ZcruweN Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Jodå, men varför just i ansiktet? Har för mig att det är för att hjärnan sitter i huvudet och behöver tillräckligt med blod för att fungera, resterande blod går ut i ansiktet sen vidare i kroppen. Kan ha fel, som vanligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Jodå, men varför just i ansiktet? Blodet pumpas ut överallt, men det syns tydligare i ansiktet eftersom att blodådrorna sitter närmre huden där. rabarben, ja, samma när du rodnar. Och jag somnade till slut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Allt som man stoppar i sig, bryts det ner och kommer ut det bak? Eller är det bara "stora" saker som bryts ner? Har fått för mig att typ korn osv inte gör det...fråga mig inte varför jag har fått för mig det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Allt som man stoppar i sig, bryts det ner och kommer ut det bak? Eller är det bara "stora" saker som bryts ner? Har fått för mig att typ korn osv inte gör det...fråga mig inte varför jag har fått för mig det Så alla små havregryn och korn blir kiss eller ligger i magen och skräpar tills man dör? Jodå, allting bryts ned och blir sedan bajs. Du tuggar ju också, och då blir det ju inte så stort när det kommer ned till magen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Vad brukar som standard ingå i en möblerad lägenhet? (Korridorrum) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Vad är egentligen corpsepaint för smink? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Vad är egentligen corpsepaint för smink? På namnet låter det ju verkligen som att det är sånt man sminkar lik med för att de ska se trevligare ut? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Någon som känner till en sida med frisyrer till Men? Typ Emo frisyrer kanske... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Varför sitter tangenterna på ett tangentbord så som dom sitter? Varför sitter dom inte tex... alla vokaler på ett ställe eller i alfabetiskt ordning eller nåt helt annat sätt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Varför sitter tangenterna på ett tangentbord så som dom sitter? Varför sitter dom inte tex... alla vokaler på ett ställe eller i alfabetiskt ordning eller nåt helt annat sätt? Är väl för att de ska gå lättare att bilda ord snabbt. Antar att dom sitter där dom sitter beroende på hur mycket man använder dom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Något smarskaft kom på att sätta dom som dom sitter och det är vansinnigt bra, Jag skulle hata om det var i alafabetisk ordning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Varför sitter tangenterna på ett tangentbord så som dom sitter? Varför sitter dom inte tex... alla vokaler på ett ställe eller i alfabetiskt ordning eller nåt helt annat sätt? QWERTY Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 QWERTY … Men likt förbannat låter man placera Caps Lock-helvetesknappen där den stör som mest. Det måste finnas någon tanke bakom att den sitter där och hojtar om att bli sargad till döds. Jag undrar.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Döden Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 På namnet låter det ju verkligen som att det är sånt man sminkar lik med för att de ska se trevligare ut? Detta är corpsepaint: Undrar samma sak som Frenzy. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Man kan ju säga t.ex. "En rädd elefant" utan att det låter konstigt, men kan man säga samma sak om lejon? Heter det verkligen "Ett rätt lejon"?, för man kan ju inte säga "Ett rädd lejon", eller "En rädd lejon", eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Man kan ju säga t.ex. "En rädd elefant" utan att det låter konstigt, men kan man säga samma sak om lejon? Heter det verkligen "Ett rätt lejon"?, för man kan ju inte säga "Ett rädd lejon", eller "En rädd lejon", eller? Hmm, där fick du nog oss alla att tänka Om ett träd faller i skogen och ingen är där, hörs det något ändå? Redigerad 18 augusti, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Om ett träd faller i skogen och ingen är där, hörs det något ändå? Det hörs inte men det bildas ljud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Man kan ju säga t.ex. "En rädd elefant" utan att det låter konstigt, men kan man säga samma sak om lejon? Heter det verkligen "Ett rätt lejon"?, för man kan ju inte säga "Ett rädd lejon", eller "En rädd lejon", eller? Lösning: Lejonet är rädd. Redigerad 18 augusti, 2006 av chucky.swe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Lösning: Lejonet är rädd. Låter inte rätt det heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Vad betyder igentligen emo, som stellan kallar de flesta, i mina ögon är det ett skällsord right ? Men på susning står det såhär http://susning.nu/Emo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts