Maxz Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Angående pottzorks ban, gällde inte den i 3 år? Så han kan rent teoretiskt komma tillbaka om han vill eftersom bannen skedde 2005. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Angående pottzorks ban, gällde inte den i 3 år? Så han kan rent teoretiskt komma tillbaka om han vill eftersom bannen skedde 2005. Skapade inte han nya användare = perma ban? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Skapade inte han nya användare = perma ban? Jo nog gjorde han en ny användare, men på hans profil står det att han var inloggad den 4 maj 2008. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Jo nog gjorde han en ny användare, men på hans profil står det att han var inloggad den 4 maj 2008. Man kan logga in men inte läsa/skriva när man är bannad. Trust me, I know. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Kan mods bli bannade? Kan mods hybernata? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Kan mods bli bannade? Kan mods hybernata? Admin kan banna mod. Mod kan hybernata (om jag minns rätt. Inte vart mod på ett par år) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Admin kan banna mod. Mod kan hybernata (om jag minns rätt. Inte vart mod på ett par år) Tack! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Crice och okka lämnade ju forumet med den där avskedsnovellen de skrivit (Någon som kan leta upp), okka har varit här en vända igen, men försvann ganska snabbt igen. Crice vet jag inte riktigt, han har väl kanske droppat någon post sedan han lämnade forumet? Jag och okka gjorde ju en "comeback" med en kortnovell i samma tråd, fast Crice hade inte lust att haka på. Efter det har okka gjort några inlägg men sakta borttynat från forumet igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Kan mods bli bannade? Kan mods hybernata? Ja. (Klargjordes i chatt igår ) Ja, men inte banna. Däremot får vi avdelningsmods inte varna/hybernata folk utanför våra områden. För att vi ska kunna göra nåt åt spammarna krävs att de skrivit en enda post i GTA-delen, eftersom våra verktyg inte är synliga när vi surfar i Allmänt, till exempel. Globala mods kan samma som vi, men överallt. (Alltså vill vi se rapporter i GTA-delen på poster från spammarna, så även vi GTA-mods kan hybernata Allmänt-spammarna.) EDIT: Fel av mig, dubbelt upp. Globala mods kan samma som admins, det är bara brickan och "statusen" som skiljer. Och sen kan vi tydligen varna folk utanför våra områden. :evilgrin: Redigerad 28 juni, 2008 av Henkibojj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Bel air intro, vart kan man ladda ner det?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Finns det någon uploadsida där man kan ladda upp 130+ mb ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 (redigerad) Har jag säkert frågat innan men går det att ha någon slags online plånbok när man är minderårig? Måste jag byta kort gör jag det. Ifall det går innan man är 18 dv.s. Har en maestro just nu. Edit; Ganska omöjligt att skaffa något utav dessa som minderårig, aight?kort.bmp Redigerad 28 juni, 2008 av Troxie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Finns det någon uploadsida där man kan ladda upp 130+ mb ? http://www.megaupload.com/ Morfar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 http://www.megaupload.com/ Morfar Håller på och testa den nu, den verkar vara underbar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 (redigerad) http://www.megaupload.com/ Morfar Tack kicken Gick lite segt dock, 35 kb/s Redigerad 28 juni, 2008 av Karatemorfar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Är det någon som gjort en laserbehandling eller dyligt på grund av dålig syn? Skulle själv vara intresserad utav en sådan men måste ögat vara färdigväxt och det verkar finnas en del risker? Vart får man reda på vilken typ av opperation just jag behöver? Kan optikern ge en hjälpande hand eller måste det bokas tid hos ögonläkare som gör poerationer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Är det någon som gjort en laserbehandling eller dyligt på grund av dålig syn? Skulle själv vara intresserad utav en sådan men måste ögat vara färdigväxt och det verkar finnas en del risker? Vart får man reda på vilken typ av opperation just jag behöver? Kan optikern ge en hjälpande hand eller måste det bokas tid hos ögonläkare som gör poerationer? Min syrras pojkvän har gjort det och han har perfekt syn nu: Som en hök. Du bör inte göra det förrän du kommit förbi dina växande dagar med i alla fall fem år plus. Optikern bör nog kunna svara på alla dina frågor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 (redigerad) Är det någon som gjort en laserbehandling eller dyligt på grund av dålig syn? Skulle själv vara intresserad utav en sådan men måste ögat vara färdigväxt och det verkar finnas en del risker? Vart får man reda på vilken typ av opperation just jag behöver? Kan optikern ge en hjälpande hand eller måste det bokas tid hos ögonläkare som gör poerationer? Enligt vad jag vet händer det att synen blir mycket bra för en tid (kanske 10-20 år) men sedan finns det en risk att den försämras och blir ännu sämre än vad den var i utgångsläget. Jag tror jag läste om det i Illustrerad Vetenskap eller något. Sen verkar det som att man kan få dubbelseende, försämrat mörkerseende, försämrat kontrastskeende, extrem ögontorrhet, ljuskänslighet och huvudvärk också. Redigerad 29 juni, 2008 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Vad nickar MEJMEJMEJGTA nu för tiden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 (redigerad) Vad nickar MEJMEJMEJGTA nu för tiden? MetoC7 tror jag Redigerad 29 juni, 2008 av iweX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts