Reve Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Alltså, förstår du fortfarande inte? Du och Reve eller vem det var blev totalblåsta då ni gick på allt om det "djuret" då det inte ens finns, därutav svårigheten att hitta information om det. Jag drev i alla fall inte efterblivenheten såhär långt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Kan ni för en enda jävla gångs skull sluta kalla mig efterbliven? As är vad ni är. Skiter i det här forumet nu. Dra åt helvete med er alla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Kan ni för en enda jävla gångs skull sluta kalla mig efterbliven? As är vad ni är. Skiter i det här forumet nu. Dra åt helvete med er alla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2008 Ingen som kan tipsa mig om hur jag "ska" bete sig för att inte få hela gänget wannabe mobbare på mig? http://www.fstdt.com/funnyimages/uploads/91.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Kan ni för en enda jävla gångs skull sluta kalla mig efterbliven? As är vad ni är. Skiter i det här forumet nu. Dra åt helvete med er alla. Äntligen, tacka gudarna. Dumjävel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Kan ni för en enda jävla gångs skull sluta kalla mig efterbliven? As är vad ni är. Skiter i det här forumet nu. Dra åt helvete med er alla. Nej, vad synd att du sticker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Kan ni för en enda jävla gångs skull sluta kalla mig efterbliven? As är vad ni är. Skiter i det här forumet nu. Dra åt helvete med er alla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Kan ni för en enda jävla gångs skull sluta kalla mig efterbliven? As är vad ni är. Skiter i det här forumet nu. Dra åt helvete med er alla. Hur länge tror du att du kommer stanna på Gtasajten forum? För alltid, älskar forumet, har blivit en del av mitt liv LOL!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Om jag skulle skära bort en stor bit av mina båda underarmar och sitta med armarna mot varandra (sår mot sår/kött mot kött) tills det läker, växer/läker armarna ihop då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Om jag skulle skära bort en stor bit av mina båda underarmar och sitta med armarna mot varandra (sår mot sår/kött mot kött) tills det läker, växer/läker armarna ihop då? "Ja" Skinnet (och antagligen köttet) kommer läka ihop, sen hur bra det läker/sitter ihop när det är klart har jag ingen aning om... Tänkt att prova? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 "Ja" Skinnet (och antagligen köttet) kommer läka ihop, sen hur bra det läker/sitter ihop när det är klart har jag ingen aning om... Tänkt att prova? Tack för svaret. Jag diskuterade det med en polare igår och vi kom fram till samma sak som du. Nej, har inte tänkt det. Det var bara nått som slog mig då jag har ett sår i mungipan efter en raket. Tänkte att om jag inte pratar eller öppnar munnen tills det läker så lär ju läppen sitta ihop.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Tack för svaret. Jag diskuterade det med en polare igår och vi kom fram till samma sak som du. Allting på din kropp kan växa ihop. Allt som inte är original tillbehör, till din kropp, försöker din kropp göra sig av med. Det är därför man måste käka medeciner för resten av livet vid transplantationer. Edit: Du behöver alltså inte cutta av något för att det skall växa ihop. Du kan tex hålla handen mot kinden i några *månader och wips, så har den vuxit fast. Reserverar mig för fel ang. längden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Jag vill sända webcam till en vän, men jag vill inte använda MSN. Finns det något bra alternativ? Helst ska det vara P2P. Tack på förhand. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Visst uttalas "Lite" och "Light" likadant, eller är det någonting jag fått om bakfoten? Inte "Lite" som i "Liten" då, utan som i Carlsberg Lite. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Myt eller sanning? Kan man bli steril av cigaretter med mentolsmak/innehåll av mentol? Kan man bli steril av Coca-Cola Light? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Visst uttalas "Lite" och "Light" likadant, eller är det någonting jag fått om bakfoten? Inte "Lite" som i "Liten" då, utan som i Carlsberg Lite. Uttalas likadant Nu måste jag fråga, vad är Quote-knappen bredvid Reply till för Har aldrig varit på ett forum med BB-code innan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Myt eller sanning? Kan man bli steril av cigaretter med mentolsmak/innehåll av mentol? Kan man bli steril av Coca-Cola Light? Har en liknande, kan man bli steril av cigarettfiltret? (röka på det) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Uttalas likadant Nu måste jag fråga, vad är Quote-knappen bredvid Reply till för Har aldrig varit på ett forum med BB-code innan. Inte? Du kan qouta flera inlägg, från olika topics och olika forum. Låt oss säga att du är i den här tråden, du klickar qoute-knappen under (eller är det över?) mitt inlägg, sedan så går du in i humortråden och klickar på qoute från ett inlägg där, för att sedan gå till vardagssnack, sedan så klickar du på post reply, och då har du där tre qoutes. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Inte? Du kan qouta flera inlägg, från olika topics och olika forum. Låt oss säga att du är i den här tråden, du klickar qoute-knappen under (eller är det över?) mitt inlägg, sedan så går du in i humortråden och klickar på qoute från ett inlägg där, för att sedan gå till vardagssnack, sedan så klickar du på post reply, och då har du där tre qoutes. Under. Han får två quotes; det från dig och det från humortråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Under. Han får två quotes; det från dig och det från humortråden. Precis. Jag fick hjärnsläpp och räknade hans post som en qoute. Men som sagt, det är så det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts