Henkibojj Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Exakt. I amerikanska brottsregister skriver de till och med ordet "ras" för hudfärg. Heavy stuff. Btw så är väl ordet mörk/hyad/ bäst, men nackdelen är att äldre människor säger mörk om personer med svart/brunt hår, och neger om mörka. Redigerad 1 oktober, 2006 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Varför får man inte snacka Warez på gtasajtens forum? (har aldrig fattat varför ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Det är olagligt..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Varför får man inte snacka Warez på gtasajtens forum? (har aldrig fattat varför ) Tror det har något med Rockstar att göra. Det är olagligt..... Man fick inte snacka om det innan det var olagligt iheller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Att dela upphovsrättskyddat material har väl aldrig varit lagligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Att dela upphovsrättskyddat material har väl aldrig varit lagligt? Men inte att ladda ner, och när warez nämns som mest på detta forumet är det ju inte precis folk som delar ut saker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Att dela upphovsrättskyddat material har väl aldrig varit lagligt? Det har varit "lagligt" på sitt sätt. Man kunna tanka utan att åka fast, men efter (när var det nu igen? 1 jun? 1jul?) så vart det riktigt olagligt och du kunna få böta stort eller i värsta fall åka fast för det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 1 Juli 2005 var det tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Varför får man inte snacka Warez på gtasajtens forum? (har aldrig fattat varför ) Det var väll för att GTAsajten får information, bilder och sånt från Rockstar vilket vi inte skulle fått om vi pratade om warez m.m. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Det var väll för att GTAsajten får information, bilder och sånt från Rockstar vilket vi inte skulle fått om vi pratade om warez m.m. Rätt, men vet inte om hultan bryr sig längre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Vad händer med månadslinser om man använder dom längre än en månad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Vad händer med månadslinser om man använder dom längre än en månad? Om du använder dem dagligen i en månad blir de slitna och börjar skava på ögonen. Men de håller alltid ett par dagar längre än en månad. Det är precis som med mjölkens bäst före datum, de kan garantera att de håller i en månad eller vad det är nu. Men använder du dem en gång i veckan så håller de betydligt längre än en månad. Jag har användt crazylinser i upp till 2 månader. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Aha, okej. För jag har använt mina månadslinser snart typ en månad och ska hämta mina nya snart. Men jag har spelning på lördag och vill gärna ha linserna då. Men då kan jag nog det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) "Erv ma livin" betyder...? Redigerad 2 oktober, 2006 av Corleone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Jag trodde att warez-förbudet inte hade med Rockstar att göra, utan snarare att vi använder IPBs programvara. Warez-snack är ju inte mindre förbjudet i Offtopic- eller Allmänt-delen än i GTA-delen. Vet IPB att vi använder deras programvara för att sprida olagligheter kommer ju IPB-skaparna att råka i trubbel, och det vill de inte. Därför är det förbjudet. (Har jag fått för mig iaf) Det är ingen mörkhyad här som vill säga vad man ska använda för ord? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) 1) GTAsajten tillhör R*´s "innrecirkel", (hur stavas cirkel,circkel?) och på de forum som tillhör den, får det inte förekomma något som helst snack om olagliga kopier mm. Forumsdel, spelar ingen roll. Det finns en tråd där Hultenius berättar detta. (någon som vet vilken?) 2) Beror på. Vissa tar illa upp av att bli kallad för neger andra inte. Beror nog oxå på hur man säger det. Min kompis är neger enligt honom själv. Men han skulle nog bli fett sne om någon okänd skriker neger till honom eller någon som han är ovän med. Redigerad 2 oktober, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Två frågor. En gång i tiden när Vice. följde upp Tackleberrys idé möt forumiten så undrade han hur man länkar till särskilda post och han fick det beskrivet av någon. Nu skulle jag också vilja veta hur man länkar till en post. Vad är gtasajtens adress till mobilen ? Sökte på google på mobilen men fick inte fram den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Två frågor. En gång i tiden när Vice. följde upp Tackleberrys idé möt forumiten så undrade han hur man länkar till särskilda post och han fick det beskrivet av någon. Nu skulle jag också vilja veta hur man länkar till en post. Klicka på siffrorna vid ett inlägg, t ex #1437 i ditt fall. Scriptprompt kommer upp, och du kan kopiera länken. Såhär. Cirkel stavas cirkel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Två frågor. En gång i tiden när Vice. följde upp Tackleberrys idé möt forumiten så undrade han hur man länkar till särskilda post och han fick det beskrivet av någon. Nu skulle jag också vilja veta hur man länkar till en post. Vad är gtasajtens adress till mobilen ? Sökte på google på mobilen men fick inte fram den. Uppe i högra hörnet av inlägget står det Post: 3403249023420349209342304 länkzor därzor Henkibojj: Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, Dö, =( Redigerad 2 oktober, 2006 av aKi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Till de två överstående talarna : Tack Nu är det bara gtasajtens mobiladress kvar ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts