Reve Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Han har ett väldigt hetsigt temperament, förra gången jag hamnade i en dispyt med honom blev min flickvän väldigt förtvivlad vilket jag absoult inte tänker utsätta henne för igen... det är bara tre veckor kvar i skolan med honom så jag tänker rolla' on the low-low. Låter ju faktiskt intressant... Ahaja Annars brukar det vara den bästa metoden med sånna där hackeräckel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Hur pass farligt är det att överdosera värktabletter? Om vi säger att man tar max antal tabletter som man får göra under en och samma tidpunkt, sedan maxar man tabletterna igen fast lite för tidigt än vad som står på paketet? Maxintaget på ett dygn med ipren är 3 tabletter, jag har tagit två stycken sedan 17-tiden igårkväll och jag har på känn att jag inte kommer klara mig på en tablett fram till 17 idag. Så hur pass farligt är det om jag drar i mig två till fram till 17 nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Hur pass farligt är det att överdosera värktabletter? Om vi säger att man tar max antal tabletter som man får göra under en och samma tidpunkt, sedan maxar man tabletterna igen fast lite för tidigt än vad som står på paketet? Maxintaget på ett dygn med ipren är 3 tabletter, jag har tagit två stycken sedan 17-tiden igårkväll och jag har på känn att jag inte kommer klara mig på en tablett fram till 17 idag. Så hur pass farligt är det om jag drar i mig två till fram till 17 nu? Du kommer dö :/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Jag känner mig lite vilsen. Solen står väl still, "allt" kretsar väl runt solen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 (redigerad) Solen står väl still, "allt" kretsar väl runt solen? Ja det vet nog alla! Men kebab undrar vart det ser ut som att skolen "går". Det var därför skg skrev orka dryga i min första post om detta ämne. Redigerad 23 maj, 2008 av kobbe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 (redigerad) Vilket är för närvarande världens *största forum. *Om vi nu ser till medlemmarna och inte storleken på själva forumet. Redigerad 23 maj, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Vilket är för närvarande världens *största forum. *Om vi nu ser till medlemmarna och inte storleken på själva forumet. Hittade det här vid en snabb googling. Gaia Onlines forum, verkar det som! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Hittade det här vid en snabb googling. Gaia Onlines forum, verkar det som! Största svenska forumet: Flashback GTASajten är på 16:e plats Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 (redigerad) Du kommer dö :/ Det vet jag väl självklart att jag inte kommer göra, jag tänkte mer på vad gränsen står för. Jävla skitfakta jag hittar. "Stora doser är farligt." Men hur stora? Jag vill veta hur mycket jag ska trycka i mig för att bli skadad! Äsch jag hittade, av ibuprofen får man bara magsår som mest. Det kan jag leva med. Redigerad 23 maj, 2008 av eXotic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Hittade det här vid en snabb googling. Gaia Onlines forum, verkar det som! där ser man. jag trodde WoW forumet skulle vart med 10 i topp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Jag har Comviq finns det nått sätt att blocka nummer så den personen kan varken skicka sms mms eller ringa mig? För ja vill blocka ett nummer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 (redigerad) Bästa Snes emulatorn? Den ska såklart vara gratis och helst ingen som kommer med ett gäng virus ; ) Me want mega man! Redigerad 23 maj, 2008 av Troxie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Jag har Comviq finns det nått sätt att blocka nummer så den personen kan varken skicka sms mms eller ringa mig? För ja vill blocka ett nummer. Har comviq och har ringt kundtjänst och frågat det förut, det går att spärra alla inkommande samtal men inte samtal från ett eller flera utvalda nummer. Med vissa abonnenter går det att spärra nummer om man gör en polisanmälan. så det verkar inte gå, förutom om det finns nått program till din mobil som kan göra det.. Om du inte känner för att göra en polisanmälan alltså Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Ne vill inte göra en Polisanmälan. Aja tack iaf för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Vad tycker Umberto om EMU Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Vad tycker Umberto om EMU Jag är mycket positiv till EMU och alla andra strävanden att ena/integrera Europa. Jag är pro-europé och federalist och hoppas på att få se United States of Europe under min livstid. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Vad tycker The Dude om marxism? Ärligt. --- Hur skulle ni översätta "Go get me a glass of water"? Jag sitter och tvekar mellan två alternativ och kan inte bestämma mig för vilket som är vanligare och google är inte till någon hjälp. Redigerad 24 maj, 2008 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Hämta ett glas vatten åt mig. Redigerad 24 maj, 2008 av Godfather Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag är mycket positiv till EMU och alla andra strävanden att ena/integrera Europa. Jag är pro-europé och federalist och hoppas på att få se United States of Europe under min livstid. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Vad tycker The Dude om marxism? Ärligt. --- Hur skulle ni översätta "Go get me a glass of water"? Jag sitter och tvekar mellan två alternativ och kan inte bestämma mig för vilket som är vanligare och google är inte till någon hjälp. (Gå och) Hämta ett glas vatten åt mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Hämta ett glas vatten åt mig.(Gå och) Hämta ett glas vatten åt mig. Thank you for the music. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Jag skulle säga "Hämta mig ett glas vatten". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts