Lajnux Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Det är olika axlar. Bakaxeln är stum så fälgarna kan gå innåt för att ta mindre plats. Framaxeln svänger du med så du måste få plats med allt där i, så fälgen måste puta utåt. Och du slutar aldrig med att överraska mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Det är olika axlar. Bakaxeln är stum så fälgarna kan gå innåt för att ta mindre plats. Framaxeln svänger du med så du måste få plats med allt där i, så fälgen måste puta utåt. plus att det är en stor jävla motor ivägen där fram. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 plus att det är en stor jävla motor ivägen där fram. Jo, men motorn sitter ju inte nere vid axeln. Men helt klart påverkar det hur axeln ser ut fram. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Det är olika axlar. Bakaxeln är stum så fälgarna kan gå innåt för att ta mindre plats. Framaxeln svänger du med så du måste få plats med allt där i, så fälgen måste puta utåt. Ah tackar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Vad betyder "schmale passform"? Står nämligen det på en skjorta jag köpte idag på HM.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Vad betyder "schmale passform"? Står nämligen det på en skjorta jag köpte idag på HM.. Låter som tyska, och därmed "smal passform", "tight fit" etc. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Vad betyder "schmale passform"? Står nämligen det på en skjorta jag köpte idag på HM.. Figursydd/Insydd antagligen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 (redigerad) Låter som tyska, och därmed "smal passform", "tight fit" etc. Frågan isåfall varför det skulle stå på tysk/engelska.. Lappen i sin helhet: "FITTED Schmale passform Coupe étroite Corte ajustado Maly, krój dopasowany [kinesiska]" @ Stell: Mm, okej, det är möjligt. Tack EDIT: Om någon kan något av de andra språken bra alltså... Redigerad 5 juni, 2008 av Marquis Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Jag är på gång nu... En tanke bara som jag inte kunde komma på något vettigt svar själv på; Blir hårvax sämre av att stå inne på toaletten där det ofta blir varmt/fuktigt pga dusch än om man skulle ha den någon annanstans? Jag tänker på typ styrka, kvalitet osv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Vem är hon? Var med i Parlamentet någon gång 2003-2004. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Vem är hon? Var med i Parlamentet någon gång 2003-2004. Du är en blick och den är mörk och den är varm Och jag vill dansa med din midja i min arm Du är doften av viol Du är restskatten från ifjol Du är en helt fantastisk tjej Du är beatles och Leila K Du är glad och elegant du är laktosintollerant Du är strösslet på en glass Du är det roliga i hasch Jag kan diska laga mat vara i tid och är aldrig sen Och jag tycker det är jätteku att lyssna på problem Du är en doft Du är ett ljud Du är en färg Den här sången är till dig Carina Berg ! Carina jag tror vi två passar bra ihop Häng med mig hem till götet och gör slut med kristian luuk Karina du är änden på min fantasi Du är brödet man vill lägga korven i Du är hej och skepp ohoy då är soda streamad oboy Du är allt en man kan få du är bättre än die hard 2 Du är jane och jag är tarzan, gör slut med han från hassan Du är vacker och unik och min pappa är rik Jag har 3 meter i tak och lakan utav sammet, du kan ta mitt nummer av kristian efter programmet Carina berg mitt hjärta slår så hårt för dig så gör slut med kristan luuk bli ihop med mig Carina låt oss vandra natten vidare Dansa nakna tillsammans i en vattenspridare Karina jag står chanslös jag är evigt din Tappar texten. Om du tänker om på 27 cm på @hotmail.com Jag vet att vi skulle passa bra ihop Så kom igen Carina gör slut med kristan luuk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 /../Carina Berg/../ Tyckte väl jag kände igen henne. Tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 6 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Frågan isåfall varför det skulle stå på tysk/engelska.. Lappen i sin helhet: "FITTED Schmale passform Coupe étroite Corte ajustado Maly, krój dopasowany [kinesiska]" @ Stell: Mm, okej, det är möjligt. Tack EDIT: Om någon kan något av de andra språken bra alltså... Det på polska ska betyda: "Small, adapted cut" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Är det ok att dricka alkohol när går på sömntabletter, eller kan det hända nåt farligt eller så? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 6 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Är det ok att dricka alkohol när går på sömntabletter, eller kan det hända nåt farligt eller så? http://sv.wikipedia.org/wiki/Jimi_Hendrix (RIP) Nuff said. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Vad är det fortaste en männsika har sprungit (km/h)? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 6 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 (redigerad) Vad är det fortaste en männsika har sprungit (km/h)? 37 km/h är i alla fall den snabbaste hastigheten på 100 meter. Redigerad 6 juni, 2008 av saffecool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Vad är det fortaste en männsika har sprungit (km/h)? Världsrekordet på 100m är 9.74. Någon med ork kan räkna om det till km/h. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Världsrekordet på 100m är 9.74. Någon med ork kan räkna om det till km/h. Sen får man ju också räkna med att man inte springer i tex 50km/h hela loppet(starten). Så den där uträkningen blir inte exact : o..eller? mh Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Sen får man ju också räkna med att man inte springer i tex 50km/h hela loppet(starten). Så den där uträkningen blir inte exact : o..eller? mh *medelhastigheten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts