Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Exakt. I amerikanska brottsregister skriver de till och med ordet "ras" för hudfärg. Heavy stuff. Btw så är väl ordet mörk/hyad/ bäst, men nackdelen är att äldre människor säger mörk om personer med svart/brunt hår, och neger om mörka. :)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att dela upphovsrättskyddat material har väl aldrig varit lagligt? :shifty:

Det har varit "lagligt" på sitt sätt.

Man kunna tanka utan att åka fast, men efter (när var det nu igen? 1 jun? 1jul?) så vart det riktigt olagligt och du kunna få böta stort eller i värsta fall åka fast för det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad händer med månadslinser om man använder dom längre än en månad?

Om du använder dem dagligen i en månad blir de slitna och börjar skava på ögonen. Men de håller alltid ett par dagar längre än en månad. Det är precis som med mjölkens bäst före datum, de kan garantera att de håller i en månad eller vad det är nu.

Men använder du dem en gång i veckan så håller de betydligt längre än en månad.

Jag har användt crazylinser i upp till 2 månader.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag trodde att warez-förbudet inte hade med Rockstar att göra, utan snarare att vi använder IPBs programvara. Warez-snack är ju inte mindre förbjudet i Offtopic- eller Allmänt-delen än i GTA-delen. Vet IPB att vi använder deras programvara för att sprida olagligheter kommer ju IPB-skaparna att råka i trubbel, och det vill de inte. Därför är det förbjudet. (Har jag fått för mig iaf)

Det är ingen mörkhyad här som vill säga vad man ska använda för ord?:shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1) GTAsajten tillhör R*´s "innrecirkel", (hur stavas cirkel,circkel?) och på de forum som tillhör den, får det inte förekomma något som helst snack om olagliga kopier mm. Forumsdel, spelar ingen roll.

Det finns en tråd där Hultenius berättar detta. (någon som vet vilken?)

2) Beror på. Vissa tar illa upp av att bli kallad för neger andra inte. Beror nog oxå på hur man säger det.

Min kompis är neger enligt honom själv.

Men han skulle nog bli fett sne om någon okänd skriker neger till honom eller någon som han är ovän med.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Två frågor.

En gång i tiden när Vice. följde upp Tackleberrys idé möt forumiten så undrade han hur man länkar till särskilda post och han fick det beskrivet av någon. Nu skulle jag också vilja veta hur man länkar till en post.

Vad är gtasajtens adress till mobilen ?

Sökte på google på mobilen men fick inte fram den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Två frågor.

En gång i tiden när Vice. följde upp Tackleberrys idé möt forumiten så undrade han hur man länkar till särskilda post och han fick det beskrivet av någon. Nu skulle jag också vilja veta hur man länkar till en post.

Klicka på siffrorna vid ett inlägg, t ex #1437 i ditt fall. Scriptprompt kommer upp, och du kan kopiera länken. Såhär.

Cirkel stavas cirkel. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Två frågor.

Vad är gtasajtens adress till mobilen ?

Sökte på google på mobilen men fick inte fram den.

Uppe i högra hörnet av inlägget står det Post: 3403249023420349209342304

länkzor därzor

Henkibojj: Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, =(

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...