Eudoros Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Hur skulle ni översätta "Go get me a glass of water"? Jag sitter och tvekar mellan två alternativ och kan inte bestämma mig för vilket som är vanligare och google är inte till någon hjälp. Gå och hämta mig ett glas vatten. The songs we're singin'. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Gå och hämta mig ett glas vatten. Damn right! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Suck. Ja, jag tror det handlar om geografiska skillnader det här.. Nåväl, jag tror inte man missförstår någon version iaf. Thanks for all the joy they're bringing. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Vad är "loungeforumet" som KalleR pratade om i Mindoria tråden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Vad är "loungeforumet" som KalleR pratade om i Mindoria tråden? Skulle tro att det finns goda chanser för ett loungeforum eller liknande, på lång sikt vill säga. Om någon gör ett förslag/mindre utredning åt mig, glöm inte att ta med eventuella negativa bieffekter - något som alla glömmer trots att det är det viktigaste. En forumsdel för mindre seriösa trådar.. Typ lite lekar och annat trevligt Redigerad 24 maj, 2008 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 En forumsdel för mindre seriösa trådar.. Typ lite lekar och annat trevligt Det vore roligt! Har alltid velat ha forumlekar på GTAsajten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Typ hur lång har du kommit i din utredning Umberto? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Om man blir bannad från forumet för att man är för ung för att vistas här, får man då skapa ett nytt konto när man har åldern inne och slippa att bli bannad igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Om man blir bannad från forumet för att man är för ung för att vistas här, får man då skapa ett nytt konto när man har åldern inne och slippa att bli bannad igen? Mjo, varför skulle inte det gå? Är man gamal nog så är det väl klart att man kan få skapa ett konto. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Om man blir bannad från forumet för att man är för ung för att vistas här, får man då skapa ett nytt konto när man har åldern inne och slippa att bli bannad igen? Folk som är för unga blir oftast bannade till året eller dagen dom fyller 13. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Typ hur lång har du kommit i din utredning Umberto? Jag har samlat lite fakta men det är allt, förhoppningsvis blir den klar under nästa vecka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag har samlat lite fakta men det är allt, förhoppningsvis blir den klar under nästa vecka. "Who can live without it" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Om jag ska skicka en t-shirt från Göteborg till Borgholm, vad bör jag tänka på? Kostar det extra? Vart kan jag få tag på ett sånt fiffigt kartongkuvert som rymmer t.ex. en bok? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Om jag ska skicka en t-shirt från Göteborg till Borgholm, vad bör jag tänka på? Kostar det extra? Vart kan jag få tag på ett sånt fiffigt kartongkuvert som rymmer t.ex. en bok? Ja, först och främst skall du tänka på att du har en adress, helst rätt en, oxå. Skriver du ingen adress så kommer det tillbaka till dig, om du nu skrivit avsändare. Har du inte det vet jag inte vad som händer. Kanske blir en julklapp på postens årliga julfest? Ju tyngre ju högre porto, men en t-tröja väger inte så mycket så jag skulle gissa på 22:- (250g) om du skickar det som brev. Och det kan du, upp till 2 kg, sen blir det paket. Tabell finns Här vad gäller kuverten, så menar du sådana där vadderade va? De finns oxå din lokala post/affär. Finns med porto inkl. Så du slipper frimärken. Bara att köpa ett sådant. var noga med att skriva avsändare så att det kan skickas tillbaka vid nått ev. fel. Du kan även skicka rek. men då till komemr det 50:-, och det är ganska onödigt, posten kommer fram till 99.99% ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Finns det något sätt att ta printscreens från en HDMI-källa? Jag skulle tycka det var schysst att ta screenshots från PS3, går det att köpa till nån form av grafikkort till en dator som kan ta bilder och gärna video med ljud från valfri HDMI-källa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Finns det något slags marknadspris på elfenben? Någon som vet hur mycket det ligger på i så fall? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Finns det något slags marknadspris på elfenben? Någon som vet hur mycket det ligger på i så fall? Jag vet att om man skjuter en elefant och säljer elfenbenet så får du typ 20-30kr kilot. Marknadspriset ligger sen på typ 100 gånger det priset. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Hur i helvete bär man sig åt för att bränna en vanlig .avi-fil som en DVD-läsaren kan läsa?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Finns det något slags marknadspris på elfenben? Någon som vet hur mycket det ligger på i så fall? Nykommen från Afrika? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Hur i helvete bär man sig åt för att bränna en vanlig .avi-fil som en DVD-läsaren kan läsa?! Släng in den i Adobe Premier och välj export to DVD. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts