Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Finns det någon sida där man kan få tag på lyriken till alla sorters hiphop-låtar som jag har, så som Cypress Hill, D12, House of Pain och dylikt, där man slipper läsa massa vilda gissningar, frågetecken och där texten faktist överens-stämmer med låten?

Finns nästan inga. Hade en på min gamla dator men ja har glömt adressen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Återupprepar min fråga från en annan tråd:

Hur gör man för att signaturer och/eller avatarer ska slumpas fram precis som gamle, gode Vigges sådana gjorde? Istället för att behöva fiffla med länkar och grejor manuellt och stup i kvarten, vill jag att datorn ska föra befälet och vid varje av mina forumbesök växla fram och tillbaka mellan ett gäng av mina skapelser.

Alltså; hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Återupprepar min fråga från en annan tråd:

Hur gör man för att signaturer och/eller avatarer ska slumpas fram precis som gamle, gode Vigges sådana gjorde? Istället för att behöva fiffla med länkar och grejor manuellt och stup i kvarten, vill jag att datorn ska föra befälet och vid varje av mina forumbesök växla fram och tillbaka mellan ett gäng av mina skapelser.

Alltså; hur?

Skaffa konto på azupload.com! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan svarta hål suga upp "tid & rum"?

Massan svarta hål består av är så förbannat kompakt, och gravitationen så äckligt stark, att partiklar och atomer upphör att existera så som vi känner till dom. Begreppen tid och rum förlorar därför sin mening.

Iallafall tycker jag att det är så.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...