Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Han har ett väldigt hetsigt temperament, förra gången jag hamnade i en dispyt med honom blev min flickvän väldigt förtvivlad vilket jag absoult inte tänker utsätta henne för igen... det är bara tre veckor kvar i skolan med honom så jag tänker rolla' on the low-low.

Låter ju faktiskt intressant...

Ahaja :P Annars brukar det vara den bästa metoden med sånna där hackeräckel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur pass farligt är det att överdosera värktabletter? Om vi säger att man tar max antal tabletter som man får göra under en och samma tidpunkt, sedan maxar man tabletterna igen fast lite för tidigt än vad som står på paketet?

Maxintaget på ett dygn med ipren är 3 tabletter, jag har tagit två stycken sedan 17-tiden igårkväll och jag har på känn att jag inte kommer klara mig på en tablett fram till 17 idag. Så hur pass farligt är det om jag drar i mig två till fram till 17 nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur pass farligt är det att överdosera värktabletter? Om vi säger att man tar max antal tabletter som man får göra under en och samma tidpunkt, sedan maxar man tabletterna igen fast lite för tidigt än vad som står på paketet?

Maxintaget på ett dygn med ipren är 3 tabletter, jag har tagit två stycken sedan 17-tiden igårkväll och jag har på känn att jag inte kommer klara mig på en tablett fram till 17 idag. Så hur pass farligt är det om jag drar i mig två till fram till 17 nu?

Du kommer dö :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Solen står väl still, "allt" kretsar väl runt solen?

Ja det vet nog alla!

Men kebab undrar vart det ser ut som att skolen "går".

Det var därför skg skrev orka dryga i min första post om detta ämne.

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kommer dö :/

Det vet jag väl självklart att jag inte kommer göra, jag tänkte mer på vad gränsen står för.

Jävla skitfakta jag hittar. "Stora doser är farligt." Men hur stora? Jag vill veta hur mycket jag ska trycka i mig för att bli skadad! :P

Äsch jag hittade, av ibuprofen får man bara magsår som mest. Det kan jag leva med.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har Comviq finns det nått sätt att blocka nummer så den personen kan varken skicka sms mms eller ringa mig? För ja vill blocka ett nummer.

Har comviq och har ringt kundtjänst och frågat det förut, det går att spärra alla inkommande samtal men inte samtal från ett eller flera utvalda nummer.

Med vissa abonnenter går det att spärra nummer om man gör en polisanmälan.

så det verkar inte gå, förutom om det finns nått program till din mobil som kan göra det.. Om du inte känner för att göra en polisanmälan alltså

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tycker Umberto om EMU

Jag är mycket positiv till EMU och alla andra strävanden att ena/integrera Europa.

Jag är pro-europé och federalist och hoppas på att få se United States of Europe under min livstid.

Vad tycker The Dude om marxism? Ärligt.

---

Hur skulle ni översätta "Go get me a glass of water"?

Jag sitter och tvekar mellan två alternativ och kan inte bestämma mig för vilket som är vanligare och google är inte till någon hjälp. :rolleyes:

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är mycket positiv till EMU och alla andra strävanden att ena/integrera Europa.

Jag är pro-europé och federalist och hoppas på att få se United States of Europe under min livstid.

Vad tycker The Dude om marxism? Ärligt.

---

Hur skulle ni översätta "Go get me a glass of water"?

Jag sitter och tvekar mellan två alternativ och kan inte bestämma mig för vilket som är vanligare och google är inte till någon hjälp. :rolleyes:

(Gå och) Hämta ett glas vatten åt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...