Mordos Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Det verkar inte okka-like att bära scarf på sådant vis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Jag tror att jag hittade okka. Är det här okka? Det är jävligt likt okka. http://pici.se/pictures/NmKBZPCca.png Jupp, det är det. Är helt säker på't. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 (redigerad) Jag tror att jag hittade okka. Är det här okka? Det är jävligt likt okka. http://pici.se/pictures/NmKBZPCca.png Det är okka. Nils är hans bäste vän. Skitfin människa, den där Nils. edit. vad hette personens bilddagbok? Redigerad 13 juni, 2008 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Blev inbjuden till en tracker av Ferkurz, men när jag ska registrera mig så står det: The email address must be valid and MUST be the same one that received the invitation. PLEASE dont use AOL, Hotmail and Comcast email accounts, as you will not receive the confirmation email. Please use a gmail account instead. Saken är den att min inbjudan skickades till min @hotmail.com. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Blev inbjuden till en tracker av Ferkurz, men när jag ska registrera mig så står det: The email address must be valid and MUST be the same one that received the invitation. PLEASE dont use AOL, Hotmail and Comcast email accounts, as you will not receive the confirmation email. Please use a gmail account instead. Saken är den att min inbjudan skickades till min @hotmail.com. Men om du har fått mailet så borde det väl gå? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Men om du har fått mailet så borde det väl gå? Tycker det jag också, men det fungerar inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 (redigerad) Är det någon här som har jobbat hos Sverige Direktreklam förut? jag behöver nämligen svar på några frågor. Hur långt tid tar det innan SDR besvarar ens intresseanmälen? (Jag skickade in min idag). Kan man skicka intresseanmälan till flera företag? Vad händer om alla företagen vill att man ska jobba hos dom? Jag tänkte nämligen skicka en till Tidningsbärarna också. Vad är bättre? E-maila dem (SDR & Tidningsbärarna) eller ringa? Redigerad 13 juni, 2008 av Tux Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Är det någon här som har jobbat hos Sverige Direktreklam förut? jag behöver nämligen svar på några frågor. Kan man skicka intresseanmälan till flera företag? Vad händer om alla företagen vill att man ska jobba hos dom? Jag tänkte nämligen skicka en till Tidningsbärarna också. Vad är bättre? E-maila dem (SDR & Tidningsbärarna) eller ringa? Ja, det är bara att välja vem du vill jobba för om flera accepterar dig. Det är klart bättre att ringa. Helst ska man väl gå dit, men har du inte möjlighet så är ringa bättre än mail. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Är det någon här som har jobbat hos Sverige Direktreklam förut? jag behöver nämligen svar på några frågor. Hur långt tid tar det innan SDR besvarar ens intresseanmälen? (Jag skickade in min idag). Kan man skicka intresseanmälan till flera företag? Vad händer om alla företagen vill att man ska jobba hos dom? Jag tänkte nämligen skicka en till Tidningsbärarna också. Vad är bättre? E-maila dem (SDR & Tidningsbärarna) eller ringa? SDR suger pung, jobbade för dom i några veckor. Dont do it. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 SDR suger pung, jobbade för dom i några veckor. Dont do it. Behöver pengar . Jag behöver ett sommarjobb men jag har inte lyckats hitta ett så, det får bli SDR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 SDR suger pung, jobbade för dom i några veckor. Dont do it. Jag med men det var för ett antal år sedan. Typ 15. De sög våta sockar då med. Man får jobba sjukt mycket för sjukt lite lön. Minns att jag höll på att dela ut reklam i typ 2 dagar och sen fick jag 80 spänn för det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Jag med men det var för ett antal år sedan. Typ 15. De sög våta sockar då med. Man får jobba sjukt mycket för sjukt lite lön. Minns att jag höll på att dela ut reklam i typ 2 dagar och sen fick jag 80 spänn för det. När jag delade ut så drog jag in ca 200 i timmen om man räknar om det så. så att säga SDR kan vara skitbra, det beror på vilket distrikt man får. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Någon som har den där videon från youtube när en väderleksreporter från africa skrattar? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Någon som har den där videon från youtube när en väderleksreporter från africa skrattar? Menar du denna? [youtube-old]7tHvXZGMFus[/youtube-old] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Kan någon ge mig eliizars msn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 När ska YouTube börja streama i HD eller iaf öka bild- och ljudkvallen det minsta lilla?! Jag störde mig på det när YT kom och stör mig ännu mer på det nu efter alla dessa inkasserade miljoner och allt inflytande sidan har, att de inte kan hänga med lite i utvecklingen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 (redigerad) När ska YouTube börja streama i HD eller iaf öka bild- och ljudkvallen det minsta lilla?! Jag störde mig på det när YT kom och stör mig ännu mer på det nu efter alla dessa inkasserade miljoner och allt inflytande sidan har, att de inte kan hänga med lite i utvecklingen. Finns redan på en del videos.. Lite bättre kvalite iaf Typ, denna http://www.youtube.com/watch?v=F802eLAB_G4 "watch in high quality" Redigerad 13 juni, 2008 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Vad använder han för bilar i denna video? [youtube-old]fh5XVPSx9Dk[/youtube-old] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 Finns det något effektivt sätt att ta bort tryck från tröjor? Jag har en gammal helt urtvättad hoody (men är bra när det är kallt ute, och luvan passar finfint då, enda hoodyn jag har som huvan sitter som den ska.) som jag vill ta bort trycket på (Den är från högstadiet, järnkors och skit. Vem fan vill ha det på sig nu.), men vet inte hur. halp plz. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2008 När ska YouTube börja streama i HD eller iaf öka bild- och ljudkvallen det minsta lilla?! Jag störde mig på det när YT kom och stör mig ännu mer på det nu efter alla dessa inkasserade miljoner och allt inflytande sidan har, att de inte kan hänga med lite i utvecklingen. [youtube-old]wjcSZFPb9JI[/youtube-old] Fungerar ganska bra faktiskt. Okej, jag har något som jag alltid undrat men inte vågat fråga. Brännvin = vodka? :) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts