rabarben Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Edit: Jag måste bara fråga.. hur har du lyckats undgå det? Vet ej? på dig också! Redigerad 2 september, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Vet ej? på dig också! Hmm.. jag hoppas du fattar att det ska föreställa ett hjärta? Eller vänta här nu. Varför gav du mig ett hjärta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Hmm.. jag hoppas du fattar att det ska föreställa ett hjärta? Eller vänta här nu. Varför gav du mig ett hjärta? Aha... trodde du gav mig ett hjärta. Tack s¨mycket iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Eller vänta här nu. Varför gav du mig ett hjärta? Han är kär i dig ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Han är kär i dig ju Skit också! Jag som har försökt gömma det så bra... blev kär i hans vackra sångröst! För övrigt åt jag kebab idag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Hur gör man för att MSN inte ska auto-blocka fimer den tror är skadliga? Det är ett program man ska laddad hem då va?, var finns det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Skit också! Jag som har försökt gömma det så bra... blev kär i hans vackra sångröst! För övrigt åt jag kebab idag... Gaylord Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Gaylord Usch och tvi för alla dessa fördomar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Usch och tvi för alla dessa fördomar. Gaylord? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Gaylord? Men ja, det var jetekul första gången. Räcker nu. (hEhhhehe nu kommer du skriva gaylord igen) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Gaylord? Men käften ffs.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Kan någon ge en enkel förklaring varför man drömmer ? (Man drömmer oftast om dagen osv) Gaylords Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Kan någon ge en enkel förklaring varför man drömmer ? (Man drömmer oftast om dagen osv) Gaylords Saxat från Wikipedia: REM-sömn REM-sömn (rapid eye movement) är de perioder i sömnen då man vanligtvis drömmer. Under REM-sömnen rör sig ögonen snabbt och hjärnans neuroner har samma aktivitetsgrad som när man är vaken. REM-sömnen är den lättaste sömnen och de som väcks under en sådan period känner sig vanligtvis pigga. REM-sömn förekommer vanligen fyra eller fem gånger per natt. Perioderna är ganska korta i början av natten och längre mot slutet. Den totala REM-sömntiden per natt är omkring 90-120 minuter. Hjärnan blir mer och mer aktiv för varje REM-period, och i de sista perioderna är den mer aktiv än under större delen av den vakna dagen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Kan någon ge en enkel förklaring varför man drömmer ? (Man drömmer oftast om dagen osv) Gaylords För att du är GAYLORD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Om man har Comviq knockout och har ett sånt program som skickar sms via gprs, kostar det fortfarande pengar? Har hört att en del företag tar betalt för det ändå och en del andra inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Finns det nån hemsida där man kan skriva in en bils registreringsnummer, och sedan få reda på vem som äger den? Eller har jag bara drömt det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Finns det nån hemsida där man kan skriva in en bils registreringsnummer, och sedan få reda på vem som äger den? Eller har jag bara drömt det? Det här är det närmaste du kommer... http://www.vv.se/templates/page3____2414.aspx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Det här är det närmaste du kommer... http://www.vv.se/templates/page3____2414.aspx 1.50 per sms Jaja, tack så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Vad menas med <3? Du fick visst inget svar "<3" betyder mindre än 3 "<" = mindre än " >" =större än "=" är lika med(detta var förhppningsvis onödigt att skriva ) "<>" = skiljer sig ifrån "~" = ungefär lika med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Du fick visst inget svar "<3" betyder mindre än 3 "<" = mindre än " >" =större än "=" är lika med(detta var förhppningsvis onödigt att skriva ) "<>" = skiljer sig ifrån "~" = ungefär lika med Mja, alla vet. Men brukar man skriva <3 som ett hjärta (visst är det likt!11) om man ska vara lite trendig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts