Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Haha Vice, vilka produkter är det så på? Inte ALLA väll? :ermm:

Allt du köper har två års garanti. (ja, kanske inte ett paket smör och liknande grejer)

Är ganska säker på att det byttes från 2 år till 3 år vid årsskiftet -05/-06 men jag är inte säker. Sist jag kollade upp vad som exakt gällde, var -05 när jag skulle kräva ett nytt PS2 från Siba efter 1,7 år. :P

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När det gäller kända personer så är jag rätt säker på att Mariah Carey ligger rätt bra till. Har för mig att jag läst nånstans att hon har en räckvidd på runt åtta oktaver. Kvinnor har väl i regel längre räckvidd än män, men Rob Halford och Phil Anselmo klarar rätt mycket med.

Tror inte att Mariah klarar 8. Var något på Musikministeriet om världsrekordet som jag tror var 7.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem är det som kan sjunga... öhm.. vem har störst röst "range"? Asså fan... ja kan inte förklara..

Vem kan sjunga i mest oktaver? Nån som fattar? ^_^

Jag läste om nån ryska som var bäst i världen på det där.. Men vet inte alls "hur många oktaver" hon kunde sjunga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur är det med läkare egentligen när de blir sjuka? Går de "till sig själv"? Får de skriva ut medicin till sig själv?

DET var en bra fråga! :o

Det känns som att de måste gå till en annan läkare när de ska undersökas. Fast å andra sidan måste de ju oftast veta själva vad de har för sjukdom. Hmm... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak jag alltid velat veta; vem är denna AngryAxel?

Var ska man börja? - Jag är 17 år, studerar på IT/Natur-inriktat gymnasium. Min passion här i livet är grafik, film, design, fotografi, musik, och allt som har med det nämnda att göra.

Om jag skulle beskriva mig med tre positiva och tre negativa ord skulle det bli:

Omtänksam

Effektiv

Kreativ

När kom hit och varför är han så pass välkänd, känns inte som han har varit här länge alls?

Registrerade mig 9 mars -05 (min födelsedag), men tappade snabbt intresset, av någon anledning. Återvände för ett par veckor/månader(?) sedan, i sökandet efter ett forum att hänga (en vän tipsade mig om GTAsajten).

Har egentligen aldrig varit något GTA-fan; 1 och 2 är de enda jag ordentligt spelat. Detta fick mig att söka mig till OT, främst "Musik, film och grafik"-sektionen, då alla tre är viktiga delar i mitt liv. Såg att en pixel-stad höll på att byggas upp, så jag satte igång med pixlandet. Gjorde ett par byggnader, blev anklagad för plagiat, gjorde en porrig, holländsk nattklubb på request, vilket blåste bort misstankarna. Fortsatte göra byggnader, vilka folk verkade gilla.

Han verkar skön iaf :wub:

Tack, skall göra mitt bästa för att behålla den statusen!

...och jag är aldig arg, det är bara ett gammalt namn -_-

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var ska man börja? - Jag är 17 år, studerar på IT/Natur-inriktat gymnasium. Min passion här i livet är grafik, film, design, fotografi, musik, och allt som har med det nämnda att göra.

Om jag skulle beskriva mig med tre positiva och tre negativa ord skulle det bli:

Omtänksam

Effektiv

Kreativ

Registrerade mig 9 mars -05 (min födelsedag), men tappade snabbt intresset, av någon anledning. Återvände för ett par veckor/månader(?) sedan, i sökandet efter ett forum att hänga (en vän tipsade mig om GTAsajten).

Har egentligen aldrig varit något GTA-fan; 1 och 2 är de enda jag ordentligt spelat. Detta fick mig att söka mig till OT, främst "Musik, film och grafik"-sektionen, då alla tre är viktiga delar i mitt liv. Såg att en pixel-stad höll på att byggas upp, så jag satte igång med pixlandet. Gjorde ett par byggnader, blev anklagad för plagiat, gjorde en porrig, holländsk nattklubb på request, vilket blåste bort misstankarna. Fortsatte göra byggnader, vilka folk verkade gilla.

Tack, skall göra mitt bästa för att behålla den statusen =)

Tack för förklaringen -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...