Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Kan man ladda sin ipod via USB på vilken dator som helst, jag frågar för att jag taggar till spanien för att jobba snart och jag vill gärna slippa att behöva köpa en som man pluggar in i el-utaget.

Ja, men jag tror bara det går att använda den på totalt tre datorer eller något.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har för mig att det ska gå att hålla muspekaren över ett program i "startmenyraden" för att få en liten ruta med förhandsvisning av programmet, how do i has it?

.. Finns tydligen inte i Vista Home Basic, som jag kanske har. >_>

Redigerad av DimpZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har för mig att det ska gå att hålla muspekaren över ett program i "startmenyraden" för att få en liten ruta med förhandsvisning av programmet, how do i has it?

.. Finns tydligen inte i Vista Home Basic, som jag kanske har. >_>

Tex "GTAsajtens Forum -> Replying In Tråden om saker du alltid velat veta! - Mozilla?

Så har jag, och det är den informationen jag har om grejorna i start menyn..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tex "GTAsajtens Forum -> Replying In Tråden om saker du alltid velat veta! - Mozilla?

Så har jag, och det är den informationen jag har om grejorna i start menyn..

Men typ, det kommer upp en fyrkantig ruta med vad som visas just i det programmet, kan vara nåt spel som du tabbat ut ur och vill se om du har respawnat etc.

Windows Aero hörde det till och det finns inte till Vista Home Basic tydligen.

Nere till vänster på bilden är det jag menar.

670220152_c60b82262e_1023851_0.jpg

Redigerad av DimpZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men typ, det kommer upp en fyrkantig ruta med vad som visas just i det programmet, kan vara nåt spel som du tabbat ut ur och vill se om du har respawnat etc.

Windows Aero hörde det till och det finns inte till Vista Home Basic tydligen.

Nere till vänster på bilden är det jag menar.

bild-

Jaha, den rutan.

Den rutan har jag stängt av, Kommer dock inte ihåg hur jag gjorde det.

För att få den gör du så här:

Kontrollpanelen -> Utseende och anpassning -> Anpassa Start-menyn -> Aktivitetsfältet -> kryssa i Visa Fönsterminiatyrer.

Då borde du ha den..

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, den rutan.

Den rutan har jag stängt av, Kommer dock inte ihåg hur jag gjorde det.

För att få den gör du så här:

Kontrollpanelen -> Utseende och anpassning -> Anpassa Start-menyn -> Aktivitetsfältet -> kryssa i Visa Fönsterminiatyrer.

Då borde du ha den..

Den var ikryssad, men inga miniatyrer visas.

Testade att ta bort, verkställa, kryssa i och verkställa igen. Visas fortfarande inte. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den var ikryssad, men inga miniatyrer visas.

Testade att ta bort, verkställa, kryssa i och verkställa igen. Visas fortfarande inte. :/

Okej, Kör du med något annat tema? kanske inte fungerar då.. Fungerar för mig med orignal temat ;>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...