Gof Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Varför står det Arg glad min som beskrivning av :@ i MSN? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Varför står det Arg glad min som beskrivning av :@ i MSN? För att dom förmodligen har översatt smiley med glad min. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 För att dom förmodligen har översatt smiley med glad min. Låter ju dumt. Och Ledsen glad min är inte heller fint. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Varför står det Arg glad min som beskrivning av :@ i MSN? "Smile" = "glad min" "Arg glad min" = "Angry smiley" *jak er jete snabb på att svara* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Låter ju dumt. Och Ledsen glad min är inte heller fint. Låter jättedumt men jag tror inte att dom lägger så stor tid på att översätta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Har en häst en hästkraft? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Hur fort går en standard Volvo 244? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Har en häst en hästkraft? Följ denna tabell: ................Hästkrafter................................................ Hästantal.......1-2..............3-4*.......5-6......3-68............ .......3........Undantagsfall....3.........11.......21,5**........... Summa:........58,6............N/A.......78........13............... *Upphöjt i pi **Ojämnt antal delas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Följ denna tabell: ................Hästkrafter................................................ Hästantal.......1-2..............3-4*.......5-6......3-68............ .......3........Undantagsfall....3.........11.......21,5**........... Summa:........58,6............N/A.......78........13............... *Upphöjt i pi **Ojämnt antal delas Den tabellen var öhm, lätt att förstå sig på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Den tabellen var öhm, lätt att förstå sig på. Den tabellen var öhm, inte så seriös. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Okej, nån som kan översätta följande till korrekt italienska: Skrattande bävern, italiensk familjerestaurang. Don't ask... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Finns det fler människor som har en partner än det finns singlar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Varför är det svårare att skala ett ägg som är kallt än ett ägg som är varmt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Varför är det svårare att skala ett ägg som är kallt än ett ägg som är varmt? Skalet på det varma ägget har blivit mjukt, pga att det har kokat. Typ... Redigerad 24 augusti, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Vad är fingängade skruvar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Vad är fingängade skruvar? Enkelt förklarat så är det skruvar som har dubbelt så många gänger. Dom sitter tätare, så du får ut 2 gångvarv på 1 vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Varför är det just EBGDAE som är standard på gitarr? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Varför är det just EBGDAE som är standard på gitarr? [Oseriöst svar] Därför att man ska komma ihåg den genom att säga: "En Björn Går Där Alldeles Ensam" [/Oseriöst svar] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 [Oseriöst svar] Därför att man ska komma ihåg den genom att säga: "En Björn Går Där Alldeles Ensam" [/Oseriöst svar] Vi fick lära oss "En Bra Gitarr Drar Aldrig El" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Varför är det just EBGDAE som är standard på gitarr? "Standard tuning has evolved to provide a good compromise between simple fingering for many chords and the ability to play common scales with minimal left hand movement." I princip att det är hyfsat lätt att få fram alla ackord och skalor utan att anstränga sig för mycket. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts