Jazz Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Vilka demensioner ska man använda (1337x8113 ex.) för att kunna teckna på ett dokument som ska passa på insidan i en DVD-box? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Vilken film har högst betyg på IMDB? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Vilken film har högst betyg på IMDB? Enligt de som röstat så är det Gudfadern Länk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Kan man från Bilddagboken länka så att utomstående bara kan bläddra bland bilder i ett specifikt album, och inte kunna se de andra bilderna man har? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Något jag tänkt på länge, är varför hårdrockare förknippas eller är satanister. varför är det så? det ska vara 666 hit, upp och ner vända kors dit. jag vet många låtar handlar om just djävulen och sån smörja, men VARFÖR!? EDIT: en till snabb fråga, köpte Xbox 360 igår, som jag fick med xbox live till, samt en LAN kabel, ena ändan ska ju in bak i xboxen, dummare än så är jag inte, men den andra ändan? vart fan ska den? Redigerad 28 maj, 2008 av guardian Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Något jag tänkt på länge, är varför hårdrockare förknippas eller är satanister. varför är det så? det ska vara 666 hit, upp och ner vända kors dit. jag vet många låtar handlar om just djävulen och sån smörja, men VARFÖR!? För att provocera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 För att provocera. Är det? trodde det var som med präster, ska man klä sig i deras brudmagnetrockar, måste man vara kristen, fast det här åt andra hållet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 EDIT: en till snabb fråga, köpte Xbox 360 igår, som jag fick med xbox live till, samt en LAN kabel, ena ändan ska ju in bak i xboxen, dummare än så är jag inte, men den andra ändan? vart fan ska den? Den ska in på samma ställe som din dators LAN-sladd går till; förslagsvis en router. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Kanske bara är jag som är stollig men hur gör man egentligen för att söka efter bara mina posts i en specifik topic? T.ex alla posts jag har skrivit i fotografi-tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Kanske bara är jag som är stollig men hur gör man egentligen för att söka efter bara mina posts i en specifik topic? T.ex alla posts jag har skrivit i fotografi-tråden. Det går inte. Men om du skriver "Lajnux" i rutan som är längst ner till vänster på sidan så får du fram alla poster där folk har quotat dig eller skrivit till exempel "Snygga bilder, Lajnux!". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Kanske bara är jag som är stollig men hur gör man egentligen för att söka efter bara mina posts i en specifik topic? T.ex alla posts jag har skrivit i fotografi-tråden.Du kan ju söka på så många ord i trådtiteln som det bara går och välja "search titles only" och "show results as posts" och sedan "filter by member name" skriver du i ditt eget namn. Fungerar nog inte super men kanske värt att testa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Kanske bara är jag som är stollig men hur gör man egentligen för att söka efter bara mina posts i en specifik topic? T.ex alla posts jag har skrivit i fotografi-tråden. Du klickar bara på replies (höger om trådnamnet) där kommer en lista med alla eprson som skrivit i en tråd och hur många inlägg. En fråga: är det tillåtet att operera in stora fötter eller simhud och sedan tävla i simning? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Du klickar bara på replies (höger om trådnamnet) där kommer en lista med alla eprson som skrivit i en tråd och hur många inlägg.Du uppfattade frågan lite fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Något jag tänkt på länge, är varför hårdrockare förknippas eller är satanister. varför är det så? det ska vara 666 hit, upp och ner vända kors dit. jag vet många låtar handlar om just djävulen och sån smörja, men VARFÖR!? En förklaring kan vara att hårdrock och heavy metal är rebellisk musik. Och om man verkligen vill provocera och gå emot mängden så ska man låtsas vara lite satanistisk av sig. Det är faktiskt rätt kul när folk kallar en för satanist för att man spelar Shout At The Devil på högsta volym. Men inte fan är jag satanist för att jag gillar den låten. Just i detta fallet handlar den låten om att alla har sin lilla egen "djävul" som man måste stå upp mot. För en tonårstjej så kanske djävulen är mamman som säger att hon klär sig för slampigt. För en elev kanske djävulen är läraren som hotar en med IG. Man måste läsa mellan raderna ibland också. Och så är ju satan lite tuff också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Något jag tänkt på länge, är varför hårdrockare förknippas eller är satanister. varför är det så? det ska vara 666 hit, upp och ner vända kors dit. jag vet många låtar handlar om just djävulen och sån smörja, men VARFÖR!? Jag skulle snarare fråga frågan, varför förknippas satanister med hårdrockare. Nu-age satanister är ändå folk som tror på att människor är "gud" rather than satan. Djävulsdyrkare däremot. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Måste man se Lock, Stock and Two Smoking Barrels för att förstå Snatch? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Måste man se Lock, Stock and Two Smoking Barrels för att förstå Snatch? Nope, de är två separata filmer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Nope, de är två separata filmer. Fantastiskt. Då slänger jag in Snatch i spelaren vid första bästa lediga stund. Tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Fantastiskt. Då slänger jag in Snatch i spelaren vid första bästa lediga stund. Tack. Den är jävligt bra ska du veta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag skulle föredra att se Lock Stock först ändå, just för att den är äldre. Känns mer logiskt att se dem i den ordningen. Vilket fall så måste du se båda! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts