BroDD Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 - Släcks lampan i kylskåpet helt garanterat när man stänger dörren? Nej.. den släcks lite innan dörren är stängd, har testat på 3 olika, och lampan släcks typ 2 cm innan dörren är stängd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Kan man skapa sten-ånga? Kan man skapa järn-ånga? Kan man skapa trä-ånga? Finns det plast-ånga? Finns det tyg i flytande form? Finns det tyg i gas-form? Finns Sverige? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Humm..vet inte om jag vågar fråga dett ens här.. Nåväl: Utav alla dessa CounterStrike spel som tycks finnas..vilket är det egentligen alla grabbar sitter och spelar om dagarna? Vilket ska man köpa? Vad är skillnaden mellan dom? Vad behöver man för att kunna spela? (Half Life behövdes ju tydligen för något utav dom..) Spelade det för flera år sedan, och då föll det mig inte i smaken, men funderar på att skaffa det nu. Endå. Svara nu på ett snällt sätt, utan att kalla mig n00b eller afrokrull. Annars blir jag lessen :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) BroDD: Alla tjejer som skär sig är inte goth, tro mig. Jag vet. Alla har det inte lika perfekt som dig, finns dom som tycker att jag har det bra. Då är det nog den enda anledningen. @Mahalo med jättelånga svar.. Nice. Jag svarade inte seriöst, så om nån trodde jag va seriös så vet ni nu att jag inte var det Och vadå perfekt som mig? Jag har det inte perfekt EDIT: Och IceCandy är ett afrokrull Redigerad 25 november, 2005 av BroDD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 EDIT: Och IceCandy är ett afrokrull Du har sårat mig! :'( Bara för det kommer jag kasta en förbannelse över dig! "Sim salabim, från och med nu kommer du plågas av vattkoppor och tusen könssjukdommar!" Nu blev du väll väldigt rädd? Hoho.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Uppenbaligen är mestadel av alla i Sverige blåsta då de röstar på sossarna, du gör förmodligen också det. Att gång på gång rösta på ett parti som i princip inte gör något nytt är ju ganska enkelspåringt och lätt. Och jag tycker att det är korkat att rösta höger. Är alla som inte tycker som du korkade? Har man en av värlens högsta välfärd kanske man inte ska ändra på så mycket. Jag tycker snarare att högerpolitiken är bakåtsträvande, med sänkta skatter och minskning på bidrag. Vi har olika åsikter och du kan ju inte påstå att jag och 40% av Sveriges befolkning är korkade bara för att vi har en annan politisk läggning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Humm..vet inte om jag vågar fråga dett ens här.. (:!!! Nåväl: Utav alla dessa CounterStrike spel som tycks finnas..vilket är det egentligen alla grabbar sitter och spelar om dagarna? Vilket ska man köpa? Vad är skillnaden mellan dom? Vad behöver man för att kunna spela? (Half Life behövdes ju tydligen för något utav dom..) Spelade det för flera år sedan, och då föll det mig inte i smaken, men funderar på att skaffa det nu. Endå. Svara nu på ett snällt sätt, utan att kalla mig n00b eller afrokrull. Annars blir jag lessen :'( Tja, det finns CS - Source.. Bra grafik, men rätt så tråkigt. Counter-Strike: Condition Zero ska du nog köpa, då får du 1.6 & CZ. Ska försöka fixa lite bilder. CS:S: Dock är det bättre grafik. CS:CZ: CS: 1.6 Redigerad 25 november, 2005 av pKz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Varför bär Kamikaze piloter hjälm? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Varför bär Kamikaze piloter hjälm? Utifall dom skulle "krocka", där dom INTE skulle spränga sig själv, så dom överlever? (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Varför bär Kamikaze piloter hjälm? Syrgas igenom hjälmen = Utan hjälm ingen syrgas = Blackout.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ok reta mig inte nu men... vad är Bluetooth för något? :"> (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Någon som håller reda på hur många tjejer som har reggat på gtasajtens forum? (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) 1. Har rymden allti funnits? 2. finns Gud? (:!!! så här tror jag svaren e.. 1. Ja! 2. Nej! Redigerad 25 november, 2005 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Varför finns den här tråden ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Varför finns den här tråden ? Jo det är så att denna tråd är till för saker som man kan fråga som man aldrig har frågat eller vågat att fråga. Det finns olika anledningar till att man kanske inte har frågat just den frågan. Detta är ju ett kanon tillfälle att fråga något.. Nu fick du svar på det (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Ok reta mig inte nu men... vad är Bluetooth för något?:"> (:!!! MAAHAA *reta* Nä allvarligt, en teknik för trådlös överförning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 MAAHAA *reta* (:!!! Nä allvarligt, en teknik för trådlös överförning Värt att tillägga att den även är snabbare och når mycket längre än dess föregångare infraröd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Vad betyder Aff? Är det inte typ Assyriska FF? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (:!!! Varför känner ajg mig som en idiot och skithög? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 .varför är alla tjejer bisexuella? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts