Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Jag har förgäves försökt med olika html-koder för att få det så som det ser ut på bilden (se nedan). alltså rader och kolumner till höger, vänster uppe och i mitten. jag har sätt flera hemsidor som har gjort likadant (t.ex gtasajten) men jag lyckas inte :D . någon som kan lägga in en html-kod i tråden så vore jag jätte tacksam!

edit: nehe, nu går det inte att lägga in en bild i min post men jag menar så som gtasajten ser ut eller t.ex clanhost.

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har förgäves försökt med olika html-koder för att få det så som det ser ut på bilden (se nedan). alltså rader och kolumner till höger, vänster uppe och i mitten. jag har sätt flera hemsidor som har gjort likadant (t.ex gtasajten) men jag lyckas inte :D . någon som kan lägga in en html-kod i tråden så vore jag jätte tacksam!

edit: nehe, nu går det inte att lägga in en bild i min post men jag menar så som gtasajten ser ut eller t.ex clanhost.

Läs på: css layout.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det sant att man inte kan handla MP3-spelare efter årsskiftet? :huh:

Nope. Du får gärna ge källa.

Däremot kommer dom säkert höja den helt värdelösa skatten på lagringsmedia ännu mer om Pontén får som han vill, därför blir det säkert dyrare men förbud - nä.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur bränner man DVD skivor om man bara har en DVD läsare/brännare?:huh:

Ska man ha något specielt program då som kan lägga över allt på datorn undertiden?

Du bränna DVD- skivan till en imagefil, mounta imagefilen, sätta i en tom DVD- skiva och bränna imagefilen till DVD- skivan. -_-

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det sant att man inte kan handla MP3-spelare efter årsskiftet? :huh:

Har oxå hört det där, men jag betvivlar att det kommer att ske.

Även om det skulle bli ett förbud så kan man med lätthet köpa en i Danmark eller Tyskland.

(hmm, oj vad synd att man bor i Skåne, det är ju så lång till Danmark och Tyskland... -_- )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har oxå hört det där, men jag betvivlar att det kommer att ske.

Även om det skulle bli ett förbud så kan man med lätthet köpa en i Danmark eller Tyskland.

(hmm, oj vad synd att man bor i Skåne, det är ju så lång till Danmark och Tyskland... -_- )

*Väntar på spydig kommentar*

Ärrtvå: Vad är det här kasettersättning då? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärrtvå: Vad är det här kasettersättning då? :huh:

Att på alla tomma skivor, hårddiskar, flashminnen osv, allt lagringsmedia tar Copyswede en andel av dina pengar. Även om du använder skivorna till att bränna semesterbilder får du betala. Helt sjukt också eftersom det är helt lagligt att kopiera musik till sin närmaste vänkrets.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...