Xazzi Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Och nej jag är ingen knark försäljare HAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHH Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 (redigerad) Men är du en knarkförsäljare? Ser inge anledning med att gå runt och sälja knark och åka dit sen. @ Xazzi Ok? Redigerad 9 maj, 2008 av agent47 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 10 veckor av, mariujana, kokain, amfetamin, xtc osv... självklart varje dag... jag var i miami... men vadfan nu 1½ vecka utan bara för att det är så svårt att få tag på något i min lilla stad... det skulle vara nice om jag åtminstonde kunde bli hög en gång i månaden... någon som bor nära hudiksvall som har kontakter? haha pinch.gif Hör av dig till medlemmen "agent47", känd som forumets wizzguru. Ta det via PM bara innan folk på högre ort får nys om dina skumraskaffärer. (Han skickar via bussgods!) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 WTF nu undrar ja fick ni också ett brev från Whitespeed? Detta fick jag Och nej jag är ingen knark försäljare Herregud, hahahaha! Snälla någon, jag har börjat älska dig helt ärligt. Vad vore forumet utan agent47? Nej, vad härligt. Pico ska dock ha beröm. Min dag lyste upp! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 SMART AV DIG, agent47! Ett sant genidrag, nu kommer snart bängen dundrandes och halar iväg dig till häktet. Ta bort det där inlägget jävla omgående!! Pwahahahaha! Där gick allt din väg! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Ägd gång på gång, vilken jävla stjärna. - Hur mycket kan man få för en sisådär 10 meter koppar/stål/ lite andra metaller? Kabeln är 6-7 centimeter i omkrets. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Ägd gång på gång, vilken jävla stjärna. Men lägg ner. Det är klart han undrar vad det är frågan om, ifall han inte har läst Picos inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Men lägg ner. Det är klart han undrar vad det är frågan om, ifall han inte har läst Picos inlägg. Åh, skulle du seriöst bli misstänksam om du fick ett E-Mail helt random från någon person som frågade om du sålde knark? Han blir ju ägd gång på gång, han skulle ju senast bli moderator med den fina "Mod brickan". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Åh, skulle du seriöst bli misstänksam om du fick ett E-Mail helt random från någon person som frågade om du sålde knark? Han blir ju ägd gång på gång, han skulle ju senast bli moderator med den fina "Mod brickan". Näe, jag skulle tro att det var Pico som spelar mig ett spratt!! Eller vah? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Svensk sida där man kan beställa filmen Hurricane Carter, finns det? För dom jag hittade genom google säger att den har utgått hos filmbolaget Och vill helst ha en sida man kan lita på så jag slipper vänta 6 veckor på att få en trasig skiva. ( hänt innan ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Men lägg ner. Instämmer. Jag menar, visst är det jävligt kul att se agent47 göra bort sig gång på gång, men alla kommentarer efteråt är så okänsliga på något sätt. Vad är det som gör att duschdraperiet dras in mot vattenstrålen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Instämmer. Jag menar, visst är det jävligt kul att se agent47 göra bort sig gång på gång, men alla kommentarer efteråt är så okänsliga på något sätt. Vad är det som gör att duschdraperiet dras in mot vattenstrålen? Jag kan tänka mig att det är en kombination av att 1: värmen från vattnet gör att den varma luften vill stiga iväg och det skapas ett lägre tryck vilket suger draperiet och 2: det blir en ström av luft uppåt längst draperiet, dels pga den stigande luften och dels eftersom duschen blåser vatten och luft som efter att ha studsat på govlet blåser upptåt, precis som i aerodynamiken hos en flygplansvinge ger en snabbare rörelse på ena sidan av vingen/draperiet upphov till en vinkelrät kraft utåt, draperiet dras mot dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Jag kan tänka mig att det är en kombination av att 1: värmen från vattnet gör att den varma luften vill stiga iväg och det skapas ett lägre tryck vilket suger draperiet Samma princip som varför det börjar blåsa vid stranden fina sommardagar? Vem är rullstolscepe på lastfm? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Vem är rullstolscepe på lastfm? Archmera. (stavning?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 Archmera. (stavning?) Skön smak! Archemra? ;D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Varför var tråden låst i ett par minuter? : O OO O Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Varför var tråden låst i ett par minuter? : O OO O Stell har nog klickat på fel ställe. För inte var det jag, vad jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 (redigerad) VAD ÄR DET FÖR SKILLNAD PÅ IDROTT OCH SPORT ?!?!?!?!? va??!?! sen tycker jag det är skit skoj att de ska live sända englas begravning, gg Redigerad 10 maj, 2008 av FerkurZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 VAD ÄR DET FÖR SKILLNAD PÅ IDROTT OCH SPORT ?!?!?!?!? va??!?! IMO: Idrott = Kroppsarbete, kan innehålla tävlingsmoment. (Löpning, matta, simning.) Sport = Nån form av tävling som inte alltid behöver innebära tungt kroppsarbete. (Golf men också ishockey såklart.) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 VAD ÄR DET FÖR SKILLNAD PÅ IDROTT OCH SPORT ?!?!?!?!? va??!?! sen tycker jag det är skit skoj att de ska live sända englas begravning, gg Idrott gör du för att du måste i skolan och sport gör du för att du vill, eller blir tvingad av dina föräldrar. Klart att föräldrarna vill få så mycket pengar som möjligt utav Englas död. gg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts