AngryAxel Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Vad svarar man på frågan "What's Up?", är det typ vad gör du eller hur mår du? Diskuterade detta med min bror, och kom fram till att man (vi) helt enkelt svarar "What's up?" tillbaka. Redigerad 29 september, 2006 av AngryAxel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Hmm, jo det kanske man kan, men om det betyder nåt annat så kanske man blir dumförklarad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Diskuterade detta med min bror, och kom fram till att man (vi) helt enkelt svarar "What's up?" tillbaka. Eller så är man bara fyndig och svarar "The sky, duh". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Meen ingen som har natt seriost svar pa vad 'Dork-face' e? Diskuterade detta med min bror, och kom fram till att man (vi) helt enkelt svarar "What's up?" tillbaka. Men de har vall lite att gora i vilket sammanhang man sager de ocksa.... Tex om man sager "Hey What's up" och man typ sitter/star och gor natt sa blir de ju mer Vad gor du och da bor man svara vad man gor...Men om de e tex pa gatan man bara moter nan i all hast sa far han/hon ur sig "What's up" da blir de mer som man halsar pa varran och da e de mast naturliga svaret "What's up" Fast kan ju ha fel ocksa ^^ (Syyr for alla felstavnigar och inga 'a' 'o' men har mina skal) Redigerad 29 september, 2006 av xXxGemagexXx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Men de har vall lite att gora i vilket sammanhang man sager de ocksa.... Typ direkt efter att man har sagt "Hello!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Diskuterade detta med min bror, och kom fram till att man (vi) helt enkelt svarar "What's up?" tillbaka. Ah. Lite som "How do you do?" Det kan nog stämma. Mr Magic: Dra åt helvete vad din signatur är hög. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Typ direkt efter att man har sagt "Hello!" Jaha, men da blir de mer som "How do you do" (som du sa kebab^^) fast inte lika fint...som just "how do you do" Redigerad 29 september, 2006 av xXxGemagexXx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 !!! Aja, iallafall... är det Jojje på forumet som äger "jojjeslittlechatbot"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Svar till whats´up frågan: Eller så kör man med Joeys klassiska: "How you doin´" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Som svar på frågan då eller? Redigerad 29 september, 2006 av DimpZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Precis, men mitt förslag var mer tänkt som ett litet skämt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Hahahhaha... ha men den kanske funkar iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 !!! Aja, iallafall... är det Jojje på forumet som äger "jojjeslittlechatbot"? Yepp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Förlåt mig om ni anser detta vara fel del av forumet, men jag behöver svar fort, och det är fler som kollar i denna del av forumet, än i musik/film/etc. Vart kan man få tag på ljudet där vänner-joey säger "How you doin´"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Nån som vet om det går att köpa Quake 3 någonstan? Sist jag kollade så fanns det bara paket med Q1, Q2 och Q3 :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Ah. Lite som "How do you do?" Det kan nog stämma. Mr Magic: Dra åt helvete vad din signatur är hög. Din lallare, 200 e maxhöjd och skivfodral brukar inte vara rektangulära. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Men den är högre än 200pixlar med texten! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Din lallare, 200 e maxhöjd och skivfodral brukar inte vara rektangulära. Vad är det du inte förstår? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Var hittar man ett sånt där verktyg? Firefox? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Var hittar man ett sånt där verktyg? Firefox? Tillägg till Firefox som heter MeasureIt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts