medvetande om andra personers känslor och att handla i enlighet med detta. Bergeppet är nära besläktat med medkänsla och inlevelse, men sträcker sig utöver ett rent känslomässigt inkännande och förutsätter även ett rationellt värderande. Där har du svaret EDIT: Gaah!! Nej, dumma simpa! Jag ska vara först Redigerad 29 oktober, 2006 av spajdermän Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Man tackar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Vad heter den där lille, tjocke killen som brukar vara med i Aladdin? Det är inte sultanen, utan en ond kille med turban och svart skägg. Jag har för mig att det är han som sjunger 'Arabiska Natt'-låten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Varför blir - smileyn bara i tecken när den quotas? http://67.18.37.14/19/132/emo/hmm.gif Axel, jag är rädd att din signatur är för bred. Redigerad 29 oktober, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Varför blir - smileyn bara i tecken när den quotas?http://67.18.37.14/19/132/emo/hmm.gif Axel, jag är rädd att din signatur är för bred. Den behöver två mellanslag innan själva tecknena som gör den. När man quotar så tas alla onödiga mellanrum bort, då blir den smileyn förstörd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Varför blir - smileyn bara i tecken när den quotas?http://67.18.37.14/19/132/emo/hmm.gif Axel, jag är rädd att din signatur är för bred. Vad menar du? EDIT: Lol, såg nu vad du menade... veitfan varför det blir så.. konstigt Redigerad 29 oktober, 2006 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Den behöver två mellanslag innan själva tecknena som gör den. När man quotar så tas alla onödiga mellanrum bort, då blir den smileyn förstörd. Aha, thanks a bunch, jag har funderat över det länge. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Vad händer när någon bryter nacken? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Vad händer när någon bryter nacken? Allt som leder information från hjärnan ut i kroppen bryts av, så du kan ju tänka dig vad som sker. Den förlängda ryggmärgen börjar även precis där, så du blir rätt mycket fucked upp om du mot all förmodan skulle överleva. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Är det någon skillnad mellan satsumas, mandariner och clementiner? Redigerad 29 oktober, 2006 av AngryAxel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Vad spelar det för roll hur bred signaturen är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Vad spelar det för roll hur bred signaturen är? Tja... I del forum är det tex större signaturer/avatars, och det tar mycket plats och blir bara tråkigt och irriterande tom. Så, att det finns en soft gräns på dom, plus dom är inte stora gör det väldigt läsvänligt och trevligt. En signatur behöver inte vara bred för vara snygg, den behöver ha charm och vara välgjord Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts