Troxie Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 (redigerad) Jag ska gå GTI och då kan det vara bra att förbereda sig lite och testa dom olika programmen man andvänder för att skapa spelen. Så min fråga nu är vilket program man andvänder i början och ifall det finns gratis trial versioner Redigerad 26 juni, 2008 av Troxie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Är det bara jag som är blind eller har "Stoppa FRA-lagen"-tråden försvunnit? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Är det bara jag som är blind eller har "Stoppa FRA-lagen"-tråden försvunnit? KalleR måste ha råkat radera den när han rensade spam Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 (redigerad) Inget, Fick svar på min lilla fråga....@ WIKI! Redigerad 26 juni, 2008 av Nik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Vem var den här rabarben? Och varför blev han bannad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Vem var den här rabarben? Och varför blev han bannad? Rabarben var en idiot. 'nuff said. End of story. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Vem var den här rabarben? Och varför blev han bannad? Nu ska vi se om vi minns rätt... Det startades en tråd av någon orsak, vilken minns jag inte, (hjälp här tack) där man ville att StellHell skulle avsättas (och gärna pryglas innan han blev avsatt) pga av hans fruktansvärda tyraniserande på forumet. Tråden var ett resultat av den här specifika saken han hade gjort/sagt. I tråden tog diverse forumiter mer eller mindre öppen ställning till hur man ställde sig till StellHells uppförande. Bort-med-tyranen-StellHell-kampanjen leddes mer eller mindre av Rabarben. En överenskommelse gjordes mellan StellHell och anti-StellHell sidan, (minns inte överenskommelsen, hjälp här) om X hände skulle StellHell avgå utan bråk, om Y hände skulle StellHell banna av Rabarben. Y hände, Rabarben bannades och StellHell avgick med segern. Så har jag för mig att det var. Har inte letet efter tråden (hjälp här), eftersom jag vill minnas att den raderades direkt efter finalen... Redigerad 27 juni, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 panik kur mot halsont?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 panik kur mot halsont?! Drick varmt honungs vatten gjorde så under tiden ja hade halsont kanske drack det i 2-5 dagar sen gick det över. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Drick varmt honungs vatten gjorde så under tiden ja hade halsont kanske drack det i 2-5 dagar sen gick det över. Det var panik, ja.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 panik kur mot halsont?! http://www.se.pg.com/imagebank/VICKS.jpg Tänk bara på att inte äta för många. Blev absurt sjuk i magen... =/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 panik kur mot halsont?! Mucoangin för att bedöva, Esberitox för att bli av med det (tar någon dag dock). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Nu ska vi se om vi minns rätt... Det startades en tråd av någon orsak, vilken minns jag inte, (hjälp här tack) där man ville att StellHell skulle avsättas (och gärna pryglas innan han blev avsatt) pga av hans fruktansvärda tyraniserande på forumet. Tråden var ett resultat av den här specifika saken han hade gjort/sagt. I tråden tog diverse forumiter mer eller mindre öppen ställning till hur man ställde sig till StellHells uppförande. Bort-med-tyranen-StellHell-kampanjen leddes mer eller mindre av Rabarben. En överenskommelse gjordes mellan StellHell och anti-StellHell sidan, (minns inte överenskommelsen, hjälp här) om X hände skulle StellHell avgå utan bråk, om Y hände skulle StellHell banna av Rabarben. Y hände, Rabarben bannades och StellHell avgick med segern. Så har jag för mig att det var. Har inte letet efter tråden (hjälp här), eftersom jag vill minnas att den raderades direkt efter finalen... Jag minns lite annorlunda angående Rabarben vs. Stellhell-omröstningen. En överenskommelse gjordes mellan Stellhell och anti-Stellhell-sidan, om "Stellhell ska avgå" vann omröstningen så skulle Stellhell avgå. Men om "Stellhell ska stanna" vann omröstningen så skulle Stellan stanna, dessutom så skulle alla som röstat emot honom stanna. (Vid det laget verkade anti-stellhell vara störst) Men många av anti-Stellhell fegade ur och deltog inte i omröstningen däribland Rabarben, (Röstade han till och med inte på att Stellhell skulle stanna, när han väl röstade den sista sekunden?), så "Stellhell ska stanna" vann omröstningen. Lägg märke till att, hade alla som var emot Stellhell i första tråden röstat, så hade Stellhell säkerligen fått avgå, så nu röstade enbart ett fåtal mot Stellhell och blev svikna av sina andra "medlemmar". Nåväl, Rabarben blev inte bannad eftersom han inte röstat emot Stellan, så Stellan var på honom i princip varje gång han skrev något. Till slut tröttnade Rabarben och började argumentera emot och bannlysningen var ett faktum. Nu kommer jag inte riktigt ihåg allting om hur det egentligen gick till när Rabarben blev bannad, eftersom det var en av mina inaktiva perioder, men jag har verkligen för mig att han var kvar efter omröstningen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Hahaha. Minnen. Det roligaste var ju att rabarben som sagt inte blivit bannad och sen fick någon egokick och kände sig som "the man" och därför började käfta emot Stell, vid något tjafs sa han typ "vad ska du göra, tuffing?". Sen försvann han. Så ägd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Jag gillar forumintriger, som den hobby proletär jag är. Vart har alla sköna forumiter tagit vägen? Grim(back? Crice? pKz? Okka? pottzork? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Jag minns lite annorlunda angående Rabarben vs. Stellhell-omröstningen. En överenskommelse gjordes mellan Stellhell och anti-Stellhell-sidan, om "Stellhell ska avgå" vann omröstningen så skulle Stellhell avgå. Men om "Stellhell ska stanna" vann omröstningen så skulle Stellan stanna, dessutom så skulle alla som röstat emot honom stanna. (Vid det laget verkade anti-stellhell vara störst) Men många av anti-Stellhell fegade ur och deltog inte i omröstningen däribland Rabarben, (Röstade han till och med inte på att Stellhell skulle stanna, när han väl röstade den sista sekunden?), så "Stellhell ska stanna" vann omröstningen. Lägg märke till att, hade alla som var emot Stellhell i första tråden röstat, så hade Stellhell säkerligen fått avgå, så nu röstade enbart ett fåtal mot Stellhell och blev svikna av sina andra "medlemmar". Nåväl, Rabarben blev inte bannad eftersom han inte röstat emot Stellan, så Stellan var på honom i princip varje gång han skrev något. Till slut tröttnade Rabarben och började argumentera emot och bannlysningen var ett faktum. Nu kommer jag inte riktigt ihåg allting om hur det egentligen gick till när Rabarben blev bannad, eftersom det var en av mina inaktiva perioder, men jag har verkligen för mig att han var kvar efter omröstningen. Ja just det, så var det nog ja. Det var först en tråd, sedan en poll. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Jag gillar forumintriger, som den hobby proletär jag är. Vart har alla sköna forumiter tagit vägen? Grim(back? Crice? pKz? Okka? pottzork? Pottzork är bannad i alla fall. Han och Hemulen rök tillsammans efter en spamrunda en natt. Det var alldeles i början av min tid här på forumet förresten. Bara några dagar efter min registrering, eller något. Jag vet inte riktigt angående pKz men jag har för mig att han lämnade. Men med tanke på att de gånger han kommer tillbaka så kommer han i Chilligr-användare så är han kanske bannad, eller? Crice och okka lämnade ju forumet med den där avskedsnovellen de skrivit (Någon som kan leta upp), okka har varit här en vända igen, men försvann ganska snabbt igen. Crice vet jag inte riktigt, han har väl kanske droppat någon post sedan han lämnade forumet? Grim(back har jag ingen aning om, men någonting säger mig att han blev bannad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Jag gillar forumintriger, som den hobby proletär jag är. Vart har alla sköna forumiter tagit vägen? Grim(back? Crice? pKz? Okka? pottzork? Bannade. Typ. Men det finns fortfarande sköna forumiter! T.ex. agenten! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Varför är alla "troll" så korkade? Om man nu skall spamma, varför är man så pantad att man skapar nya trådar hela tiden istället för att posta i trådar? Det är ju mycket jobbigare att rensa inlägg än trådar. Trådar tar man bort med endast ett par klick... (kanske ger dem tips nu, men jag har faktiskt funderat på detta ett tag nu) Redigerad 27 juni, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Nvm. Redigerad 27 juni, 2008 av saffecool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts