rabarben Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Någon som vet var man kan hitta uppdaterade uppställningar till Football manager 2006? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Jag har alltid undrat en sak... Dagens Italienare är ju någorlunda mörkhyade och svarthåriga. Varför tecknas forntidens romare som vita? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Jag har alltid undrat en sak... Dagens Italienare är ju någorlunda mörkhyade och svarthåriga. Varför tecknas forntidens romare som vita? De har jag aldrig tänkt på... Är de verkligen så? Hmmm...kanske... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Vad betyder Gonads & Strife Och Vad föreställer DrStupids avatar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Vad föreställer DrStupids avatar? Tror det är nån bild från Viasta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Har det kommit ut ett nytt "virus" på msn? Någon mer som fått detta? EDIT: det är bekräftat nu.. Redigerad 14 oktober, 2006 av chucky.swe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Vad föreställer DrStupids avatar? En person som inte orkade göra en egen utan tog en färdig avatar från arkivet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 (redigerad) Någon som vet var man kan hitta uppdaterade uppställningar till Football manager 2006? Hur kan vissa ha medlemsnummer över 10 000 när det bara finns lite mer än 8300 medlemmar? Redigerad 14 oktober, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Hur kan vissa ha medlemsnummer över 10 000 när det bara finns lite mer än 8300 medlemmar? Det kanske bara är 8300 som har skrivit eller ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Hur kan vissa ha medlemsnummer över 10 000 när det bara finns lite mer än 8300 medlemmar? Medlemsnummer har inget med antal medlemmar att göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Medlemsnummer har inget med antal medlemmar att göra. Hur går det ihop sig? Finns det medlemsnummer som ingen någonsin har haft då, alltså? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Om min syster får en dotter, vad blir hon till mig då? Jag blir ju dotterns morbror, blir då hon min systerdotter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Om min syster får en dotter, vad blir hon till mig då? Jag blir ju dotterns morbror, blir då hon min systerdotter? Ja... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Ja... Okej, så då kan man skriva i en text typ: "Hanna, som är min systerdotter, fyller 4år imorgon" eller liknanade? Låter styggt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 När ska vi kasta ut SiXxe från forumet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 När ska vi kasta ut SiXxe från forumet? Jag röstar på nu med en gång. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 När ska vi kasta ut SiXxe från forumet? Vad har han gjort? och ja RavenE det kan du. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 När ska vi kasta ut SiXxe från forumet? Yes! Har han sagt något dumt igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Vad har han gjort? och ja RavenE det kan du. Vad tror du? Yes! Har han sagt något dumt igen? Näejaowehvafanokejvetine . Det är han, Han har varit här två månader för länge redan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Kommer glass ut som kiss eller bajs? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts