Kebab Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Tack GiZmo! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Tack GiZmo! Fniss. Stackars GiZmo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Kan man ladda sin ipod via USB på vilken dator som helst, jag frågar för att jag taggar till spanien för att jobba snart och jag vill gärna slippa att behöva köpa en som man pluggar in i el-utaget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Kan man ladda sin ipod via USB på vilken dator som helst, jag frågar för att jag taggar till spanien för att jobba snart och jag vill gärna slippa att behöva köpa en som man pluggar in i el-utaget. Svar: Ja =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Kan man ladda sin ipod via USB på vilken dator som helst, jag frågar för att jag taggar till spanien för att jobba snart och jag vill gärna slippa att behöva köpa en som man pluggar in i el-utaget. Ja, men jag tror bara det går att använda den på totalt tre datorer eller något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 (redigerad) NVM:D Redigerad 3 juli, 2008 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Hur fick dom gay att betyda homosexuell. Är det för att dom är så glada hela tiden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 (redigerad) Har för mig att det ska gå att hålla muspekaren över ett program i "startmenyraden" för att få en liten ruta med förhandsvisning av programmet, how do i has it? .. Finns tydligen inte i Vista Home Basic, som jag kanske har. >_> Redigerad 4 juli, 2008 av DimpZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 (redigerad) *Borta* Redigerad 4 juli, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Har för mig att det ska gå att hålla muspekaren över ett program i "startmenyraden" för att få en liten ruta med förhandsvisning av programmet, how do i has it? .. Finns tydligen inte i Vista Home Basic, som jag kanske har. >_> Tex "GTAsajtens Forum -> Replying In Tråden om saker du alltid velat veta! - Mozilla? Så har jag, och det är den informationen jag har om grejorna i start menyn.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 (redigerad) Tex "GTAsajtens Forum -> Replying In Tråden om saker du alltid velat veta! - Mozilla? Så har jag, och det är den informationen jag har om grejorna i start menyn.. Men typ, det kommer upp en fyrkantig ruta med vad som visas just i det programmet, kan vara nåt spel som du tabbat ut ur och vill se om du har respawnat etc. Windows Aero hörde det till och det finns inte till Vista Home Basic tydligen. Nere till vänster på bilden är det jag menar. Redigerad 4 juli, 2008 av DimpZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 (redigerad) Men typ, det kommer upp en fyrkantig ruta med vad som visas just i det programmet, kan vara nåt spel som du tabbat ut ur och vill se om du har respawnat etc. Windows Aero hörde det till och det finns inte till Vista Home Basic tydligen. Nere till vänster på bilden är det jag menar. bild- Jaha, den rutan. Den rutan har jag stängt av, Kommer dock inte ihåg hur jag gjorde det. För att få den gör du så här: Kontrollpanelen -> Utseende och anpassning -> Anpassa Start-menyn -> Aktivitetsfältet -> kryssa i Visa Fönsterminiatyrer. Då borde du ha den.. Redigerad 4 juli, 2008 av iweX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Jaha, den rutan. Den rutan har jag stängt av, Kommer dock inte ihåg hur jag gjorde det. För att få den gör du så här: Kontrollpanelen -> Utseende och anpassning -> Anpassa Start-menyn -> Aktivitetsfältet -> kryssa i Visa Fönsterminiatyrer. Då borde du ha den.. Den var ikryssad, men inga miniatyrer visas. Testade att ta bort, verkställa, kryssa i och verkställa igen. Visas fortfarande inte. :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Den var ikryssad, men inga miniatyrer visas. Testade att ta bort, verkställa, kryssa i och verkställa igen. Visas fortfarande inte. :/ Okej, Kör du med något annat tema? kanske inte fungerar då.. Fungerar för mig med orignal temat ;> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 (redigerad) Okej, Kör du med något annat tema? kanske inte fungerar då.. Fungerar för mig med orignal temat ;> Kör med orginaltemat. :< http://www.visualtasktips.com/ löste det. Men, det funkar inte lika bra som jag vet att det "riktiga" gör. Videos och spel flyter inte alls på. Redigerad 4 juli, 2008 av DimpZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Vilket fil-format ska det vara för att en film/klipp ska funka i iPod? och vart kan jag hitta ett gratis program som kan konvertera till det formatet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Vilket fil-format ska det vara för att en film/klipp ska funka i iPod? .mp4 om jag minns rätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Vilket fil-format ska det vara för att en film/klipp ska funka i iPod? och vart kan jag hitta ett gratis program som kan konvertera till det formatet? Ultra Mobile 3GP Video Converter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 . http://www.youtube.com/watch?v=OHczaI8t7-4...feature=related Vart hittar man en sån t-shirt? Hela jävla kakförrådet till den som hittar. Och nej, den fanns inte på thinkgeek som han sa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Varför har forumet blivit så inaktivt under den sista tiden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts