Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Jag ser den med. Ska du till Motala? ;)

Haha nej det är en polare som håller i det där evenemanget. Han ville ha den uppladdad på internet så han vände sig till en riktigt internnet-van person för att få hjälp. :)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stockholm Marathon som håller på i skrivande stund. Har en fråga, som kanske någon kan svara på?

I Herrtäten är det BARA brun hyade män. I damtäten är det EN mörk och resten vita? Är mörkhyade män mer i form? :whistling:

Det är ju dom mörkhyade sandtramparna som springer hela tiden nere i afrika.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man fortfarande bonus utav att bli uppringd när man har Comviq?

Det undrar jag också. För mig verkar det som att man bara får bonus ifall man bara har comviq kontant. För de gånger jag tankat på med Knock Out/Kompis under tillfällen då jag redan har någon utav dom har jag inte fått något, dock när dom hunnit ta slut och jag har Kontant igen så brukar jag få en extra slant..

Darn, dedär lät krångligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det undrar jag också. För mig verkar det som att man bara får bonus ifall man bara har comviq kontant. För de gånger jag tankat på med Knock Out/Kompis under tillfällen då jag redan har någon utav dom har jag inte fått något, dock när dom hunnit ta slut och jag har Kontant igen så brukar jag få en extra slant..

Darn, dedär lät krångligt.

Så man får bonus med vanliga Kontant åtminstone, eller? edit: HEHE KORKSKALLE MAIMSTREAM!!!!!!!!!!!!!

Men sparas bonusen till nästa gång du laddar på med Comviq Kontant eller kommer det in automatiskt? Jag minns inte hur det fungerar...

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heter det "ost och skinkmacka" eller "ost- och skinkmacka"?

Rent instinktivt vill jag skriva "ost- och skinkmacka", men när man tänker efter så blir ju inte det riktigt rätt för då blir det ju som att man räknar upp två mackor; en ostmacka och en skinkmacka.

Hmm...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heter det "ost och skinkmacka" eller "ost- och skinkmacka"?

Rent instinktivt vill jag skriva "ost- och skinkmacka", men när man tänker efter så blir ju inte det riktigt rätt för då blir det ju som att man räknar upp två mackor; en ostmacka och en skinkmacka.

Hmm...

"Ost och skinkmacka" blir väl en ost och en skinkmacka utan att de har nånting med varandra att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En ost och skinkmacka är ju en macka med ost och skinka :angry:

Men Du har ju aldrig förstått det här med särskrivning.

Kebab: Jo, halvkonstigt läge, men jag ser hellre ost- och skinkmacka. Och som Curly påpekar blir det ju problem även utan "-".

Redigerad av mr_tobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...