Lajnux Skrivet 10 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2006 Ah, jag antar väl att filmen tog slut, men den fanns i lager då jag beställde. Otur. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2006 Roligt, jag beställde två spel från Gameshop, det tog en dag. Lustigt att jag gick ner på stan och köpte ett spel på gameshop jag fick hem den samma stund, fast nu har gameshop bytt namn till digistore, och på digistore är de snålare än joakim von anka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Go kväll. Har en fråga om LSD. Jag undrar hur drogen påverkar kroppens nervsystem och vilka bieffekter som finns? And don't tell me to kolla wikipedia för i har redan checkat där and i har not fått det svar i need. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Go kväll. Har en fråga om LSD. Jag undrar hur drogen påverkar kroppens nervsystem och vilka bieffekter som finns? And don't tell me to kolla wikipedia för i har redan checkat där and i har not fått det svar i need. Har inte kollat själv, men här kanske du kan hitta nått: http://www.flashback.info/showthread.php?t=114188 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 (redigerad) Har inte kollat själv, men här kanske du kan hitta nått: http://www.flashback.info/showthread.php?t=114188 Perfekt! Danke. Edit: En fråga till när vi ändå är igång! Det här 0.0837 sec och 10 queries och GZIP Enabled och allt det där tjafset där nere på forumet sidan. Vad i hela friden menas med det? Redigerad 13 september, 2006 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Hur gör man för att filer man laddar hem inte automatiskt ska hamna på skrivbordet? (jag vill välja en annan mapp "automatiskt") Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Hur gör man för att filer man laddar hem inte automatiskt ska hamna på skrivbordet? (jag vill välja en annan mapp "automatiskt") Firefox? Verktyg --> Inställningar --> Filmhämtningar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Firefox? Verktyg --> Inställningar --> Filmhämtningar IE då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Är det kopieringsskydd på CD-skivor från -94? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Är det kopieringsskydd på CD-skivor från -94? Högst otroligt. Det kom väl runt 2001-2002 någon gång? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Vad heter Evert Taubes "partydödar hits", som nämns i HipHip seson 1? Redigerad 16 september, 2006 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Vad heter Evert Taubes "partydödar hits", som nämns i HipHip seson 1? Var inte det kinesiska muren? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Var inte det kinesiska muren? JA, Nu ska här festas! Nån som vill komma? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 JA, Nu ska här festas! :( Nån som vill komma? ^^ Redan påväg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 IE då? Väljer spara som?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Har undrat en sak ett tag nu. Hur ofta uppdateras synen? Hur många fps har den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Oj vad många rykten som sprids. Om ni seriöst skulle se världen i 25fps så skulle ni missa så mycket information att det nästan skulle vara farligt att lämna erat hus. Ögat kan se alltifrån 200-1000'fps'. Det finns ingen praktisk gräns (det skulle vara som att säga att en människa bara kan bli 2.5m (nej, jag har ingen koll på hur lång världens längsta människa var) lång). Bara en teoretisk. Man gjorde ett test med 200 piloter i ett rum. I rummet fanns en stor skärm som uppdaterades i 200 bilder/sekund (dvs 200fps). I en endaste 'frame', dvs EN av de 200 bilderna som visades under den sekunden - visades en bild på ett flygplan. Alla piloter lyckades tala om vilket flygplan det var (märke/model). Alltså är det 'bevisat' att människan kan se minst 200fps. Hjärnan ser inte "bilder per sekund" utan all infomation visas som "motion blur" i spel/filmer (pausa vilken dvd-film som helst och ni ser hur suddigt allt är). Alltså försvinner inte bilder direkt och det hjälper hjärnan att hinna uppfatta vad du just såg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Varför tåras ögonen när man gäspar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Varför tåras ögonen när man gäspar? Va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Varför tåras ögonen när man gäspar? Har aldrig hänt för mig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts