VickeX Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 KOm att tänka på en sak. går det att spela XboX 360 spel i en vanlig Xbox? eller tvärt om? eller kommer det upp massa onda error rutor? Du kan spela Xbox-spel i en Xbox 360 om du har en hårddisk, men du kan inte spela Xbox 360-spel i en Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Någon som snabbt skulle kunna förklara beslutprocessen när en ledmot lämnar in en motion i riksdagen utifrån begrepp som: kammare, utskott, motion, votering... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Någon som snabbt skulle kunna förklara beslutprocessen när en ledmot lämnar in en motion i riksdagen utifrån begrepp som: kammare, utskott, motion, votering... Nej, vi gör inte dina läxor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Nej, vi gör inte dina läxor. Finns ju en läxhjälp tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Är det verkligen Dj Alligator som har gjort den här remixen? Har sett den under så många namn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Är det verkligen Dj Alligator som har gjort den här remixen? Har sett den under så många namn. Nja, det tvivlar jag ganska starkt på faktiskt. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Vad menar man med att man inte tar forumet seriöst? Varför tar man inte forumet seriöst? Vad menas med "seriöst"? Varför bör man inte ta forumet seriöst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Vad menar man med att man inte tar forumet seriöst? Varför tar man inte forumet seriöst? Vad menas med "seriöst"? Varför bör man inte ta forumet seriöst? Det beror väl på hur olika individer definerar "Seriöst". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Vad menar man med att man inte tar forumet seriöst? Varför tar man inte forumet seriöst? Vad menas med "seriöst"? Varför bör man inte ta forumet seriöst? För att om en ens fysiskt sociala liv saknar form och struktur så måste man hålla det icke-fysiska (läs: internets) nätverket strukturerat och detta görs bäst genom att vara seriös. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Vad menar man med att man inte tar forumet seriöst? Varför tar man inte forumet seriöst? Vad menas med "seriöst"? Varför bör man inte ta forumet seriöst? http://img261.imageshack.us/img261/3259/seriscu6.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Har aldrig spelat WoW, men hur kommer det sig att grafiken är så fulsnygg? Texturerna är fantastiskt läckra på vissa grejer, men jag har då aldrig sett en karaktär med bra polygonmodellering? Kort sagt, varför är texturerna så snygga medan polygonerna är kantigare än Crash Bandocoot till PSX? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Har aldrig spelat WoW, men hur kommer det sig att grafiken är så fulsnygg? Texturerna är fantastiskt läckra på vissa grejer, men jag har då aldrig sett en karaktär med bra polygonmodellering? Kort sagt, varför är texturerna så snygga medan polygonerna är kantigare än Crash Bandocoot till PSX? För dom ska kunna tjäna pengar på folk med dåliga datorer också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Har aldrig spelat WoW, men hur kommer det sig att grafiken är så fulsnygg? Texturerna är fantastiskt läckra på vissa grejer, men jag har då aldrig sett en karaktär med bra polygonmodellering? Kort sagt, varför är texturerna så snygga medan polygonerna är kantigare än Crash Bandocoot till PSX? AA är mer krävande än texturer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Vad krävs för att odla Saffran? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Fram tills idag (!) har jag trott att medlemmen Cyper hette Cyprez på forumet. Hur kan hjärnan/ögat se så fel, så länge? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Fram tills idag (!) har jag trott att medlemmen Cyper hette Cyprez på forumet. Hur kan hjärnan/ögat se så fel, så länge? Han har bytt namn.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Han har bytt namn.. Märkte det nu.. Jag lurade mig själv Namnbyten är för mycket för mig *hytta med näven i luften* Redigerad 17 maj, 2008 av felshoe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 Han har bytt namn.. Har han verkligen bytt namn? Han har ju ingen signaturgrej. Eller larvar den sig nu igen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 MS Håller med till 100%!-fråga. Jag har ett dokument med sidhuvud och sidfot, med sidnummer och så. Men jag vill inte ha med sidfoten/huvudet i försättsbladet eller innehållsförteckningen; hur göra för att ta bort den från de två första sidorna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 MS Håller med till 100%!-fråga. Jag har ett dokument med sidhuvud och sidfot, med sidnummer och så. Men jag vill inte ha med sidfoten/huvudet i försättsbladet eller innehållsförteckningen; hur göra för att ta bort den från de två första sidorna? Jag lyckades aldrig med det. Fick köra försättsbladet och innehållsförteckningen i ett separat dokument och sedan resultat, diskussion och allt det andra (ifall vi pratar rapportskrivning) i ett andra dokument. Sen mailade jag båda till min lärare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts