kicken Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 (redigerad) Är det den walesiska staden? Ja Redigerad 20 maj, 2008 av kicken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Någon som lärt sig uttala Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch utantill än? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Nu tar ja denna fråga här för denna fråga tycker ja är för liten för en egen tråd. Nu äre så att jag ska spela in en film från ett spel och ja undrar vilket "Record Source" jag ska köra på. Jag körde på Stero Mix och ljudet lät för jävligt. Så här är en bild på vilken Record Source jag ska ha: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Solen går alltid upp från söder, den går aldrig "upp" på samma sida tror jag då jorden hela tiden svänger sig runt solen, går upp gör den aldrig då jorden bara svänger sig så får inte den ena sidan solen mot sig. Att man säger den går upp är för när du vaknar stiger solen för oss, men egentligen så svänger sig bara jorden, för solen är hela tiden samma position, hoppas du fattar men solen går alltid "upp" på samma ställe dvs söder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Någon som kan förklara kaos-teori lite kortfattat sådär? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Någon som kan förklara kaos-teori lite kortfattat sådär? Kaosforskning, kaologi, populärt namn för matematisk forskning om ickelinjära, dynamiska eller komplexa system. Namnet relaterar till studiet av kaotiska system, system där små skillnader i starttillstånd leder till stora oförutsägbara skillnader i sluttillstånd ("Fjärilseffekten"). Även matematiskt helt deterministiska kaotiska system kan producera oförutsägbarhet. Katastrofteori, vilken studerar när plötsliga förändringar inträffar, inkluderas ofta. Andra aspekter av området som studeras är självorganisation och mönsterbildning, hur system som startar i enkla eller slumpmässiga tillstånd producerar regelbundna eller komplexa beteenden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Jag kan också surfa wikipedia, ville ha en second opinion. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) Någon frågade i nån tråd vilka rättigheter man har vad gäller reklam. Har för mig att snubben skulle byta in X antal xbox spel och reklamen sa inte om det gällde alla eller ej. Vilket det gör om de inte specifiserar. Nu skall jag visa er vad som gäller ang. luddig reklam. Så här skriver GAME i sitt reklam e-mail som skickades ut i dagarna: I LEGO Indiana Jones: *Blablabla* Boka nu och få en nyckelring på köpet Boka LEGO Indiana Jones så får du en nyckelring på köpet! Förhandsboka LEGO Indiana Jones nu! Release 6 juni Teamet på GAME.se De menar givetvis, boka och KÖP spelet, så får du en nyckelring. Men det framgår inte, det står, BOKA och få en nyckelring. Man har alltså rätt att gå in i en GAME butik, boka spelet, få nyckelringen, och avboka spelet. De kan inte säga nått, och de är skyldiga att lämna ut nyckelringen, annars är det falsk marknadsföring. Så alla som vill ha nyckelringar, passa på att gå in till GAME och boka spelet... Redigerad 21 maj, 2008 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Någon som lärt sig uttala Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch utantill än? [youtube-old]JNN3Cpnur1k[/youtube-old] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) men solen går alltid "upp" på samma ställe dvs söder. Solen "går upp" i öst inte syd. Redigerad 21 maj, 2008 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Finns säkert flera, men jag minns en blogg där en kille postade massa outfits och skrev om kläderna han hade på sig (en slags modéblogg alltså, men inte så djup). Någon som vet vilken jag snackar om, eller någon liknande? Är sugen på att köpa kläder, men jag behöver tips. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Solen "går upp" i öst inte syd. hade ingen aning vart den gick upp men den jag quotade skrev söder så då skrev jag det. Men skäms på mig ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 [youtube-old]JNN3Cpnur1k[/youtube-old] [youtube-old]JNN3Cpnur1k[/youtube-old] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Hur lägger man in spel som man laddat ner från t.ex mobile9 på en Sony Ericsson W610I/W810I? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) P-C: videon verkar visste inte gå att lägga till i en post sådär.. Eller vad var det du menade? Hur lägger man in spel som man laddat ner från t.ex mobile9 på en Sony Ericsson W610I/W810I? Är mobile9 en hemsida alltså? Vad är det för filändelse på filen du laddade ner? Edit: eXotic skrev precis det som jag hade tänkt komma till. Redigerad 21 maj, 2008 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Hur lägger man in spel som man laddat ner från t.ex mobile9 på en Sony Ericsson W610I/W810I? I de flesta andra så lägger man spelen i mappen Annat/Other eller vad din mapp kan tänkas heta. Sedan installerar man spelen via mobilen, går alltså in i mappen Annat/Other med mobilen och trycker på filen så ska spelet installeras. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 (redigerad) I de flesta andra så lägger man spelen i mappen Annat/Other eller vad din mapp kan tänkas heta. Sedan installerar man spelen via mobilen, går alltså in i mappen Annat/Other med mobilen och trycker på filen så ska spelet installeras. Tack för hjälpen, fick till det nu EDIT: Hur skriver man "Vi ska äta middag" på franska? Redigerad 21 maj, 2008 av Illousion Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Tack för hjälpen, fick till det nu EDIT: Hur skriver man "Vi ska äta middag" på franska? Nous allons mangont le dîner. Är lite osäker på mangONT, men då det är futurum så ska det se ut så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Suck, en kille i min klass har genom att endast få reda på min MSN-adress spärrat/tagit sig in på kontot då det står att jag har fel lösenord... Hur har han gått tillväga? Är han inloggad och kan chattarunt eller har han bara spärrat det? Kan jag fixa det utan att kontakta kundtjänst? Kan kundtjänst fixa det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Suck, en kille i min klass har genom att endast få reda på min MSN-adress spärrat/tagit sig in på kontot då det står att jag har fel lösenord... Hur har han gått tillväga? Är han inloggad och kan chattarunt eller har han bara spärrat det? Kan jag fixa det utan att kontakta kundtjänst? Kan kundtjänst fixa det? Är det inte så att han fryst din Msn bara? Om du kan så räcker det med att du stänger av hans dator så blir din msn "Unfreezad" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts