Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Varför ser man nästan ALLTID i första posten på en ny sida att någon har skrivit typ " DOOHHH!! NY SIDA :rolleyes: " liksom vad är det för fel med att bli första posten på en ny sida?

De kanske tänker på den krake som har sista inlägget på förra sidan och som aldrig kommer att få någon notis.

Som jag i de flesta fall råkar ut för. FAN TA ER.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lustigt att jag gick ner på stan och köpte ett spel på gameshop jag fick hem den samma stund, fast nu har gameshop bytt namn till digistore, och på digistore är de snålare än joakim von anka.

offtopic:

Digistore är sorgligt. Först hade dom jättefin lokal, men bytte till en större, som dom sedan inte hade råd att ha kvar, utan lade ner.

I typ 4 månader fick man njuta av den enda andra spelbutiken i norrköping, Game, med priser som är hutlöst vidriga, och ett utbud på typ 15 spel, varav 95% suger.

En dag kommer min bror hem och säger att digistore har öppnat igen i en mindre lokal. YES, tänker jag. Nästa dag efter skolan blir det en snabb tur dit. Ojojoj. Mindre lokal, mindre utbud och samma pris som game. Jag börjar nästan gråta när jag tänker på det. Inte undra på att man laddar ner istället för att vänta 2 månader för att knappt ha råd med ETT spel.

Tur att man kan beställa från internet ifl.

Oj, det där var onödigt. Är bara så sur på dom.

Ontopic: Öhh. ehh. Vem blir årets jordgubbsodlare? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

offtopic:

Digistore är sorgligt. Först hade dom jättefin lokal, men bytte till en större, som dom sedan inte hade råd att ha kvar, utan lade ner.

I typ 4 månader fick man njuta av den enda andra spelbutiken i norrköping, Game, med priser som är hutlöst vidriga, och ett utbud på typ 15 spel, varav 95% suger.

En dag kommer min bror hem och säger att digistore har öppnat igen i en mindre lokal. YES, tänker jag. Nästa dag efter skolan blir det en snabb tur dit. Ojojoj. Mindre lokal, mindre utbud och samma pris som game. Jag börjar nästan gråta när jag tänker på det. Inte undra på att man laddar ner istället för att vänta 2 månader för att knappt ha råd med ETT spel.

Tur att man kan beställa från internet ifl.

Oj, det där var onödigt. Är bara så sur på dom.

Ontopic: Öhh. ehh. Vem blir årets jordgubbsodlare? :lol:

Du bor också i Norrköping right ?

När de hade flyttat ner bredvid inter sport (är det va ?) så var de där ett tag, då gillade jag den affären, men när de flyttade en lokal närmare intersport, då blev de snåla som svin, San Andreas t ex kostade 545 :- när det var ett år gammalt, och nya spel som precis kommit var billigare osv.

Jaja, det var mitt offtopic det.

Nu undrar jag, finns den affären kvar här i Norrköping, vart ligger den i såna fall ?

FF är inte gratis va ?

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du bor också i Norrköping right ?

När de hade flyttat ner bredvid inter sport (är det va ?) så var de där ett tag, då gillade jag den affären, men när de flyttade en lokal närmare intersport, då blev de snåla som svin, San Andreas t ex kostade 545 :- när det var ett år gammalt, och nya spel som precis kommit var billigare osv.

Jaja, det var mitt offtopic det.

Nu undrar jag, finns den affären kvar här i Norrköping, vart ligger den i såna fall ?

FF är inte gratis va ?

Bara för att jag är för lat för att PM:a så svarar jag nu.

Dom har flyttat till ett ställe nära Apoteket, typ mellan spiralen och linden tror jag. Men gå inte dit, det suger hårdare än förut.

Hrm. Kommer det inte bli svårt för rörelsehundrade att spela Wii?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...