Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Uhm... säger mig inget direkt. Hur kastar jag mina spells? Det är en väldigt basic fråga, jag vet, men jag har bara lyckats två gånger och det händer helt random.

Hoppa/slå + blocka + vänster/högerpil/uppåt/neråt = attacker

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har en massa bilder på 700mb totalt. Vilket är det lättaste sättet att skicka dem till mina kompisar?

Hur gör men en mapp så den blir i flera .rar. Vet hur man gör den till en rarfil...

Bränn på skiva och skicka.

Annars så är väl det enda snabba sättet att koppla upp er till samma nätverk och lägga över.

Visserligen kanske du kan skicka via DC eller som torrent om du vet hur man gör. Men då blir ju allt aningen krångligare.

För att splitta så högerklickar du på mappen > Lägg till arkiv... > Delad till volymer, tecken > Skriv in hur stor varje bit ska vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är skillnaden på konserter och festivaler? Igenkligen, finns det nån skillnad?

Det är en otrolig skillnad. En konsert är en föreställning där musiker musicerar inför publik, en festival däremot är en tillställning då man under en viss period firar/festar. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man är på semester med sin familj, och tullen hittar sprit i ens väska, kan man då säga att den är mammas eller pappas? (Vilket det ju mycket väl skulle kunna vara) Eller måste personen som håller i just den väskan med sprit vara över 20?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man är på semester med sin familj, och tullen hittar sprit i ens väska, kan man då säga att den är mammas eller pappas? (Vilket det ju mycket väl skulle kunna vara) Eller måste personen som håller i just den väskan med sprit vara över 20?

Jag skulle tro att dom frågar föräldrarna om det verkligen är deras sprit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har ja en liten fråga. Nu är det så att ja har ont i hallsen och nyss när ja borstade tänderna så såg ja att ja hade två blåsor som gör att ja får ont i halsen eller vad man ska kalla dom för eller säga. Så min fråga är kan ja ta nån nål eller nåt och spräcka hål på dom här blåsorna som ja har? Kommer det hända nåt specielt eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...