Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Alltså, förstår du fortfarande inte? Du och Reve eller vem det var blev totalblåsta då ni gick på allt om det "djuret" då det inte ens finns, därutav svårigheten att hitta information om det.

Jag drev i alla fall inte efterblivenheten såhär långt B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag skulle skära bort en stor bit av mina båda underarmar och sitta med armarna mot varandra (sår mot sår/kött mot kött) tills det läker, växer/läker armarna ihop då?

"Ja"

Skinnet (och antagligen köttet) kommer läka ihop, sen hur bra det läker/sitter ihop när det är klart har jag ingen aning om...

Tänkt att prova? :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Ja"

Skinnet (och antagligen köttet) kommer läka ihop, sen hur bra det läker/sitter ihop när det är klart har jag ingen aning om...

Tänkt att prova? :w000t:

Tack för svaret.

Jag diskuterade det med en polare igår och vi kom fram till samma sak som du.

Nej, har inte tänkt det.

Det var bara nått som slog mig då jag har ett sår i mungipan efter en raket.

Tänkte att om jag inte pratar eller öppnar munnen tills det läker så lär ju läppen sitta ihop..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för svaret.

Jag diskuterade det med en polare igår och vi kom fram till samma sak som du.

Allting på din kropp kan växa ihop. Allt som inte är original tillbehör, till din kropp, försöker din kropp göra sig av med. Det är därför man måste käka medeciner för resten av livet vid transplantationer.

Edit: Du behöver alltså inte cutta av något för att det skall växa ihop. Du kan tex hålla handen mot kinden i några *månader och wips, så har den vuxit fast.

Reserverar mig för fel ang. längden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst uttalas "Lite" och "Light" likadant, eller är det någonting jag fått om bakfoten?

Inte "Lite" som i "Liten" då, utan som i Carlsberg Lite.

Uttalas likadant :sick:

Nu måste jag fråga, vad är Quote-knappen bredvid Reply till för :w000t:

Har aldrig varit på ett forum med BB-code innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uttalas likadant :)

Nu måste jag fråga, vad är Quote-knappen bredvid Reply till för :unsure:

Har aldrig varit på ett forum med BB-code innan.

Inte? Du kan qouta flera inlägg, från olika topics och olika forum.

Låt oss säga att du är i den här tråden, du klickar qoute-knappen under (eller är det över?) mitt inlägg, sedan så går du in i humortråden och klickar på qoute från ett inlägg där, för att sedan gå till vardagssnack, sedan så klickar du på post reply, och då har du där tre qoutes.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte? Du kan qouta flera inlägg, från olika topics och olika forum.

Låt oss säga att du är i den här tråden, du klickar qoute-knappen under (eller är det över?) mitt inlägg, sedan så går du in i humortråden och klickar på qoute från ett inlägg där, för att sedan gå till vardagssnack, sedan så klickar du på post reply, och då har du där tre qoutes.

Under.

Han får två quotes; det från dig och det från humortråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...