Eudoros Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Visst är GTAsajten jävligt tråkig idag? Har faktiskt varit ovanligt lamt idag, ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Visst är GTAsajten jävligt tråkig idag? Mjo, IRC-kanalen med. Kom in och för lite vettiga diskussioner med mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 Visst är GTAsajten jävligt tråkig idag? Sant. Det har varit seeegt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 19 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2008 man tackar så mycket snabb fråga till: vad är det för modell på peugeoten i taxi filmerna? den vita taxin Peugeuot 406: Tog 10 sec att googla sökte på: taxi peugeot Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Varför censurerar svenska Google djuret Mund? Har funderat på det där sen jag såg Munden på bild i Humortråden. Det är väl upp till var och en om man vill läsa om djuret. Eller är det bara fake? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Varför censurerar svenska Google djuret Mund? Har funderat på det där sen jag såg Munden på bild i Humortråden. Det är väl upp till var och en om man vill läsa om djuret. Eller är det bara fake? Är du efterbliven på riktigt? Det är för fan en skulptur av en konstnär. Hund + Människa, seriöst. Skulle aldrig fungera fattar du väl. Tidelag är bara sjukt i vilket fall. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Spaceballs! Barf! = en Mog (på engelska, Half Man, Half dog). Översattes i undertexterna till Mund! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Är du efterbliven på riktigt? Det är för fan en skulptur av en konstnär. Hund + Människa, seriöst. Skulle aldrig fungera fattar du väl. Tidelag är bara sjukt i vilket fall. Du svarade ju inte direkt på frågan. Kan du bevisa att Munden inte finns? Jag är öppen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Du svarade ju inte direkt på frågan. Kan du bevisa att Munden inte finns? Jag är öppen. Så länge det inte finns bevis kommer den fortsätta vara censurerad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 (redigerad) Det går ju inte att hitta Munden på Yahoo eller Altavista för den delen heller. Så jag antar att den inte finns. Antar. Men vem vet EDIT: Men den där bilden i Humortråden, den måste ju ha någon källa? Hur ska man hitta den om Google vägrar? Redigerad 20 juni, 2008 av Renard Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 (redigerad) Det går ju inte att hitta Munden på Yahoo eller Altavista för den delen heller. Så jag antar att den inte finns. Antar. Men vem vet EDIT: Men den där bilden i Humortråden, den måste ju ha någon källa? Hur ska man hitta den om Google vägrar? Alltså, förstår du fortfarande inte? Du och Reve eller vem det var blev totalblåsta då ni gick på allt om det "djuret" då det inte ens finns, därutav svårigheten att hitta information om det. Redigerad 20 juni, 2008 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Alltså, förstår du fortfarande inte? Du och Reve eller vem det var blev totalblåsta då ni gick på allt om det "djuret" då det inte ens finns, därutav svårigheten att hitta information om det. Varför kan man då inte hitta disskussioner på diverse hemsidor där man disskuterar hurvida Munden är riktig eller inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Varför kan man då inte hitta disskussioner på diverse hemsidor där man disskuterar hurvida Munden är riktig eller inte? Ammagaaad det var bara nått dom hittade på! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Peugeuot 406: Tog 10 sec att googla sökte på: taxi peugeot tackar sökte på peugeot taxi, men fick bara fram några taxibolag som flashade med sina jävla handikappsutrustade minibussar. var inne ett tag på nån 307 modell, nåja tack iallafall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Varför kan jag inte regga mig på en sida? blir bara och stå General Error Error loading up-to-date proxy list DEBUG MODE SELECT * FROM phpbb_proxies WHERE ip_address = 'd9d3e158' Line : 112 File : sub_proxy.php Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Ni vet att man inte rekomenderas att ha på elektronik när det åskar eftersom det då kan gå sönder. Frågan är då hur stor risk det är att något går sönder? Har detta inträffat er eller någon ni känner? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Varför kan man då inte hitta disskussioner på diverse hemsidor där man disskuterar hurvida Munden är riktig eller inte? Jag blir ledsen när jag ser dig skriva här. Du är ju så tragisk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 (redigerad) Varför kan man då inte hitta disskussioner på diverse hemsidor där man disskuterar hurvida Munden är riktig eller inte? Mund går inte att hitta eftersom Mund blev påkommet här på GTAsajten, ingen vet vad en Mund är förutom vi som läst i Humortråden. Det är inte direkt lönt att försöka undanröja ditt felsteg, erkän och gå vidare så kan i alla fall jag respektera dig någorlunda. Redigerad 21 juni, 2008 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Mund går inte att hitta eftersom Mund blev påkommet här på GTAsajten, ingen vet vad en Mund är förutom vi som läst i Humortråden. Det är inte direkt lönt att försöka undanröja ditt felsteg, erkän och gå vidare så kan i alla fall jag respektera dig någorlunda. Mjah, Spaceballs var först med Mund Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 Mjah, Spaceballs var först med Mund Jaha... fan då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts