kattälskaren Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Säger man "Åkej GO" eller "Åck GO"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Säger man "Åkej GO" eller "Åck GO"? Säger i vilket sammanhang? Engelska eller svenska? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Säger i vilket sammanhang? Engelska eller svenska? http://sv.wikipedia.org/wiki/OK_Go Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Varför skulle man inte säga "Okej"? Varför skulle man säga "Ock"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Vem uppfan ufot? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 http://sv.wikipedia.org/wiki/OK_Go Haha, sött. ÅKÄJ GOW uttalas det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Detta passar snarare in i forumet-delen, men jag orkar inte göra en ny tråd. Den senaste tiden har jag börjat se trådar med en lysande ikon för ny post i den, men det är jag själv som gjort den senaste posten. Irriterande att gå in i trådar och sen se att det inte har blivit några nya posts i den (lär mig väl, men tidigare tryckte jag på dem som lyste utan att behöva tänka). Fler som har detta problem, eller är det kanske min webbläsare som spökar? Lösning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Faktiskt en sak jag undrat ett tag nu: Varför går framhjulen på lastbilar (men även på de flesta bussar) utåt medans de på bakhjulen går inåt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Vem uppfan ufot? Utomjordingarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Vad menas med att överklocka (Eller vad fan det heter) sin dator? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Vad menas med att överklocka (Eller vad fan det heter) sin dator? http://sv.wikipedia.org/wiki/%C3%96verklockning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Vilken sida var det då det var en person som skrev en 'recension' utav en Star Wars-film samtidigt som han tittade på den? Jag vill läsa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Faktiskt en sak jag undrat ett tag nu: Varför går framhjulen på lastbilar (men även på de flesta bussar) utåt medans de på bakhjulen går inåt? När man svänger eller vadå? Skulle bakhjulen svänga åt samma håll skulle man få strafe-ande fordon istället för fordon med bättre svängradie. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 (redigerad) När man svänger eller vadå? Skulle bakhjulen svänga åt samma håll skulle man få strafe-ande fordon istället för fordon med bättre svängradie. Hittade en bra bild där man ser hjulen, både fram och bak. Kolla, ser du hur jag menar: Fram, UT, Bak, IN. =/ Edit. Denna var ännu bättre: Varför är det så? O.o Redigerad 4 juni, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 (redigerad) Edit: Bahh! Redigerad 4 juni, 2008 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Hittade en bra bild där man ser hjulen, både fram och bak. Kolla, ser du hur jag menar: Fram, UT, Bak, IN. =/ Varför är det så? O.o *Väntar på Guardian* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 (redigerad) *Väntar på Guardian* Ja just det, han var ju grym på fordon. Hoppas han vet. Men har ni tänkt på att det är på det där sättet? Nästan alla bussar och lastbilar ser ut så, så nån funktion med det borde det finnas. Redigerad 4 juni, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Är det inte för att svänga bättre? Ser ibland lastbilar och bussar som ska göra skarpa svängar där bakdäcken svänger också. Skulle de sitta i samma "rad" som framdäcken skulle det inte hjälpa lika mycket. Fast det är bara en teori. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Hittade en bra bild där man ser hjulen, både fram och bak. Kolla, ser du hur jag menar: Fram, UT, Bak, IN. =/ http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/egywc7euuljn.jpg Edit. Denna var ännu bättre: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/gmkpumzjka37.jpg Varför är det så? O.o Jasså var det navkapslarna du snackade om. Ja då har jag ingen aning, men jag tror inte det har nåt med det RavenE pratar om... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Det är olika axlar. Bakaxeln är stum så fälgarna kan gå innåt för att ta mindre plats. Framaxeln svänger du med så du måste få plats med allt där i, så fälgen måste puta utåt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts