samuelszon Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Menar du en såndär apparat där man ritar med 2 skruvar som man vrider på, och suddar när man skakar på hela grejjen? Hm, nä. Den är i form av en rektangel och ytan där man skriver är lite lätt grå. Man skriver med hjälp av en medföljande plastpinne, och sedan suddar man genom att dra i en liten grej åt sidan så det förs någonting under där man har ritat. Tror det har nåt med magneter och göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Vad betyder "qft"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Vad betyder "qft"? http://en.wikipedia.org/wiki/QFT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Hm, nä. Den är i form av en rektangel och ytan där man skriver är lite lätt grå. Man skriver med hjälp av en medföljande plastpinne, och sedan suddar man genom att dra i en liten grej åt sidan så det förs någonting under där man har ritat. Tror det har nåt med magneter och göra. Det är en magnet i pennan, och så är det järn-spån som.. fastnar på skrivytan. På nåt sätt. Redigerad 8 september, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Det är en magnet i pennan, och så är det järn-spån som.. fastnar på skrivytan. På nåt sätt. Aha, då vet jag Tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Kan man ha ett nick som innehåller tecknet ë på det här forumet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Kan man ha ett nick som innehåller tecknet ë på det här forumet? Antë? Kan man nog, man kan ju ha massa andra grejer som: ^, _. < osv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Antë? Eller snarare: Redigerad 8 september, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Eller snarare: ajja, kan man ha ä kan man väl ha ë. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 ajja, kan man ha ä kan man väl ha ë. Det jag menade var mer: hur kom du fram till just det.. namnet? Tack för hjälpen i vilket fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Det jag menade var mer: hur kom du fram till just det.. namnet? Tack för hjälpen i vilket fall. För i dagens-lol när du skickar in bilder från din msn så heter du Antë eller något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 För i dagens-lol när du skickar in bilder från din msn så heter du Antë eller något. Åfan, du har ju rätt. Satan så natt-seg jag är idag. Och du har förmodligen rätt med det andra med. Varför skulle man inte kunna använda ë när man kan använda ä? Så sant, så sant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Mja, alla vet. Men brukar man skriva <3 som ett hjärta (visst är det likt!11) om man ska vara lite trendig. det vete sjutton, det får någon annan ta och svara på Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 det vete sjutton, det får någon annan ta och svara på Jag själv anser att detta tecken "<3" är en pussmun, men det är jag det . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 det vete sjutton, det får någon annan ta och svara på En ligganade glass-strut? <3 ... Jo.. En liggandes glass-strut.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 En ligganade glass-strut? <3 ... Jo.. En liggandes glass-strut.. Vem är den liggande? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Vad är/betyder/står DotA (för)?? Har en kille i skolan som frågade mig det eftersom att jag av nån anledning fått datanörd stämpeln Och jag kan verkligen inte svara på vad det är Så snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Vad är/betyder/står DotA (för)?? Har en kille i skolan som frågade mig det eftersom att jag av nån anledning fått datanörd stämpeln Och jag kan verkligen inte svara på vad det är Så snälla hjälp mig Ohhh, wikipedia is so hard to use! http://sv.wikipedia.org/wiki/Dota Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Ohhh, wikipedia is so hard to use! http://sv.wikipedia.org/wiki/Dota Exakt Citat från wikipedia: Banan har också förevigats i den svenske DJ:en Basshunters dancelåt Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA. DotA har blivit mycket populärare under sommaren 06. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Ohhh, wikipedia is so hard to use! http://sv.wikipedia.org/wiki/Dota Trots elakt uttryckt så tackar jag för hjälpen... Tänkte aldrig så långt som att ens använda mig utav Google Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts