Linkez Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Eftersom det är ett ämne från FB så tar jag två fråga från FB: Vad gör plogbilarna på sommaren? Var är snön på sommaren? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Eftersom det är ett ämne från FB så tar jag två fråga från FB: Vad gör plogbilarna på sommaren? Var är snön på sommaren? Står i garaget och laddar upp inför vintern. På andra sidan jordklotet. Edit: Om jag bjuder en tjej på bio och vi gillar varandra, klassas det som en dejt? Redigerad 11 augusti, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Står i garaget och laddar upp inför vintern. På andra sidan jordklotet. Edit: Om jag bjuder en tjej på bio och vi gillar varandra, klassas det som en dejt? Om syftet är att ni ska gilla varandra mera är det en dejt. Edit: Eller? Redigerad 11 augusti, 2006 av L_Voll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Till vilken filmkategori kan man lägga The godfather i? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Till vilken filmkategori kan man lägga The godfather i? Thriller/Drama? Eller Dramathriller helt enkelt. Redigerad 11 augusti, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Thriller/Drama? Kanske drama... men absolut inte thriller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Kanske drama... men absolut inte thriller? Edit: Den var visst Drama/Gangster. http://www.moviebox.se/nyheter/film.asp?recID=747 Redigerad 11 augusti, 2006 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Vad heter han i Southpark som stammar och går på kryckor? Redigerad 11 augusti, 2006 av Foo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jimmy Vulmer. "G--g--guys, I j--just came up with a f--f--f--f--fant--t--tastic j--j--joke!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Varför är inte barn ett verb? Barn är ju något man gör Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Varför är inte barn ett verb? Barn är ju något man gör Du "gör" inte ett barn bokstavligt talat. Det är väl mer som en... bieffekt skulle man kunna säga... Redigerad 12 augusti, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Vad beror alla krig som just nu är i b.l.a libanon och irak på? Religon? Jag har aldrig riktigt fattat det där... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Vad beror alla krig som just nu är i b.l.a libanon och irak på? Religon? Jag har aldrig riktigt fattat det där... En nypa religion, vatten, mark.. Eller är jag helt ute och cyklar ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Varför är inte barn ett verb? Barn är ju något man gör Hmmm... "Att barn" Vad är det för någonting? Ett barn det barnet flera barn de barnen. Det är ett substantiv... man gör glass i en fabrik också. Är glass också ett verb? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Ursäkta om jag drar upp en gammal fråga som ställdes i början av tråden, men det där ang. depression: Det är en sjukdom, precis som någon nämde. Jag har faktiskt lidigt av depression en gång (jo det har jag fan). Dock behövde jag inte ta till hjälp ifrån några rakblad eller vita rum för att bota den, tiden och snälla vänner och familj hjälpte mig. Sen är det ju klart, att det ofta är 14-åriga tjejer som gör det. Mamman och pappan är skilda, dottern har ingen vidare relation och söker sig till fel vänner som är blonda, har percing i läppen och röker gräs. Det är ju inget vidare att leva detta liv och därför vill man få både uppmärksamhet och ta livet av sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Pissar man verkligen på sig om man får handen i ett glas (iskallt) vatten när man sover? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Var är snön på sommaren? Regn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) I Bob Marleys underverk No woman no cry... varför sjunger han no woman no cry där? Jag har fattat allt vad han sjunger om i verserna och det stämmer inte in så bra med det. Mahalo var e du? Redigerad 12 augusti, 2006 av rabarben Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Varför är inte barn ett verb? Barn är ju något man gör "Något man gör" är inte en så bra beskrivning på ett verb, som märkes. Testa istället att sätta "Att" framför alla ord, och se om det fungerar. Att barn. Naej. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Vad menar folk när de sett något och säger "Det är <namn> i ett nötskal"? Vad menar man egentligen med "i ett nötskal"? Redigerad 12 augusti, 2006 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts