Panimala Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Vad är en emo? Hur gör man det där tecknet som är osynligt med hjälp av numpad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 http://sv.wikipedia.org/wiki/Emo loflroflweshalgoplx!!!!!!!!!111 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Om man har två utländska föräldrar (t.ex. amerikanska) men är född i Sverige. Är man svensk då? Hade en djup debatt med mina klasskompisar idag... alla var emot mig så jag undrar om jag eller dom hade rätt. Btw... mina kompisar använder ordet CP hela tiden. Jag försökte kontra med att säga att världens smartaste människa har en cp-skada. Världens smartaste människa är väl Stephen Hawking right? Så är det något jag har fått för mig att han är CP? Redigerad 4 september, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Om man har två utländska föräldrar (t.ex. amerikanska) men är född i Sverige. Är man svensk då? Hade en djup debatt med mina klasskompisar idag... alla var emot mig så jag undrar om jag eller dom hade rätt. Du är väl typ halvsvensk. Så ingen av er hade egentligen rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Du är väl typ halvsvensk. Så ingen av er hade egentligen rätt. Halvsvensk.. hmm.. om man föds EXAKT på gränsen mellan Europa och Nordamerika mitt ute i havet då? Vad är man då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Halvsvensk.. hmm.. om man föds EXAKT på gränsen mellan Europa och Nordamerika mitt ute i havet då? Vad är man då? Havetian? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Halvsvensk.. hmm.. om man föds EXAKT på gränsen mellan Europa och Nordamerika mitt ute i havet då? Vad är man då? Jag vet väl inte. Men vad brukar du kalla såna som har två föräldrar från ett annat land och som är födda i sverige? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag vet väl inte. Men vad brukar du kalla såna som har två föräldrar från ett annat land och som är födda i sverige? Brukar kalla dom för det som deras föräldrar är... Jag blir ju inte kines om min mamma blir gravid, åker till kina dagen jag ska födas och föder mig i kina och sen åker direkt tillbaka till sverige, jag är ju svensk då, lika med alla utlänningar som föds i sverige.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Hur många procent av gjorden är kreativt aktiva? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) Nej jag orkar inte. Redigerad 4 september, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Brukar kalla dom för det som deras föräldrar är... Jag blir ju inte kines om min mamma blir gravid, åker till kina dagen jag ska födas och föder mig i kina och sen åker direkt tillbaka till sverige, jag är ju svensk då, lika med alla utlänningar som föds i sverige.. Jo, det håller jag med dig om. Men om båda ens föräldrar är från utlandet och har bott i sverige i ungefär 5 år kanske, och deras son föds i sverige, då brukar jag kalla deras barn halvsvenska. Men alla tycker olika Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Vet någon hur Aphex twin gör sin musik? Något speciellt program? JEJE. EJIA ÄR MITT NAMN. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Varför får man lära sig att USA har typ 51, 52, eller nåt annnat konstigt nummer, stater i skolan i Sverige? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Jo, det håller jag med dig om. Men om båda ens föräldrar är från utlandet och har bott i sverige i ungefär 5 år kanske, och deras son föds i sverige, då brukar jag kalla deras barn halvsvenska. Men alla tycker olika För att vara halv-svensk ska du ha en svensk moder/fader. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Varför får man lära sig att USA har typ 51, 52, eller nåt annnat konstigt nummer, stater i skolan i Sverige? För det hör mer eller mindre till allmänbildningen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 För det hör mer eller mindre till allmänbildningen? Det jag menar är att USA har 50 stater och i Sverige får man lära sig 51, 52 eller nåt annat nummer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Ni vet en sån där grej som barn ritar på med en slags penna? Sedan drar man över en grej över ytan och så försvinner det du har ritat/gjort. Hur fungerar en sån? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Menar du en såndär apparat där man ritar med 2 skruvar som man vrider på, och suddar när man skakar på hela grejjen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Kan man cykla i Kostym? O_o Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Kan man cykla i Kostym? O_o Varflr skulle man inte kunna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts