Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Har alltid velat (ända sedan jag tappade bort den) veta en sida där man kan läsa om hur man skojar med folk.

Vet att det fanns en sådan sida för ett par år sedan. Folk tipsade hur man kunde hämmnas/jäklas med/gör pracitcal jokes/störa folk.

Det var typ "100 sätt att skoja med folk på" eller liknande. Någon som känner igen det?

Kul att läsa om vad folk gör alltså... :huh:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har alltid velat (ända sedan jag tappade bort den) veta en sida där man kan läsa om hur man skojar med folk.

Vet att det fanns en sådan sida för ett par år sedan. Folk tipsade hur man kunde hämmnas/jäklas med/gör pracitcal jokes/störa folk.

Det var typ "100 sätt att skoja med folk på" eller liknande. Någon som känner igen det?

Kanske inte är just den, men på www.totse.com finns det en JÄVLA massa bus och skit, men även det som du beskriver.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Texten ingår inte i reglerna bre, det är bilderna som bara får vara max 200. Woha? On topic.

§3.5 - För stora Signaturer och Avatarer

Vilken person som hellst som är på ett forum är läskunnig och ska därför ha läst forumets regler. Då vet personen hur stor en signatur/avatar får vara och ska därför följa reglerna, eller hur? Är det så? NEJ!

Det krävs stora resurser för oss i moderator kåren att hålla på att fixa till folks signaturer och avatarer hela tiden.

Utöver §2.2 och §2.3 så kommer här ett par extra regler utöver dom;

1. Är din bild 500x200 så är det allt. Inte ett enda litet ord får finnas med i signaturen. 500x200 är för HELA signaturen och inget annat.

2. Ang. den nya kvinnoflugan så är allt naket "stötande" och får inte finnas i en avatar eller signatur. Allt annat är tillåtet, ni som klagar måste ha bevis för annat.

Upprepning av för stora signaturer och avatarer slutar i att personen får varning/ban beroende på hur många gånger det hämt.

Vet inte om det var så förr, men nu är det iallafall. :huh:

Tyvärr, bort med texten eller bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det möjligtvis det här du tänker på?

100 saker du kan göra för att gå folk på nerverna

Annars finns det en hel del listor här. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näe men när du blev medlem kanske??

@mr_tobbe: Du kan ju alltid skaffa en webbläsare som inte hämtar hem bilderna. Själv tycker jag det ser jobbigt ut med din signatur eftersom att allt hamnar helt snett.

Åhåjaja, har inte ens tänkt på att jag har den, det var ett tag sedan KalleR hade 5200 inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åhåjaja, har inte ens tänkt på att jag har den, det var ett tag sedan KalleR hade 5200 inlägg.

Måste bara tacka för att den är borta nu :P

Och jag måste faktiskt hålla med dig om att det kan se oseriöst ut på ett forum om det är bilder i signaturerna.

Dock endast ifall allas signaturer ser ut som min. Totalt ogenomtänkt och mest där för o störa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...