Vice. Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Haha Vice, vilka produkter är det så på? Inte ALLA väll? Allt du köper har två års garanti. (ja, kanske inte ett paket smör och liknande grejer) Är ganska säker på att det byttes från 2 år till 3 år vid årsskiftet -05/-06 men jag är inte säker. Sist jag kollade upp vad som exakt gällde, var -05 när jag skulle kräva ett nytt PS2 från Siba efter 1,7 år. Redigerad 20 oktober, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 När det gäller kända personer så är jag rätt säker på att Mariah Carey ligger rätt bra till. Har för mig att jag läst nånstans att hon har en räckvidd på runt åtta oktaver. Kvinnor har väl i regel längre räckvidd än män, men Rob Halford och Phil Anselmo klarar rätt mycket med. Tror inte att Mariah klarar 8. Var något på Musikministeriet om världsrekordet som jag tror var 7. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Vem är det som kan sjunga... öhm.. vem har störst röst "range"? Asså fan... ja kan inte förklara.. Vem kan sjunga i mest oktaver? Nån som fattar? Jag läste om nån ryska som var bäst i världen på det där.. Men vet inte alls "hur många oktaver" hon kunde sjunga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Hur är det med läkare egentligen när de blir sjuka? Går de "till sig själv"? Får de skriva ut medicin till sig själv? http://67.18.37.14/19/132/emo/hmm.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Hur är det med läkare egentligen när de blir sjuka? Går de "till sig själv"? Får de skriva ut medicin till sig själv? http://67.18.37.14/19/132/emo/hmm.gif De får skriva ut vad som helst, alltså till sig själv också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Hur är det med läkare egentligen när de blir sjuka? Går de "till sig själv"? Får de skriva ut medicin till sig själv? http://67.18.37.14/19/132/emo/hmm.gif DET var en bra fråga! Det känns som att de måste gå till en annan läkare när de ska undersökas. Fast å andra sidan måste de ju oftast veta själva vad de har för sjukdom. Hmm... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 De får skriva ut vad som helst, alltså till sig själv också. Hmm... Är du säker på det? De kan ju lätt missbruka lite vad som helst då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Hmm... Är du säker på det? De kan ju lätt missbruka lite vad som helst då. Ja, vet flera som varit läkare och missbrukat saker de skrivit ut till sig själva. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Ja, vet flera som varit läkare och missbrukat saker de skrivit ut till sig själva. Jamen det kan väl ändå inte vara lagligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 En sak jag alltid velat veta; vem är denna AngryAxel? När kom hit och varför är han så pass välkänd, känns inte som han har varit här länge alls? Han verkar skön iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 En sak jag alltid velat veta; vem är denna AngryAxel? När kom hit och varför är han så pass välkänd, känns inte som han har varit här länge alls? Han verkar skön iaf GTApixelcity-tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jamen det kan väl ändå inte vara lagligt? Nej, självklart är det inte lagligt. Men vissa läkare passar väl på när de kan, antar jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Vad är egentligen ett helrör? Och hur mycket innehåller ett sådant? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Vad är egentligen ett helrör? Och hur mycket innehåller ett sådant? Ett helrör är en flaska sprit. Ordet helrör används dock nästan bara av stureplanbrats. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Ett helrör är en flaska sprit. Ordet helrör används dock nästan bara av stureplanbrats. Åh. 70 cl då eller? Det var inte dåligt dyrt isåfall, når jag var på partaj senast så såg jag att man kunde köpa en sådan för lite mer än 1000:- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Hur tar man ut Piano ackord/toner från Bass Tabs? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Hur tar man ut Piano ackord/toner från Bass Tabs? För varje band ökar ju tonen med en halv ton. Så om du har en tab som ser ut såhär: G|-------- D|-------- A|------01 E|01234-- Så är det E F F# G G# A A#. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) En sak jag alltid velat veta; vem är denna AngryAxel? Var ska man börja? - Jag är 17 år, studerar på IT/Natur-inriktat gymnasium. Min passion här i livet är grafik, film, design, fotografi, musik, och allt som har med det nämnda att göra. Om jag skulle beskriva mig med tre positiva och tre negativa ord skulle det bli: Omtänksam Effektiv Kreativ När kom hit och varför är han så pass välkänd, känns inte som han har varit här länge alls? Registrerade mig 9 mars -05 (min födelsedag), men tappade snabbt intresset, av någon anledning. Återvände för ett par veckor/månader(?) sedan, i sökandet efter ett forum att hänga (en vän tipsade mig om GTAsajten). Har egentligen aldrig varit något GTA-fan; 1 och 2 är de enda jag ordentligt spelat. Detta fick mig att söka mig till OT, främst "Musik, film och grafik"-sektionen, då alla tre är viktiga delar i mitt liv. Såg att en pixel-stad höll på att byggas upp, så jag satte igång med pixlandet. Gjorde ett par byggnader, blev anklagad för plagiat, gjorde en porrig, holländsk nattklubb på request, vilket blåste bort misstankarna. Fortsatte göra byggnader, vilka folk verkade gilla. Han verkar skön iaf Tack, skall göra mitt bästa för att behålla den statusen! ...och jag är aldig arg, det är bara ett gammalt namn Redigerad 22 oktober, 2006 av AngryAxel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Var ska man börja? - Jag är 17 år, studerar på IT/Natur-inriktat gymnasium. Min passion här i livet är grafik, film, design, fotografi, musik, och allt som har med det nämnda att göra. Om jag skulle beskriva mig med tre positiva och tre negativa ord skulle det bli: Omtänksam Effektiv Kreativ Registrerade mig 9 mars -05 (min födelsedag), men tappade snabbt intresset, av någon anledning. Återvände för ett par veckor/månader(?) sedan, i sökandet efter ett forum att hänga (en vän tipsade mig om GTAsajten). Har egentligen aldrig varit något GTA-fan; 1 och 2 är de enda jag ordentligt spelat. Detta fick mig att söka mig till OT, främst "Musik, film och grafik"-sektionen, då alla tre är viktiga delar i mitt liv. Såg att en pixel-stad höll på att byggas upp, så jag satte igång med pixlandet. Gjorde ett par byggnader, blev anklagad för plagiat, gjorde en porrig, holländsk nattklubb på request, vilket blåste bort misstankarna. Fortsatte göra byggnader, vilka folk verkade gilla. Tack, skall göra mitt bästa för att behålla den statusen =) Tack för förklaringen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Ordet helrör används dock nästan bara av stureplanbrats. Nej nej nej nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts