mr_tobbe Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Vad menar folk när de sett något och säger "Det är <namn> i ett nötskal"? Vad menar man egentligen med "i ett nötskal"? Det är typiskt <namn>. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Jag har förgäves försökt med olika html-koder för att få det så som det ser ut på bilden (se nedan). alltså rader och kolumner till höger, vänster uppe och i mitten. jag har sätt flera hemsidor som har gjort likadant (t.ex gtasajten) men jag lyckas inte . någon som kan lägga in en html-kod i tråden så vore jag jätte tacksam! edit: nehe, nu går det inte att lägga in en bild i min post men jag menar så som gtasajten ser ut eller t.ex clanhost. Redigerad 14 augusti, 2006 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag har förgäves försökt med olika html-koder för att få det så som det ser ut på bilden (se nedan). alltså rader och kolumner till höger, vänster uppe och i mitten. jag har sätt flera hemsidor som har gjort likadant (t.ex gtasajten) men jag lyckas inte . någon som kan lägga in en html-kod i tråden så vore jag jätte tacksam! edit: nehe, nu går det inte att lägga in en bild i min post men jag menar så som gtasajten ser ut eller t.ex clanhost. Läs på: css layout. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Är det sant att man inte kan handla MP3-spelare efter årsskiftet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Är det sant att man inte kan handla MP3-spelare efter årsskiftet? Kan jag inte tänka mig, vad har du fått det ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Är det sant att man inte kan handla MP3-spelare efter årsskiftet? Nope. Du får gärna ge källa. Däremot kommer dom säkert höja den helt värdelösa skatten på lagringsmedia ännu mer om Pontén får som han vill, därför blir det säkert dyrare men förbud - nä. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Haha... min såkallade källa är min bror. Han nämde det i bilen en gång. Jag får slå honom sen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Haha... min såkallade källa är min bror. Han nämde det i bilen en gång. Jag får slå honom sen! Det måste han ha fått om bakfoten. Fråga honom om det var kasettersättningen han menade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Hur bränner man DVD skivor om man bara har en DVD läsare/brännare? Ska man ha något specielt program då som kan lägga över allt på datorn undertiden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Hur bränner man DVD skivor om man bara har en DVD läsare/brännare? Ska man ha något specielt program då som kan lägga över allt på datorn undertiden? Du bränna DVD- skivan till en imagefil, mounta imagefilen, sätta i en tom DVD- skiva och bränna imagefilen till DVD- skivan. Redigerad 14 augusti, 2006 av Siana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Är det sant att man inte kan handla MP3-spelare efter årsskiftet? Har oxå hört det där, men jag betvivlar att det kommer att ske. Även om det skulle bli ett förbud så kan man med lätthet köpa en i Danmark eller Tyskland. (hmm, oj vad synd att man bor i Skåne, det är ju så lång till Danmark och Tyskland... ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Har oxå hört det där, men jag betvivlar att det kommer att ske. Även om det skulle bli ett förbud så kan man med lätthet köpa en i Danmark eller Tyskland. (hmm, oj vad synd att man bor i Skåne, det är ju så lång till Danmark och Tyskland... ) *Väntar på spydig kommentar* Ärrtvå: Vad är det här kasettersättning då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Ärrtvå: Vad är det här kasettersättning då? Att på alla tomma skivor, hårddiskar, flashminnen osv, allt lagringsmedia tar Copyswede en andel av dina pengar. Även om du använder skivorna till att bränna semesterbilder får du betala. Helt sjukt också eftersom det är helt lagligt att kopiera musik till sin närmaste vänkrets. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Vad betyder ching chong? Varför blir man röd i ansiktet efter att man har sprungit, egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Vad betyder ching chong? Ching Chong är ett thailändskt slang ord för urinera. Ja, det är det faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Varför blir man röd i ansiktet efter att man har sprungit, egentligen? Hjärtat pumpar ut mer blod till kroppen för att du ska få mer syre, det röda är alltså blod. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Hjärtat pumpar ut mer blod till kroppen för att du ska få mer syre, det röda är alltså blod. Samma när man rodnar då? Hur var det med sovandet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Hjärtat pumpar ut mer blod till kroppen för att du ska få mer syre, det röda är alltså blod. Jodå, men varför just i ansiktet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag kan försöka svara på denna. Siana ska ju ändån sova så... Är det inte så att huden är mycket tunnare i huvvet? Så då ser man blodet lättare? Ni får slå mig om jag har fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Jag kan försöka svara på denna. Siana ska ju ändån sova så... Är det inte så att huden är mycket tunnare i huvvet? Så då ser man blodet lättare? Ni får slå mig om jag har fel. Jag tror inte det är så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts