Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!

saffecool
 Share

Recommended Posts

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best_...and_video_games

Inte uppdaterad på ett tag dock.

Men denna listan ger en ganska bra bild av hur det ser ut.

1. Mario (200 million)[226]
  2. Pokémon (175 million)[227]
  3. The Sims (100 million)[228]
  4. Final Fantasy (80 million)[229]
  5. Grand Theft Auto (70 million)[24]
  6. Madden NFL (70 million)[230]
  7. Tetris (70 million)[231]
  8. FIFA (65 million)[232]
  9. The Legend of Zelda (52 million)[233]
  10. Donkey Kong (48 million)[234]

Detta är inte enstaka spel, utan spel från just den serien (aka. GTA är GTA/2/3/VC/SA/IV)

Inte som jag trodde det skulle se ut.

Många tack för svaret.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kortslutning, och sen blir det varmt tills det exploderar? ;)

Annars, du får ju batterisyran på dig och det fräter sönder det mesta.

Njae, det blir inte varmt så det exploderar. Det kan bildas gnistor om man kopplar kablarna fel, sedan finns det någon gas (Förmodligen från batteriets syra) i luften runt omkring som i värsta fall kan antändas av gnistan och då uppstår det en så kallad snabb reaktion.

Uhm, nu blev jag osäker på vad det är som antänds, men det är någonting runt omkring som kan antändas av gnistan i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar om TPB är segt för er andra? För mig tar det flera sekunder att söka där.

Sen undrar ja en sak till varför mitt tangentbord är så himla seg ibland, ibland när ja skriver får ja trycka flera gånger på samma bokstav tex om ja använda T får ja trycka flera gånger ibland. Och kan hända ja får trycka till batterina ibland. Och jag har testat laddat batterina samma sak händer. Har trådlöst kan detta berå på att denna lilla dosan har åkt ner på golvet X antal gånger?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du Utorrent/Nått annat ned laddnings program uppe så kan det bero på det?

Och till fråga två, Testa byt batterier, Och har du "Dosan" nära tangentbordet också?

Har du spillt Läsk/Nåt annat kladdigt så brukar det bli så, Bara att rengöra tangentbordet då..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du Utorrent/Nått annat ned laddnings program uppe så kan det bero på det?

Och till fråga två, Testa byt batterier, Och har du "Dosan" nära tangentbordet också?

Har du spillt Läsk/Nåt annat kladdigt så brukar det bli så, Bara att rengöra tangentbordet då..

har kunnat surfa på TPB med Utorrent på men nu funkar det som det ska. Yepp ja har dosan nära tangentbordet och musen. Nepp har inte spillt läsk eller nåt annat. Har testat användt andra batterier av samma sort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, va? Vad har det med saken att göra?

Var ju två frågor.

Sen undrar ja en sak till varför mitt tangentbord är så himla seg ibland, ibland när ja skriver får ja trycka flera gånger på samma bokstav tex om ja använda T får ja trycka flera gånger ibland. Och kan hända ja får trycka till batterina ibland. Och jag har testat laddat batterina samma sak händer. Har trådlöst kan detta berå på att denna lilla dosan har åkt ner på golvet X antal gånger?
Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad fan är de då? :)

Ingredienser

Pastöriserad skummjölk, grädde, socker, vatten, citron, modifierad potatisstärkelse, förtjockiningsmedel (pektin), syrningskultur, aromer (bl.a. vanilj och vanillin), surhetsreglerande medel (natriumcitrat), konserveringsmedel (kaliumsorbat), färg (gurkmeja) och enzymer (laktas och löpe). Produkten innehåller 3,7 % citron.

Enligt hemsidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...