AngryAxel Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Tjena har en fråga om NHL. NHL står väl för National Hockey League(Nation Hockey League?) Nation är väl typ som land/nation eller hur jag ska förklara. Men om det menas så typ då borde väl flera lag från Sydamerika/Europa /Världen få delta i NHL? Eller gäller det endast genom Nordamerika? NU förklarade ja lite konstigt hade svårt med detta nu att försöka förklara hur ja menade. Men hoppas ni fattar hur jag menar Det är just det det är; nationellt, det är bara för nationen USA. I de nationella proven i Svenska är det bara Sverige som deltar. Motsatsen är Internationell. Men jag förstår hur du tänker, men jag minns inte vad den sortens språk-fadäser kallas just nu. Hoppas det besvarade frågan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Okej tack för ditt snabba svar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Okej tack för ditt snabba svar Nej!! Agent47!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 On topic: Varför, varför valde agent47 "Tikki" som nytt namn? Var det verkligen genomtänkt och värt sina 50 spänn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 On topic: Varför, varför valde agent47 "Tikki" som nytt namn? Var det verkligen genomtänkt och värt sina 50 spänn? Tikki låter väl trevligt? Bättre än Agent 47, inte ens Agent nummer ono, utan nummer 47. =/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 inte ens Agent nummer ono, utan nummer 47. =/ Har du inte spelat Hitman? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 On topic: Varför, varför valde agent47 "Tikki" som nytt namn? Var det verkligen genomtänkt och värt sina 50 spänn? Försöker väll tvätta bort sina "synder" från föregående namn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Har du inte spelat Hitman? Ah, just det han var ju nummer 47. Trodde det bara var ett nummer. Nåja Tikki är ändå bättre. =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Först trodde jag det stog Kicki men sen såg jag att det stog Tikki... Men hur som helst det finns nåt som heter Tikki Hut och det är en bar/restaurang. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Agent47 has left the building Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Agent47 has left the building Gamla namnet var mycket bättre Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Tikki låter väl trevligt? Bättre än Agent 47, inte ens Agent nummer ono, utan nummer 47. =/ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 On topic: Varför, varför valde agent47 "Tikki" som nytt namn? Var det verkligen genomtänkt och värt sina 50 spänn? Well, bara jag som har svar på den frågan. Började tröttna på att heta Agent47 och när ja spelade WoW så ville ja komma på nått nytt namn eftersom ja brukade köra med samma namn på mina karaktärer. Så ja tänkte på nåt på "T" så kom Tikki fram och ja började gilla det namnet. Och nej MyStiC det har inge med "synder" att göra det som hände under tiden jag hade namnet Agent47 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Well, bara jag som har svar på den frågan. Började tröttna på att heta Agent47 och när ja spelade WoW så ville ja komma på nått nytt namn eftersom ja brukade köra med samma namn på mina karaktärer. Så ja tänkte på nåt på "T" så kom Tikki fram och ja började gilla det namnet. Och nej MyStiC det har inge med "synder" att göra det som hände under tiden jag hade namnet Agent47 Skit i MyStiC och alla som håller på och tror att de är nåt. Lyssna på Kebab. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Skit i MyStiC och alla som håller på och tror att de är nåt. Lyssna på Kebab. Om jag ska vara ärlig Tweak så skiter jag i vad de säger om mig, Så länge det är nåt negativt så skiter jag i det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Om jag ska vara ärlig Tweak så skiter jag i vad de säger om mig, Så länge det är nåt negativt så skiter jag i det. Och det gör du helt rätt i! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Fan fan fan!, sökte ett sommarjobb hos Nordsjö färgfabrik och nu känns det som att jag inte kommer få jobbet. Vad fan ska jag göra nu? det är väl försent att söka sommarjobb?. Gah , vill verkligen jobba under sommaren!. Finns det inget man kan göra? Försök att fråga bland nära och kära. Kanske någon väns föräldrar? Någon i släkten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Fan fan fan!, sökte ett sommarjobb hos Nordsjö färgfabrik och nu känns det som att jag inte kommer få jobbet. Vad fan ska jag göra nu? det är väl försent att söka sommarjobb?. Gah , vill verkligen jobba under sommaren!. Finns det inget man kan göra? Vänner, bekanta, familj - Fråga! Sök på Arbetsförmedlingen - Skicka in CV! Ring upp företag själv och fråga om sommarjobb - Gå och lämna en CV i så fall. Jag känner mig helt knäckt. Har verkligen velat jobba nu och har skickat in min CV till 11 olika företag. Inte fått ett enda svar från ett enda. Och jag vill verkligen också jobba i sommar. Det känns kört Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Jag känner mig helt knäckt. Har verkligen velat jobba nu och har skickat in min CV till 11 olika företag. Inte fått ett enda svar från ett enda. Och jag vill verkligen också jobba i sommar. Det känns kört Haha, en kompis var också desperat, han sökte som kyrkogårdsvaktmästare och allting. Nu ska han jobba svart i ett Langos-stånd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Oh yea, själv drog jag ett höftskott och skickade in till ett enda företag, och javohl, jag fick det! -- Hur går det till när man "spräcker" en högtalare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts