emo Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Behöver egentligen fråga eftersom jag kan svaret ( ) men jag kan förklara så slipper ni fråga... Varför sitter förlovningsringen/vigselringen på just ringfingret? för att... Hahahaha det går inte att separera ring fingrarna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Glöm det. Såg inte att du hade de där underliga konerna. Har varit i kontakt med dem med men fixade det inte. Konerna betyder ju att om du klickar på filen så öppnas den med VLC media player. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Det är ju bara så otroligt dumt att ha skor innomhus (dock inte inneskor). Det blir ju så frukansvärt mycket mer smuts och vattenpölar innomhus. Det är ju bara fånigt att fötterna inte får visas! Men där ju ju liksom deras kultur och det är så dom vill ha det. Varför åskar det mer i södra sverige än i norra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Enligt film, eller du vet? Givetvis i film. Hur de hanterar telefonen rent vardagligt där vet jag inte, men kan väl inte skilja sig så överdrivet mycket eftersom att iallafall jag sett det i upprepade serier/filmer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Givetvis i film. Hur de hanterar telefonen rent vardagligt där vet jag inte, men kan väl inte skilja sig så överdrivet mycket eftersom att iallafall jag sett det i upprepade serier/filmer. Jag ser det oxå i alla filmer nästan men försöker intala mig att det inte är så irl. Det är ju sjukt oförskämt var du än är i världen(?) Kan finnas 1000 orsaker till att de gör det i film, så du kan nog inte koppla film/serier till verkligheten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Om jag vill konvertera min externa hdd från FAT32 till NTFS i Vista, går det bra att använda; Egenskaper>Formatera>Snabbformatering? Eller försvinner mina filer ifrån hårddisken då? Att byta filsystem med CMD-tolken fungerar inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 (redigerad) Om jag vill konvertera min externa hdd från FAT32 till NTFS i Vista, går det bra att använda; Egenskaper>Formatera>Snabbformatering? Eller försvinner mina filer ifrån hårddisken då? Att byta filsystem med CMD-tolken fungerar inte. Har för mig att en snabbformatering tar bort allt, men lämnar kvar vissa saker. Minns dock inte vad den sparade. ------ Om en butik stänger en halvtimma tidigare än den egentligen ska göra, utan att meddela kunderna på något sätt, har man rätt till någon slags kompensation? Redigerad 18 juli, 2008 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 (redigerad) Vafan.. dubbelt? Är trött. :/ Redigerad 18 juli, 2008 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 (redigerad) Går det att ställa in något alarm på sin dator? Så att typ en Winamp-spellista sätter igång vid ett visst klockslag? Vore en bra wake up-funktion Med Alarm Clock kan du ställa in alarm för varje dag, antingen med förinställd rington eller valfri mp3-fil. Använder regelbundet. Oh, stort tack! Redigerad 19 juli, 2008 av AngryAxel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Går det att ställa in något alarm på sin dator? Så att typ en Winamp-spellista sätter igång vid ett visst klockslag? Vore en bra wake up-funktion Med Alarm Clock kan du ställa in alarm för varje dag, antingen med förinställd rington eller valfri mp3-fil. Använder regelbundet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Vad betyder alla mobilnamn? Tex: Nokia 3210 Sonyericson w890i, etc... Betyder bokstäverna och siffrorna nått elelr de bara hittar på dem random på fabrikerna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Varför är det så att man blir så jädrans mätt efter att ha käkat en skål jordgubbar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Varför är det så att man blir så jädrans mätt efter att ha käkat en skål jordgubbar? Det är så att när man äter saker så fylls magsäcken med skit och en mättnadsupplevelse uppkommer! Hittade inget med google eller wikipedia Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Det är så att när man äter saker så fylls magsäcken med skit och en mättnadsupplevelse uppkommer! Hittade inget med google eller wikipedia Huvudsaken är ju att du skrev ett inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Har för mig att en snabbformatering tar bort allt, men lämnar kvar vissa saker. Minns dock inte vad den sparade. En långsam formatering skrivor nollor på hela hårddisken. En snabb fortmatering tar bara bort filerna ur fillistan men tar inte bort själva filernas innehåll. Windows ser inte filerna eftersom dom inte finns i fillistan, men själva innehållet finns där (om det inte är överskrivet). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Kan finnas 1000 orsaker till att de gör det i film, så du kan nog inte koppla film/serier till verkligheten. Då det inträffar i så pass många filmer/serier antar jag att dom måste basera det på någonting, och även om det inte inträffar i lika stor usträckning IRL så skulle det inte förvåna mig om det händer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Vad betyder alla mobilnamn? Tex: Nokia 3210 Sonyericson w890i, etc... Betyder bokstäverna och siffrorna nått elelr de bara hittar på dem random på fabrikerna? w=Walkman? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Vad betyder alla mobilnamn? Tex: Nokia 3210 Sonyericson w890i, etc... Betyder bokstäverna och siffrorna nått elelr de bara hittar på dem random på fabrikerna? http://en.wikipedia.org/wiki/Sony_Ericsson...ies_description Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 (redigerad) Vet någon var jag kan få tag på låten som kommer en bit in i filmen? [youtube-old]HdcIhqO6G9Y[/youtube-old] Redigerad 20 juli, 2008 av Illousion Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Vet någon var jag kan få tag på låten som kommer en bit in i filmen? Det beror ju på vad låten heter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts