Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

KOm att tänka på en sak. går det att spela XboX 360 spel i en vanlig Xbox? eller tvärt om? eller kommer det upp massa onda error rutor?

Du kan spela Xbox-spel i en Xbox 360 om du har en hårddisk, men du kan inte spela Xbox 360-spel i en Xbox.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menar man med att man inte tar forumet seriöst? Varför tar man inte forumet seriöst? Vad menas med "seriöst"? Varför bör man inte ta forumet seriöst?

För att om en ens fysiskt sociala liv saknar form och struktur så måste man hålla det icke-fysiska (läs: internets) nätverket strukturerat och detta görs bäst genom att vara seriös.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig spelat WoW, men hur kommer det sig att grafiken är så fulsnygg? Texturerna är fantastiskt läckra på vissa grejer, men jag har då aldrig sett en karaktär med bra polygonmodellering? Kort sagt, varför är texturerna så snygga medan polygonerna är kantigare än Crash Bandocoot till PSX?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig spelat WoW, men hur kommer det sig att grafiken är så fulsnygg? Texturerna är fantastiskt läckra på vissa grejer, men jag har då aldrig sett en karaktär med bra polygonmodellering? Kort sagt, varför är texturerna så snygga medan polygonerna är kantigare än Crash Bandocoot till PSX?

För dom ska kunna tjäna pengar på folk med dåliga datorer också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AA är mer krävande än texturer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MS Håller med till 100%!-fråga. Jag har ett dokument med sidhuvud och sidfot, med sidnummer och så. Men jag vill inte ha med sidfoten/huvudet i försättsbladet eller innehållsförteckningen; hur göra för att ta bort den från de två första sidorna?

Jag lyckades aldrig med det. :confused: Fick köra försättsbladet och innehållsförteckningen i ett separat dokument och sedan resultat, diskussion och allt det andra (ifall vi pratar rapportskrivning) i ett andra dokument. Sen mailade jag båda till min lärare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...