Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Är det något som kommer ihåg vem av forumtjejerna som träffade foppa på en flygplats(?) och tog ett kort med han.

Hon hade iaf mörkt hår, fick det om bakhuvudet då jag alltid trott att det var the_go som träffade foppa, men ack vad fel jag hade.

IceBear tror jag hon heter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så här att jag ska spela in ett Samtal. Jag kommer ringa någon och jag kommer spela in detta samtalet in i datorn. Jag har inget gear som gör ljudet bättre så jag kommer använda min vanliga Mic. Finns det inget annat sätt att spela in samtalet?.

Så här har jag tänkt göra...

1. Sätta in Telefonen i Handfri.

2. Spela in genom ett program i datorn.

Men jag är osäker på om det blir kass kvalle eller bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så här att jag ska spela in ett Samtal. Jag kommer ringa någon och jag kommer spela in detta samtalet in i datorn. Jag har inget gear som gör ljudet bättre så jag kommer använda min vanliga Mic. Finns det inget annat sätt att spela in samtalet?.

Så här har jag tänkt göra...

1. Sätta in Telefonen i Handfri.

2. Spela in genom ett program i datorn.

Men jag är osäker på om det blir kass kvalle eller bra.

Busringning månne? ;)

Om du använder Skype så går det väl att använda något program? Då blir det väl bättre kvalité? (stavning?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vågade inte skapa en ny tråd så jag frågar här:

Jag ska köpa en mp3-spelare (iRiver T10 eller iAudio U2) och de kommer upp 5 sidor inom 20 kr så jag tänkte fråga er vilken sida som har bäst service dvs den som kommer snabbast hem till en eller sidor som är bra om det skulle klabba.

Sidorna är:

Dustin home: 1475kr

Megastore: 1479 kr

CDON.com: 1489 kr

Cyberphoto: 1490 kr

Webhallen: 1495 kr

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska köpa en mp3-spelare (iRiver T10 eller iAudio U2) och de kommer upp 5 sidor inom 20 kr så jag tänkte fråga er vilken sida som har bäst service dvs den som kommer snabbast hem till en eller sidor som är bra om det skulle klabba.

Sidorna är:

Ta den som har högst betyg på pricerunner.se :)

Har för mig att cdon ligger riktigt lågt där, iaf. Edit: nej det är kanske onoff jag blandar ihop det med.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sidorna är:

Blä för CDON.com, jag beställde en film därifrån en gång och det tog en månad innan jag fick hem filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blä för CDON.com, jag beställde en film därifrån en gång och det tog en månad innan jag fick hem filmen.

Dom hade kanske inte filmen inne just då? Eller så hade den inte ens släpts?

Normalt får man sakerna inom 2-4 arbetsdagar och jag har beställt typ 9348 saker därifrån och det har aldrig tagit mer än 4 dar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom hade kanske inte filmen inne just då? Eller så hade den inte ens släpts?

Normalt får man sakerna inom 2-4 arbetsdagar och jag har beställt typ 9348 saker därifrån och det har aldrig tagit mer än 4 dar :)

Precis, CDON har räddat många tråkiga eftermiddagar med sina bruna postpaket. Tre-fyra dagar tar det oftast.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...