Zack Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 (redigerad) Han satt uppe någon natt och spammade alla trådar han kunde hitta. Redigerad 6 maj, 2008 av Zack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Varför blev pottzork bannad? http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pottzork Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pottzork Oh, han skapade en helt ny trend. Kewlish. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Vad heter leken när man springer runt i hela Sverige och dödar varandra med bland annat grönsaker och liknande saker? Till exempel så kunde man ha en flytväst som skyddsväst och liknande saker. Bland annat Siana var med i det. Det finns en hemsida om det. Dåligt förklarat, men jag hoppas att ni förstår. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Vad heter leken när man springer runt i hela Sverige och dödar varandra med bland annat grönsaker och liknande saker? Till exempel så kunde man ha en flytväst som skyddsväst och liknande saker. Bland annat Siana var med i det. Det finns en hemsida om det. Dåligt förklarat, men jag hoppas att ni förstår. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=37961& Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Vad heter leken när man springer runt i hela Sverige och dödar varandra med bland annat grönsaker och liknande saker? Till exempel så kunde man ha en flytväst som skyddsväst och liknande saker. Bland annat Siana var med i det. Det finns en hemsida om det. Dåligt förklarat, men jag hoppas att ni förstår. Death Game. Jag lekte det när jag gick i högstadiet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Vad heter leken när man springer runt i hela Sverige och dödar varandra med bland annat grönsaker och liknande saker? Till exempel så kunde man ha en flytväst som skyddsväst och liknande saker. Bland annat Siana var med i det. Det finns en hemsida om det. Dåligt förklarat, men jag hoppas att ni förstår. Snacka om sammanträffande, det där tänkte jag med på alldeles nyligen.. Igår tror jag att det var. Minns dock inte vad det hette/heter.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Är det någon som har laddat ner SP3 ännu? vad är nytt i den då, bara buggfixar eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Är det någon som har laddat ner SP3 ännu? vad är nytt i den då, bara buggfixar eller? google! http://www.idg.se/17.108/2.1085/1.160071 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Tycker det är en aldeles för liten fråga för att starta en ny tråd för. Hur gör jag för att få hem den här "filmen" ifrån SVT?? Länk!!!!LÄNK!länk... Det är min far som behöver den till arbetet. Om någon känner för att lägga upp den så att det går att få tag i en lättuppspelad film istället så gör inte det heller något. Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Hur är det med drogpolicyn här på forumet? Får man fortfarande prata om olika droger eller är det helt förbjudet. Det har gått ur mitt minne. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Hur är det med drogpolicyn här på forumet? Får man fortfarande prata om olika droger eller är det helt förbjudet. Det har gått ur mitt minne. Enligt google är jag rätt säker på att man inte ens fick nämna något alls om droger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 (redigerad) Hur är det med drogpolicyn här på forumet? Får man fortfarande prata om olika droger eller är det helt förbjudet. Det har gått ur mitt minne. En allmän debatt (för/emot, utan olämpliga detaljer) är ok, enligt min tolkning. Tråden som spärrades började så men övergick till en "ge oss dina tips"-tråd, vilket inte är ok. Har dragit ur de sista två sidorna från tråden som exempel, finns att hämta här. Inte vad jag kallar debatt i alla fall. Google skyddar bara sina annonsörer. Tror ni företag/organisationer, exempelvis Röda Korset vill synas i samband med tråden som blev spärrad? Det hela blir ju extra pinsamt då google söker genom tråden efter samtalsämnen och försöker hitta passande reklam. Sen så är denna tråd främst ämnad om reklamen i sig, inte om Google-avtal/riktlinjer eller vad som får finnas på forumet. Fast han skrev också Om det "lockar" är det betydligt värre, det får inte på något sätt vara reklam för droger. Däremot är det en annan sak att debattera om ämnet. Så jag skulle vara mycket försiktig när det gäller positiva drogberättelser om jag vore dig. Bättre att vara tyst än riskera att dra på sig en ban. Vilket jag tycker är bullshit och jag tänker inte vara försiktig med positiva drogberättelser. Det är bättre att riskera ban än att tysta ner. Redigerad 8 maj, 2008 av The Dude Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Olagligt att använda proxy för att komma in på en sida man är bannad på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Olagligt att använda proxy för att komma in på en sida man är bannad på? Tror inte det. Poängen med Proxy är att man ska bli anonym. Sätter du på Proxy, stänger av Javascript och annat som kan avslöja dig så är det lugnt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2008 Olagligt att använda proxy för att komma in på en sida man är bannad på? Haha, nej. En ban har ju ingen juridisk betydelse. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 (redigerad) WTF nu undrar ja fick ni också ett brev från Whitespeed? Detta fick jag Jag hörde att du kunde få tag på droger lätt, stämmer det? skulle nämligen vilja köpa typ LSD eller xtc tills när jag ska på festival Och nej jag är ingen knark försäljare Redigerad 9 maj, 2008 av agent47 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 SMART AV DIG, agent47! Ett sant genidrag, nu kommer snart bängen dundrandes och halar iväg dig till häktet. Ta bort det där inlägget jävla omgående!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 (redigerad) SMART AV DIG, agent47! Ett sant genidrag, nu kommer snart bängen dundrandes och halar iväg dig till häktet. Ta bort det där inlägget jävla omgående!! HÄRLIGT! Nu vet vi det! Redigerad 9 maj, 2008 av MrNoNja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2008 WTF nu undrar ja fick ni också ett brev från Whitespeed? Detta fick jag Och nej jag är ingen knark försäljare Men är du en knarkförsäljare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts