Everest Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 1. Jag undrar hur man desarmerar en bomb. 2. Varför är petx tråkig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Om ni tror att ni har en vilopuls på 15/min så måste ni ha någor fel eller vara längdskidåkare eller nåt sånt. Normal vilopuls är mellan 60 - 80 slag/minut. Nu var det andningar och inte hjärtslag de mätte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 1. Spring och hyr "Bownling for Columbine", se igenom hela och observera när folk talar om en viss bok vars innehåll noga beskriver hur man skall gå tillväga. Vadan denna semi-censur? Boken heter The Anarchist Cookbook och kan lånas på alla bibliotek med självaktning! Nåja... ----- Växer det hår i tatueringar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag undrar en sak, vad fan har hänt med Xogede? Religionsdiskussionen är inte klar än. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag undrar en sak, vad fan har hänt med Xogede? Religionsdiskussionen är inte klar än. Har också undrat det. PMade honom för några månader sen, inget svar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Vadan denna semi-censur? Boken heter The Anarchist Cookbook och kan lånas på alla bibliotek med självaktning! Nåja... ----- Växer det hår i tatueringar? Ja det gör det. En tattuering är samma sak som om du skulle måla dig själv med en spritpenna. Bara att spritpennan sätter sig på skinnet och tattueringen sätter sig i skinnet. Så är man väldigt hårit så ska man hellst inte tattuera sig på dom mest hårigaste delarna av kroppen, då dom kommer "växa igen" så tattueringen blir skymmd av allt hår. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 1. Jag undrar hur man desarmerar en bomb. Har ingen aning men som följdfråga, varför vill inte google att man skriver desarmera i presens? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Nu var det andningar och inte hjärtslag de mätte. Då får jag be om ursäkt, jag var tydligen inte så uppmärksam Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Då får jag be om ursäkt, jag var tydligen inte så uppmärksam Ingen fara skedd, var mer uppmärksam nästa gång bara Varför bultar det om man har ett litet större skärsår någonstans. Ex) Jag skar mig i fingret hyffsat snyggt idag, och fingret bultar ute på toppen där jag skar mig. Någon som vet varför det gör så ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Ingen fara skedd, var mer uppmärksam nästa gång bara Varför bultar det om man har ett litet större skärsår någonstans. Ex) Jag skar mig i fingret hyffsat snyggt idag, och fingret bultar ute på toppen där jag skar mig. Någon som vet varför det gör så ? En snabb liten gissning. Eftersom blodet stannar där såret är (när det läker) så måste det gå omvägar för att komma fram = större belastning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Har ingen aning men som följdfråga, varför vill inte google att man skriver desarmera i presens? Han kan vara lite petig ibland..:/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Ja det gör det. En tattuering är samma sak som om du skulle måla dig själv med en spritpenna. Bara att spritpennan sätter sig på skinnet och tattueringen sätter sig i skinnet. Så är man väldigt hårit så ska man hellst inte tattuera sig på dom mest hårigaste delarna av kroppen, då dom kommer "växa igen" så tattueringen blir skymmd av allt hår. Intressant. Tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Varför är den godaste maten oftast onytting? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Varför är den godaste maten oftast onytting? Eftersom den innehåller mycket socker och fett som är gott, men väldigt onyttigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Eftersom den innehåller mycket socker och fett som är gott, men väldigt onyttigt. Socker och fett är inte bara nyttigt, utan också viktigt att få i sig. Onyttigt blir det när du får i dig för mycket av det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 1. Jag undrar hur man desarmerar en bomb. Beror på vad det e för bomb? Dynamit = av med stubinen. Tidaktiveradd dynamit = Cutta tråden som ger en "gnista" till Nitroglycerinet. Missil = skruva av nosen/huvet/hatten. (Hand)granat = går ej att desermera efter {att "sprinten" dragits ur./Avfyrning} Kom ihåg barn! Det är inte krut som orsakar att bomberna exploderar, utan det är Nitroglycerin eller något annat ämne som reagerar med en explosion efter minsta lilla kontakt med en gnista eller nåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Varför är den godaste maten oftast onytting? Eftersom mamma har sakt att du inte ska äta onyttiga saker och därför gör du det. Om mamma skulle ha sakt att morötter e onyttigt skulle du då gilla dem? Jag vet att detta kanske inte är sant i varje fall, men det kan hända? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Socker och fett är inte bara nyttigt, utan också viktigt att få i sig. Onyttigt blir det när du får i dig för mycket av det. Mättat fett är onyttigt, fleromättat bra. Det är det senare kroppen behöver behöver i lagom mängd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Om jag drömmer att jag träffar kineser och pratar kinesiska med dom, kan jag då i drömmen prata RIKTIGA kinesiska utan att lärt mig kinesiska i riktiga livet? Eller blir det typ bara nåt påhittat språk eller hur blir det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Om jag drömmer att jag träffar kineser och pratar kinesiska med dom, kan jag då i drömmen prata RIKTIGA kinesiska utan att lärt mig kinesiska i riktiga livet? Eller blir det typ bara nåt påhittat språk eller hur blir det? Påhittat?! Men det finns faktiskt människor som vaknat och börjat prata ett främmande språk, samt glömt sitt ordinarie. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts