Reve Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Finns det någon sida där man kan få tag på lyriken till alla sorters hiphop-låtar som jag har, så som Cypress Hill, D12, House of Pain och dylikt, där man slipper läsa massa vilda gissningar, frågetecken och där texten faktist överens-stämmer med låten? Finns nästan inga. Hade en på min gamla dator men ja har glömt adressen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Läste i tidningen idag att Google har köpt upp Youtube. Är det bra eller dåligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Läste i tidningen idag att Google har köpt upp Youtube. Är det bra eller dåligt? Jo jag hörde det jag med, för typ en massa miljarder väll? Om det är bra elelr dåligt visar väll sig med sidans utveckling, just nu tycker jag sidan är grymt bra . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Jo jag hörde det jag med, för typ en massa miljarder väll? Om det är bra elelr dåligt visar väll sig med sidans utveckling, just nu tycker jag sidan är grymt bra . Japp, flera miljarder DOLLAR, om jag inte minns fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 1,65 miljarder dollar, det vill säga ungefär 12 miljarder kronor. Jag hoppas att YouTube förblir som den är och att inget ska behöva kosta eller dylikt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Återupprepar min fråga från en annan tråd: Hur gör man för att signaturer och/eller avatarer ska slumpas fram precis som gamle, gode Vigges sådana gjorde? Istället för att behöva fiffla med länkar och grejor manuellt och stup i kvarten, vill jag att datorn ska föra befälet och vid varje av mina forumbesök växla fram och tillbaka mellan ett gäng av mina skapelser. Alltså; hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Återupprepar min fråga från en annan tråd: Hur gör man för att signaturer och/eller avatarer ska slumpas fram precis som gamle, gode Vigges sådana gjorde? Istället för att behöva fiffla med länkar och grejor manuellt och stup i kvarten, vill jag att datorn ska föra befälet och vid varje av mina forumbesök växla fram och tillbaka mellan ett gäng av mina skapelser. Alltså; hur? Skaffa konto på azupload.com! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Skaffa konto på azupload.com! Jag bugar... --- ...och firar min tvåtusenfemhundrafyrtiotredje post. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Vad gör man när man är gift? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Vad gör man när man är gift? U, um, u.... umg-umgås. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 .n00b fråga. Vad betyder rmk i Dota? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Hur kan svarta hål suga upp "tid & rum"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Hur kan svarta hål suga upp "tid & rum"? De är girigt hungriga... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 .n00b fråga. Vad betyder rmk i Dota? Remake, omstart alltså. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Hur kan svarta hål suga upp "tid & rum"? Massan svarta hål består av är så förbannat kompakt, och gravitationen så äckligt stark, att partiklar och atomer upphör att existera så som vi känner till dom. Begreppen tid och rum förlorar därför sin mening. Iallafall tycker jag att det är så. Redigerad 12 oktober, 2006 av Topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Vad gör man när man är gift? Man är otrogen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Vad betyder creepa? Har för mig att det har nåt med MMORPG att göra. Smyga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Vad betyder creepa? Har för mig att det har nåt med MMORPG att göra. Smyga? Har för mig att man kör rush eller creep på WC3. Dvs bygga upp en väldigt liten armé på väldigt kort tid eller lvla sin hero i lugn och ro. Redigerad 13 oktober, 2006 av Addepladde Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Vad betyder creepa? Har för mig att det har nåt med MMORPG att göra. Smyga? Iaf i WC3 så är det när man dödar creeps. Creeps är monster som är datorkontrollerade och finns utplacerade lite överallt på banan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts