Ante_freeman Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Hur kan den byta färg så fort? Och det borde bli varnt och lysa i munnen då. Blir din tunga varm när käften är uppe? Den kanske lyser imunen men dina läppar täcker lika bra som isolering i väggar jävlar blev det fel nu ? Ny sida också, Doh nu kan alla läsa Redigerad 24 oktober, 2006 av Ante_freeman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Hur kan den byta färg så fort? Och det borde bli varnt och lysa i munnen då. Bara för att jag sa som en discolampa menade jag inte samma princip, kan ju vara så att det finns vissa ämnen i tungan som reagerar med mörkret och gör att tungen skiftar färg. Behöver inte bli varmt och börja lysa bara för det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Blir din tunga varm när käften är uppe? Den kanske lyser imunen men dina läppar täcker lika bra som isolering i väggar jävlar blev det fel nu ? Nej, men om den är en discolampa när den är stängd borde det bli varmt, och man kan känna smärta i munnen, och det kan lysa från kinderna, eller från näsan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Nej, men om den är en discolampa när den är stängd borde det bli varmt, och man kan känna smärta i munnen, och det kan lysa från kinderna, eller från näsan. Ja du är ju rosa om kinderna ibland Du är lite förkyld så det kmr inge ljus från näsan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Ja du är ju rosa om kinderna ibland Du är lite förkyld så det kmr inge ljus från näsan Ja, det är jag oftast när det är kallt, och jag är inte förkyld. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Ja, det är jag oftast när det är kallt, och jag är inte förkyld. OKej då, men snor teorin kunde ha funkat Världens mest seriösa fråga ! Tog bort min fråga Redigerad 24 oktober, 2006 av Ante_freeman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Den kanske ändrar färg som en discolampa när ingen kollar på den, och så blir den röd så fort du öppnar käften igen ? Och exakt när skulle det inträffa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Och exakt när skulle det inträffa? När hans mun är stängd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Haha, spam FTW. Fast det här är på ett kul sätt, inte störande. Ingen report här inte. "Frågor" till databasen. Vaddå? Utveckla plix Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Vaddå? Utveckla plix Till exempel att den frågar efter alla trådar i ett visst forum eller alla inlägg i tråden du tittar i. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Hur skapar jag MC i Flash MX 2004 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag ska ut på praktik efter lovet, och har därför fått ett gäng rikskuponger eftersom jag inte kommer äta i skolan. Min fråga är då; Kan man bara använda rikskuponger på käk? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag ska ut på praktik efter lovet, och har därför fått ett gäng rikskuponger eftersom jag inte kommer äta i skolan. Min fråga är då; Kan man bara använda rikskuponger på käk?De funkar till många saker. Väldigt många firmor har rikskuponger, men ofta är de varuspecifika, dvs "köp en uppsättning bildäck, få en flaska kylarvätska på köpet!". McDonalds har ju såklart "köp en cheese, få en till på köpet!" osv. Ibland är det bara värdecheckar för t.ex 100 kr. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Var och när kan man använda Rikskuponger? Nästan alla restauranger i Sverige tar emot Rikskuponger. Det gör även många matvaruaffärer som säljer färdiglagad mat. Rikskupongerna kan användas dygnet runt och gäller som betalning för mat (inte för alkohol eller tobak). Restauranger som tar emot Rikskuponger har vår dekal uppsatt på entrédörren och vid kassan. Från rikskuponger.se Redigerad 26 oktober, 2006 av DimpZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 De funkar till många saker. Väldigt många firmor har rikskuponger, men ofta är de varuspecifika, dvs "köp en uppsättning bildäck, få en flaska kylarvätska på köpet!". McDonalds har ju såklart "köp en cheese, få en till på köpet!" osv. Ibland är det bara värdecheckar för t.ex 100 kr. Det du pratar om är rabattkuponger, rikskuponger är en annan sak. MAn kan jämföra rikskuponger med sedlar, för på rikskuponger finns det ett visst antal kronor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Har alla höstlov nästa vecka? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Har alla höstlov nästa vecka? Jag har . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Har alla höstlov nästa vecka? Nej, inte jag iallafall, jag har prao... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Har alla höstlov nästa vecka? Jag har! Fast jag har ju inte varit i skolan på två veckor nu iofs... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Hur skapar jag MC i Flash MX 2004 Markera allt som ska vara i Movie Clipet och ta F8. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts