Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

Varför är bilden så värdelös när man får se sportklipp från amerikansk hockey? Har de alltid så värdelös bild borta i USA?

Tror dom kör på analog i USA än så länge, medans vi kör på digital. Dock ska alla kanaler byta till digitalt inom en tidsspan fram till 2009.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Namn på svenska band och artister som de tio senaste åren har eller är just nu skapligt kända i USA?

De enda jag vet just nu är Robyn samt The Sounds. Tips på mer uppskattas.

Millencolin?

The Hives?

Jose Gonzales?

Hyffsat många fler finns det säkert.

Hellacopters!!!!

Tycker det är en aldeles för liten fråga för att starta en ny tråd för.

Hur gör jag för att få hem den här "filmen" ifrån SVT??

Länk!!!!LÄNK!länk...

Det är min far som behöver den till arbetet. Om någon känner för att lägga upp den så att det går att få tag i en lättuppspelad film istället så gör inte det heller något. Tack på förhand :blink:

Redigerad av Friberg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan jag bara se youtubefilmer i 2 sekunder?

Dom slutar på precis exakt 2 sekunder, även fast hela filmen är klarbuffrad?

:blink:

Jag har EXAKT samma problem och har haft det ett tag! Flashfilmer och flashsidor slutar fungera korrekt efter ett tag. Ibland hjälper det att starta om FF, ibland inte. Flash fungerar dock finfint i IE. Och jag har testat att ominstallera Flash och hela köret...

- - -

Till min fråga: Finns det några dinosaurier som troligtvis utvecklades till fåglar, eller är den idéen förkastad inom vetenskapen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så att ja ska byta tangentbord och mus bägge är trådlöst. Och frågan är kan ja köra med två olika batterier? Eller måste batterina vara i samma sort eller funkar det med två olika sorter utan att nåt händer eller?

Vad exakt menar du? Att du kör med ett Duracellbatteri och ett Alkalinebatteri, eller? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det så att ja ska byta tangentbord och mus bägge är trådlöst. Och frågan är kan ja köra med två olika batterier? Eller måste batterina vara i samma sort eller funkar det med två olika sorter utan att nåt händer eller?

Du kan köra med olika.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...