Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Det går inte, full inkorg. :D

Han skrev faktiskt till mig att han tömt den för ett tag sedan, men är den full igen så kan du räkna med att det dröjer länge innan han rensar den.

Du kan ju pröva att lämna en kommentar om du inte redan gjort det.

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför Adminen ARVID inte tömmer sin inkorg?!

Jag måste få tag i honom!

Skicka ett PM. :D

:D

Det går inte, full inkorg. :blink:

:) :) :D

Finns det något kortkommando för att markera adressfältet i Firefox, typ som Ctrl+E markerar Googlesökfältet?

Alt+D :P

Då kan jag passa på att fråga vad snabbkommandot för utforskaren/den här datorn är?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Win+E

A pox on you!

Då kan jag passa på att fråga vad snabbkommandot för utforskaren/den här datorn är?

Windows-knappen + E.

Counter-question! Går det att Välja 'Kör..' istället för 'Spara fil' när man laddar ner t ex en installationsfil i Firefox?

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

A pox on you!

Windows-knappen + E.

Counter-question! Går det att Välja 'Kör..' istället för 'Spara fil' när man laddar ner t ex en installationsfil i Firefox?

Det är väl klart det gör, varför skulle annars alternativet finnas? :D

Skillnaden är alltså att när man väljer kör så sparas filen i någon temporär mapp och tas bort efter installationen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Felformulerat - jag har ingen 'Kör'-knapp när jag försöker spara filer i Firefox, utan jag har att välja mellan 'Spara fil' och 'avbryt'.

Dude, where's my 'kör'?

Sådär är det för mig med på vissa filer. Jag vet inte varför, men innan jag skaffade ny hårddisk så fick jag alltid svara på om jag ville spara eller öppna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...