Jazz Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) Är det inte så att han fryst din Msn bara? Om du kan så räcker det med att du stänger av hans dator så blir din msn "Unfreezad" Jo, precis... efter lite efterforskningar har jag kommitfram till att han har använt ett program som jag inte vet vad det heter (en annan polare har blivit utsatt för detta och jag minns när han 'skröt' om detta) och med hjälp av det antagligen "loggat in" på med min adress plus felaktigt lösenord X gånger vilket har resulterat i en utelåsning... IceCold Reloaded kallas det visst. Kan inte stänga av hans dator. Redigerad 21 maj, 2008 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Jo, precis... efter lite efterforskningar har jag kommitfram till att han har använt ett program som jag inte vet vad det heter (en annan polare har blivit utsatt för detta och jag minns när han 'skröt' om detta) och med hjälp av det antagligen "loggat in" på med min adress plus felaktigt lösenord X gånger vilket har resulterat i en utelåsning... IceCold Reloaded kallas det visst. Kan inte stänga av hans dator. Varför kan du inte stänga av den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Varför kan du inte stänga av den? För att han inte sitter i knä på sin kompis skulle jag gissa på. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Varför kan tuggumin ha laxerande effekt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Varför kan tuggumin ha laxerande effekt? Nått ämne i tuggumit som har den effekten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Varför kan tuggumin ha laxerande effekt? Sorbitol som används i sockerfria tuggummin. Jag måste ju vara världsmästare på googlande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Mumsade i mig en hel tuggummipåse med Extra Sugarfree Honey Lemon samtidigt, och tuggade typ 20+ minuter en gång.. Magen lät konstigt, fick dock ingen laxerande effekt... Den enda skillnaden var att det luktade tuggummi när jag pissade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 men solen går alltid "upp" på samma ställe dvs söder. Tror han menar exakt samma position, inte söder alltså utan exakta kordinater eller hur man nu säger det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Vad blir klockan i Sverige om man säger att den är t.ex. 20.00 UMT ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Vad blir klockan i Sverige om man säger att den är t.ex. 20.00 UMT ? UMT verkar vara samma som GMT, då är 20.00 UMT = 21.00 GMT+1 (Sweeeeden) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 UMT verkar vara samma som GMT, då är 20.00 UMT = 21.00 GMT+1 (Sweeeeden) Okej, men eftersom det är sommartid borde det vara +2 ? wiki: Central European Time (UTC+1) Central European Summer Time (UTC+2) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Har fått tillbaka det nu men det känns väldigt osäkert, hur sparar man sin kontaktlista? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Har fått tillbaka det nu men det känns väldigt osäkert, hur sparar man sin kontaktlista? Kontakter -> Importera snabbmeddelandekontakter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Okej, men eftersom det är sommartid borde det vara +2 ? wiki: Central European Time (UTC+1) Central European Summer Time (UTC+2) hmm.. Nop (?) för att GMT tiden flyttas även 1+ när sommartiden kommer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 hmm.. Nop (?) för att GMT tiden flyttas även 1+ när sommartiden kommer. Tvärtom, GMT bryr sig inte om sommar/vinter-tid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Någon som lärt sig uttala Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch utantill än? Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu WiKi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 För att han inte sitter i knä på sin kompis skulle jag gissa på. Svårt att gå hem till honom och be/tvinga honom att fixa det då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Har fått tillbaka det nu men det känns väldigt osäkert, hur sparar man sin kontaktlista? Då är det ju uppbäddat för hämnd då? Rekommenderar lite hårdare tag med en poisonivy för att sedan sprida all information i skolan och på Internet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 (redigerad) Svårt att gå hem till honom och be/tvinga honom att fixa det då? Han har ett väldigt hetsigt temperament, förra gången jag hamnade i en dispyt med honom blev min flickvän väldigt förtvivlad vilket jag absoult inte tänker utsätta henne för igen... det är bara tre veckor kvar i skolan med honom så jag tänker rolla' on the low-low. Då är det ju uppbäddat för hämnd då? Rekommenderar lite hårdare tag med en poisonivy för att sedan sprida all information i skolan och på Internet. Låter ju faktiskt intressant... Redigerad 22 maj, 2008 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 (redigerad) hmm.. Nop (?) för att GMT tiden flyttas även 1+ när sommartiden kommer. Tvärtom, GMT bryr sig inte om sommar/vinter-tid. Okej, nu är fallet att det är en sändning kl. 18.50 GMT och då blir det 19.50 för mig, ok? Skitsamma, jag hinner ändå. Redigerad 22 maj, 2008 av Saleen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts