Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jo, det händer faktiskt ibland. Fast bara ibland, när man gäspar riktigt rejält. Ingen aning om varför dock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jo, det händer faktiskt ibland. Fast bara ibland, när man gäspar riktigt rejält. Ingen aning om varför dock. Brukar hända rätt ofta för mig. inte alltid dock... Frågade våran NO lärare förra året men hon visste inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Varför ser man nästan ALLTID i första posten på en ny sida att någon har skrivit typ " DOOHHH!! NY SIDA " liksom vad är det för fel med att bli första posten på en ny sida? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Varför ser man nästan ALLTID i första posten på en ny sida att någon har skrivit typ " DOOHHH!! NY SIDA " liksom vad är det för fel med att bli första posten på en ny sida? De kanske tänker på den krake som har sista inlägget på förra sidan och som aldrig kommer att få någon notis. Som jag i de flesta fall råkar ut för. FAN TA ER. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 De kanske tänker på den krake som har sista inlägget på förra sidan och som aldrig kommer att få någon notis. Som jag i de flesta fall råkar ut för. FAN TA ER. Nej, tvärtom. Man tänker väl på ur mycket notis man själv kommer få. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Lustigt att jag gick ner på stan och köpte ett spel på gameshop jag fick hem den samma stund, fast nu har gameshop bytt namn till digistore, och på digistore är de snålare än joakim von anka. offtopic: Digistore är sorgligt. Först hade dom jättefin lokal, men bytte till en större, som dom sedan inte hade råd att ha kvar, utan lade ner. I typ 4 månader fick man njuta av den enda andra spelbutiken i norrköping, Game, med priser som är hutlöst vidriga, och ett utbud på typ 15 spel, varav 95% suger. En dag kommer min bror hem och säger att digistore har öppnat igen i en mindre lokal. YES, tänker jag. Nästa dag efter skolan blir det en snabb tur dit. Ojojoj. Mindre lokal, mindre utbud och samma pris som game. Jag börjar nästan gråta när jag tänker på det. Inte undra på att man laddar ner istället för att vänta 2 månader för att knappt ha råd med ETT spel. Tur att man kan beställa från internet ifl. Oj, det där var onödigt. Är bara så sur på dom. Ontopic: Öhh. ehh. Vem blir årets jordgubbsodlare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Nej, tvärtom. Man tänker väl på ur mycket notis man själv kommer få. Men då är man en fjant. EN FJANT. Hör ni det, ny-sida-bölare? Ni kommer att bli de första som radas upp mot muren när revolutionen kommer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Har frågat detta innan men jag frågar igen eftersom jag har glömt bort svaret. Svenska akademien använder ofta ordet "MC'S" i sinna texter. Vad är nu detta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Har frågat detta innan men jag frågar igen eftersom jag har glömt bort svaret. Svenska akademien använder ofta ordet "MC'S" i sinna texter. Vad är nu detta? http://www.urbandictionary.com/define.php?term=MC Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) offtopic: Digistore är sorgligt. Först hade dom jättefin lokal, men bytte till en större, som dom sedan inte hade råd att ha kvar, utan lade ner. I typ 4 månader fick man njuta av den enda andra spelbutiken i norrköping, Game, med priser som är hutlöst vidriga, och ett utbud på typ 15 spel, varav 95% suger. En dag kommer min bror hem och säger att digistore har öppnat igen i en mindre lokal. YES, tänker jag. Nästa dag efter skolan blir det en snabb tur dit. Ojojoj. Mindre lokal, mindre utbud och samma pris som game. Jag börjar nästan gråta när jag tänker på det. Inte undra på att man laddar ner istället för att vänta 2 månader för att knappt ha råd med ETT spel. Tur att man kan beställa från internet ifl. Oj, det där var onödigt. Är bara så sur på dom. Ontopic: Öhh. ehh. Vem blir årets jordgubbsodlare? Du bor också i Norrköping right ? När de hade flyttat ner bredvid inter sport (är det va ?) så var de där ett tag, då gillade jag den affären, men när de flyttade en lokal närmare intersport, då blev de snåla som svin, San Andreas t ex kostade 545 :- när det var ett år gammalt, och nya spel som precis kommit var billigare osv. Jaja, det var mitt offtopic det. Nu undrar jag, finns den affären kvar här i Norrköping, vart ligger den i såna fall ? FF är inte gratis va ? Redigerad 18 september, 2006 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 FF är inte gratis va ? FF? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 FF? Firefox. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Firefox. Jo! alldeles gratis ska du se Kebab: Tack. Kebab är den långsammaste snabbmaten jag sett. Redigerad 18 september, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Firefox. Jo. Mah. Du ska inte tacka mig, nedrans snabb-postare. Redigerad 18 september, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Jo! alldeles gratis ska du se Kebab: Tack. Jo. Va ? tjoho vad bra, då ska jag fixa det till den bärbara, så ska vi se om det är lika bra som ni säger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Va ? tjoho vad bra, då ska jag fixa det till den bärbara, så ska vi se om det är lika bra som ni säger. Det är det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Du bor också i Norrköping right ? När de hade flyttat ner bredvid inter sport (är det va ?) så var de där ett tag, då gillade jag den affären, men när de flyttade en lokal närmare intersport, då blev de snåla som svin, San Andreas t ex kostade 545 :- när det var ett år gammalt, och nya spel som precis kommit var billigare osv. Jaja, det var mitt offtopic det. Nu undrar jag, finns den affären kvar här i Norrköping, vart ligger den i såna fall ? FF är inte gratis va ? Bara för att jag är för lat för att PM:a så svarar jag nu. Dom har flyttat till ett ställe nära Apoteket, typ mellan spiralen och linden tror jag. Men gå inte dit, det suger hårdare än förut. Hrm. Kommer det inte bli svårt för rörelsehundrade att spela Wii? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Riktigt pinsam fråga coming up: Vad kan det betyda att man har en slags knöl i ena skinkan? Kan det vara något farligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Riktigt pinsam fråga coming up: Vad kan det betyda att man har en slags knöl i ena skinkan? Kan det vara något farligt? Urkj. Dålig humor som ingen kommer tycka om. Har du slagit i skinkan? typ i en trottoar-kant eller något? Gör den ont? Beskriv den? Redigerad 18 september, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Mja, jag tror inte att jag har slagit i.. Fast nu när jag tänker efter så är det kanske något sånt. Eventuellt så har den blivit mindre på senare tid (insåg jag nu) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts