KalleR Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 FB har två betydelser. Trådskaparen syftar på Flashback, medans nästan alla andra menar Fragbite då de säger FB. Det är en tolkningsfråga. Nej nästan alla menar inte fragbite långt ifrån till och med. Bara tjocka finniga 13åringar som syftar på fragbite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Nej nästan alla menar inte fragbite långt ifrån till och med. Bara tjocka finniga 13åringar som syftar på fragbite. Ok, jag läste i början på tråden och de flesta verkade syfta på Fragbite när de sa FB. Men tiderna förändras, och jag kan ju också ha fel ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Efter allt med "Erv ma livin" börjar jag också börja undra vad det är Redigerad 3 oktober, 2006 av YooSho Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Ok, jag läste i början på tråden och de flesta verkade syfta på Fragbite när de sa FB. Men tiderna förändras, och jag kan ju också ha fel ^^ För att gtasajten tilltalar samma jobbiga målgrupp som fragbite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Nej, GTAsajten tilltalar samma jobbiga målgrupp som Flashback. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Nej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Jo. På Flashback sitte det bara trångsynta smygrasister som gnäller över hur mycket uppmärksamhet invandrare får för att den personen själv är mobbad. Såna finns det av här på sajten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Vart köper man en sån här? http://www.fz.se/wtf/link.fz?id=540 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Varför blir chips/mackor/en del annat ätbart segt när de kommer i kontakt med luft? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Jo. På Flashback sitte det bara trångsynta smygrasister som gnäller över hur mycket uppmärksamhet invandrare får för att den personen själv är mobbad. Såna finns det av här på sajten. Du menar alltså att av 92 599 medlemar är alla trångsynta smygrasister. Du har antagligen inte surfat mer på flashback än de länkar till trådar du fått skickade till dig i olika sammanhang. Flashback uppmanar till yttrandefrihet på både gott och ont. Finns forum speciellt inriktade för smygrasister, flashback är inte ett sånt forum. På fragbite finns det en stor del småbarn, som spammar, ställer barnsliga frågor, spammar ännu mer, uppför sig allmänt barnsligt och spammar. Precis som en stor del av gtasajten. Skulle gissa att fragbite innehåller lika många smygrasister som flashback och gtasajten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Vart köper man en sån här? http://www.fz.se/wtf/link.fz?id=540 Här!!! ...En post till mig. Redigerad 3 oktober, 2006 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Nej nej, skulle däremot gissa på att ungefär 60% av dom är såna här personer som gnäller över hur bra invandrare har det, och inte fattar att det är det som är meningen. Såna pesoner finns det här på GTAsajten. Fragbite är bara löjligt skit. Olyckligtvis så finns det som du säger såna personer här också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Här!!! ...En post till mig. Redigerad 3 oktober, 2006 av The_KeeperBoy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 (redigerad) Vart köper man en sån här? http://www.fz.se/wtf/link.fz?id=540 ROFL! Fan va ball pryl! EDIT: När är det man drar bak tiden en timma? Redigerad 4 oktober, 2006 av DimpZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Undrar om någon kan låna mig lösenorden till Nicator Hem-PC som era föräldrar kanske har fått, det är en tidning alltså. Och där står det lösenord för 2006, eller att bara skriva upp alla Macar som erbjuds för i år. Tack på förhand. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Hur kan man förklara musikstilen ragga? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Är det nån mer än jag som brukar äta bajs? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Är det nån mer än jag som brukar äta bajs? Haha...? Redigerad 6 oktober, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Hur kan man förklara musikstilen ragga? Riktigt jävla alternativ!!1 Är det nån mer än jag som brukar äta bajs? Du kan dra åt helvete. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Är det nån mer än jag som brukar äta bajs? *reported* Skriver det igen... annars kanske mitt inlägg glöms bort. Hur låter musikstilen ragga? Kebab: Jättekul... vad menar du me det där? Svara på frågan eller va tyst. Redigerad 6 oktober, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts