Tux Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Markera allt som ska vara i Movie Clipet och ta F8. Men hur gör jag så att min movie clip hamnar här... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Har alla höstlov nästa vecka? Jag har då iaf! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Men hur gör jag så att min movie clip hamnar här... Hum, vet inte riktigt vad du menar, men efter att du har skapat MC:t, dubbelklicka på det så ser du vad som händer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Har alla höstlov nästa vecka? Japp, så du kan ju förvänta dig ett besök någon gång nästa vecka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Varför går vi i skolan för att lära oss saker som vi inte kommer använda sen? Varför tycker jag om DH? Varför är jag trött? Varför stör jag mig på uppmärksamhetssökande-fjortisflickor som skär sig själv? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Varför går vi i skolan för att lära oss saker som vi inte kommer använda sen? Varför tycker jag om DH? Varför är jag trött? Varför stör jag mig på uppmärksamhetssökande-fjortisflickor som skär sig själv? 1. För skolverket vill att vi ska kunna vissa saker. 2-4 är frågor som bara du kan veta sörrö.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Varför går vi i skolan för att lära oss saker som vi inte kommer använda sen? Varför tycker jag om DH? Varför är jag trött? Varför stör jag mig på uppmärksamhetssökande-fjortisflickor som skär sig själv? 1) För att vi skall få en allmnbildning som behös i vårt samhälle. Jag tyckte som du när jag gick i skolan men ändrat uppfattnig nu. Det kommer du säkerligen göra med. 2) Antagligen för att du har ett intresse av datorer spel och allt som rör den tekniska biten. Samt uppskattr den gemenskap som man upplever på DH. 3) Antagligen för att du har sovit för lite. Skulle kunna bero på att du har cancer med, men det hoppas vi inte på 4) Svaret kan finns i din uppväxt. Ofta kan man dra paralleler mellan sina åsikter som vuxen och ens barndom. Redigerad 27 oktober, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 1) För att vi skall få en allmnbildning som behös i vårt samhälle. Jag tyckte som du när jag gick i skolan men ändrat uppfattnig nu. Det kommer du säkerligen göra med. Mm jo, men vi lär oss en del överdrivna saker som många knappt kommer använda... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Mm jo, men vi lär oss en del överdrivna saker som många knappt kommer använda... Poängen är inte att du skall använda det, poängen är att du skall veta det. När använder du din kunskap om andra världskriget?! Aldrig! Men man bör känna till det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 3) Antagligen för att du har sovit för lite. Skulle kunna bero på att du har cancer med, men det hoppas vi inte på Varför spinner katter när man klappar dom, och vad betyder det? *Fortsätter klappa katten* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Varför spinner katter när man klappar dom, och vad betyder det? *Fortsätter klappa katten* Det är för att de är nöjda och mår bra. Ungefär som att masvin "burrar" och vickar på sjärten när de är mår bra. Eller är pilska... (hehe, grymt upplysande jag är idag) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Varför spinner katter när man klappar dom, och vad betyder det? *Fortsätter klappa katten* Fortsätt gärna, men ryck bort handen fort som fanken om den slutar spinna. Katter är elaka... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Hur lika får låtar vara? Hur mycket får man sno från andra låtar? Om jag gör en låt utan att snott nånting från nån anna grupp och sen märker den gruppen att min låt är typ identisk med en av deras låtar, kan dom stämma mig eller nåt då? Jag har ju inte kopierat deras låt med flit då.. hur fan gör man då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Hur lika får låtar vara? Hur mycket får man sno från andra låtar? Om jag gör en låt utan att snott nånting från nån anna grupp och sen märker den gruppen att min låt är typ identisk med en av deras låtar, kan dom stämma mig eller nåt då? Jag har ju inte kopierat deras låt med flit då.. hur fan gör man då? Hur stor är risken att du gör en låt som är indentisk med en annan utan att det är på flit?! Om du gör en låt som är indentisk med en annan redan existerande har du snott den och de kan stämma dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Finns väldigt många fall där musikslingor har blivit plagierade, utan låtskrivarens samtycke. Dessa har förts till domstol, och om jag minns rätt, finns det en gräns på ett par takter, där det i stort sett alltid är en bedömningsfråga vem som vinner. Detta är all info jag har att erbjuda, jag rekommenderar att du ser igenom www.stim.se - STIM, de som innehar rättigheterna till majoriteten av svenska låtar som producerats - Det kan hända att du hittar mer information än jag, som endast skumläste igenom sidan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Varför spinner katter när man klappar dom, och vad betyder det? *Fortsätter klappa katten* Fortsätter på ämnet Vad händer i en katt när dom spinner? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Blir min sigg för stor om jag har citatet där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Har alla höstlov nästa vecka? Jag tror vissa har höstlov inte nästa vecka, men den efter den. Och vissa har höstlov veckan som är nu. Redigerad 28 oktober, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Blir min sigg för stor om jag har citatet där? Ingen aning om din eftersom jag inte har den där mätstickan Men är inte Godfathers alldeles för stor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Blir min sigg för stor om jag har citatet där? 215 pixlar hög @spindel: Säg inget till någon.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts