P-C Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Uhm... säger mig inget direkt. Hur kastar jag mina spells? Det är en väldigt basic fråga, jag vet, men jag har bara lyckats två gånger och det händer helt random. Hoppa/slå + blocka + vänster/högerpil/uppåt/neråt = attacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) Någon som vet vilka öppet tider SDR's kontorer har? EDIT: Glöm det. Redigerad 15 juni, 2008 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) jag har en massa bilder på 700mb totalt. Vilket är det lättaste sättet att skicka dem till mina kompisar? Hur gör men en mapp så den blir i flera .rar. Vet hur man gör den till en rarfil... Redigerad 15 juni, 2008 av kobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 jag har en massa bilder på 700mb totalt. Vilket är det lättaste sättet att skicka dem till mina kompisar? Hur gör men en mapp så den blir i flera .rar. Vem hur man gör den till en rarfil... WinRAR. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) WinRAR. Läs igen: Hur gör men en mapp så den blir i flera .rar. Vet hur man gör den till en rarfil... Eller menar du att jag ska skicka dom med winrar? Går det snabbt? Redigerad 15 juni, 2008 av kobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 (redigerad) Jag letar efter en bra sida med olika Alkoholdrycks recepter Jag letar även efter en bra sida med glass recepter. Redigerad 15 juni, 2008 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 jag har en massa bilder på 700mb totalt. Vilket är det lättaste sättet att skicka dem till mina kompisar? Hur gör men en mapp så den blir i flera .rar. Vet hur man gör den till en rarfil... Bränn på skiva och skicka. Annars så är väl det enda snabba sättet att koppla upp er till samma nätverk och lägga över. Visserligen kanske du kan skicka via DC eller som torrent om du vet hur man gör. Men då blir ju allt aningen krångligare. För att splitta så högerklickar du på mappen > Lägg till arkiv... > Delad till volymer, tecken > Skriv in hur stor varje bit ska vara. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Läs igen: Hur gör men en mapp så den blir i flera .rar. Vet hur man gör den till en rarfil... Eller menar du att jag ska skicka dom med winrar? Går det snabbt? Du delar den till volymer i en viss storlek. Väljs under komprimeringsmetod när du skapar ett arkiv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Vad är skillnaden på konserter och festivaler? Igenkligen, finns det nån skillnad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Vad är skillnaden på konserter och festivaler? Igenkligen, finns det nån skillnad? Det är en otrolig skillnad. En konsert är en föreställning där musiker musicerar inför publik, en festival däremot är en tillställning då man under en viss period firar/festar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Det är en otrolig skillnad. En konsert är en föreställning där musiker musicerar inför publik, en festival däremot är en tillställning då man under en viss period firar/festar. oh, Fan va blind man är ibland Tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 oh, Fan va blind man är ibland Tack. Alltså, visst, det finns ju festival med subkategori: Musik... så helt ute var du inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Alltså, visst, det finns ju festival med subkategori: Musik... så helt ute var du inte. jo, fast jag hade mer fasnat på de där med utomhus/flera band osv.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 jo, fast jag hade mer fasnat på de där med utomhus/flera band osv.. Ja precis... en musikfestival... Stockholms Jazzfestival tillexempel, eller Siesta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Om man är på semester med sin familj, och tullen hittar sprit i ens väska, kan man då säga att den är mammas eller pappas? (Vilket det ju mycket väl skulle kunna vara) Eller måste personen som håller i just den väskan med sprit vara över 20? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Vad är det i böter för att ha 6 personer obältade i bilen? Medans man kör...... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Om man är på semester med sin familj, och tullen hittar sprit i ens väska, kan man då säga att den är mammas eller pappas? (Vilket det ju mycket väl skulle kunna vara) Eller måste personen som håller i just den väskan med sprit vara över 20? Jag skulle tro att dom frågar föräldrarna om det verkligen är deras sprit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jajajaa.... Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Vad är det i böter för att ha 6 personer obältade i bilen? Medans man kör...... Inget om personerna är över 15 och om bilen tar >= 6 pers Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Inget om personerna är över 15 och om bilen tar >= 6 pers alla över 15, och bilen tar 2. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Nu har ja en liten fråga. Nu är det så att ja har ont i hallsen och nyss när ja borstade tänderna så såg ja att ja hade två blåsor som gör att ja får ont i halsen eller vad man ska kalla dom för eller säga. Så min fråga är kan ja ta nån nål eller nåt och spräcka hål på dom här blåsorna som ja har? Kommer det hända nåt specielt eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts