aKi Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Till de två överstående talarna : Tack Nu är det bara gtasajtens mobiladress kvar ^^ Testat wap.gtasajten.com? längesen jag satt och pillade med wap. Finns fortfarande wap? eller är det något ännu haxigare ute nu? Redigerad 2 oktober, 2006 av aKi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hur länge kan en matlåda (korv, pasta, grönsaker chilisås) stå i kylen utan att bli dålig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Testat wap.gtasajten.com? längesen jag satt och pillade med wap. Finns fortfarande wap? eller är det något ännu haxigare ute nu? Jag testade under skoltid, fick fram den blålila bakgrunden men sen stog det något med att den inte kunde ansluta så det verkar i alla fall vara rätt sida. Lustigt att den inte kommer fram när man söker på gtasajten.com på google, den får inga träffar då :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag har användt crazylinser i upp till 2 månader. Är det såna som har färger eller mönster? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Är det såna som har färger eller mönster? japp, det stämmer. x_Simpa_x: Bara gå in på din wapsida, "ange adress" "www.gtasajten.com/forum" Henkibojj: Tack! Redigerad 2 oktober, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 . http://www.gtasajten.com/forum/lofiversion/index.php/ så kommer du ju till Lo-Fi versionen, snabbare att ladda och lättare att läsa i mobilen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 japp, det stämmer. x_Simpa_x: Bara gå in på din wapsida, "ange adress" "www.gtasajten.com/forum" Henkibojj: Tack! Jorå. jag hittade sidan i skolan förut, men jag tyckte det var konstigt att den inte fanns med på mobilgoogle. . http://www.gtasajten.com/forum/lofiversion/index.php/ så kommer du ju till Lo-Fi versionen, snabbare att ladda och lättare att läsa i mobilen Tror inte det funkar med www i en mobil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Ja, det funkar! EDIT: vet inte om just den sidan funkar dock Redigerad 2 oktober, 2006 av DimpZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Ja, det funkar! EDIT: vet inte om just den sidan funkar dock Har alltid trott att det ska vara wap.gtasajten.com, det var även så jag slog in. Men jaha, där ser man, så www funkar också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Du får testa dig fram, hade aldrig ens hört talas om att gtasajten hade en wapsida Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 "Erv ma livin" betyder...? ! Viktigt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Hur kan t ex kaviar med ägg i (bläää! ) bli randig när man klämmer ut den. Ligger skiten i två olika behållare eller? Samma sak med sån där barntandkräm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Hur kan t ex kaviar med ägg i (bläää! ) bli randig när man klämmer ut den. Ligger skiten i två olika behållare eller? Samma sak med sån där barntandkräm. Om vi tar kaviaren som exempel. Kaviaren ligger som en cylinder i tuben, och om man kollar på kortsidan av den cylindern så ser det ut som ett cirkeldiagram som är uppdelat i fyra delar, kan förklara med en bild snart. Fear my touchpad + paint skills Redigerad 2 oktober, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Tror att vi har fått en förklaring tidigare men denna är i så fall bortglömd nu. Varför har Mr SlewME inget "Joined:" datum? Redigerad 2 oktober, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Uppe i högra hörnet av inlägget står det Post: 3403249023420349209342304 länkzor därzor Henkibojj: Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, =( Hahaha, jag trodde du hade nåt emot mig efter allt neger-snack. Sen kom jag på att du svarat på samma grej som jag... då var jag inte längre orolig... Vice.: Np. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 aldig vågat frågat. Ett ämne från FB. Vad är "FB"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Vad är "FB"? Flashback.info Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 FB har två betydelser. Trådskaparen syftar på Flashback, medans nästan alla andra menar Fragbite då de säger FB. Det är en tolkningsfråga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Kan ni höra upp med erat förbenta dravel och svara på min enormt viktiga fråga istället? "Erv ma livin" betyder...? Alltså; vad betyder "erv ma livin"? Svara eller så frukta domen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2006 Kan ni höra upp med erat förbenta dravel och svara på min enormt viktiga fråga istället? Alltså; vad betyder "erv ma livin"? Svara eller så frukta domen. Är inte det något jox som Panimala och Jacker hittat på ? Jag har i alla fall för mig att Erv blev förklarat i the one and only reborn, men det var way back in the days, så vill du hitta den förklaringen får du nog leta Annars frågar du bara Jacker, tror det var han som förklarade. När jag tänker efter, så förklarade han nog hela Erv ma livin-meningen, fråga honom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts